Eli tyttäreni kaks kaveriin ois tiloissa meille yöks viikonloppuna ja sinne pitäis keksii jotain teksaa... en keksi mitään kun sokkona ei käy,twisti ei käy... oisko teillä mitään ehdotuksia???
kivaa puuhaa 11v lapsen yökylää
1
83
Vastaukset
- äiti1
Laita leipomaan tai tekemään ruokaa (jälkien siivous kuuluu myös asiaan). Jos kaunis ilma ja kohtuullisen matkan päässä joku paikka, mihin voitte tehdä eväsretken, niin siinä kuluu jo melkoinen tovi. Mukaan joku (kortti)peli, mitä voi viltillä loikoen pelata. Tai kynät ja paperit mukaan ja leikkimään sanaleikkejä, suomeksi tai vaikka englanniksi, jos sitä jo koulussa opettelevat (eli sanot kirjaimen, millä alkavia sanoja perusmuodossaan kirjoittavat paperille antamasi ajan, eniten keksinyt saa sanoa seuraavan kirjaimen). On myös hyödykäs leikki.
Tällaisia meidän tytöillä on teetetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352106
- 841283
- 561238
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321152- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121729- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19527