Muutama päivä sitten meni 500 päivää rikki selibaatissa ja vieläkin päiviä kertyy mittariin. Tämä tempaus ei ole ollut mitenkään helppo, koska kohdalleni on käynyt samoin kuin vastaavassa elokuvassakin ,että naispuoliset kaverit/kolleegat ovat koetelleet miehisen kestävyyteni rajoja. Olen kasvanut vahvaksi... tunnen olevani voittamaton! Naiset ei tätä miestä ohjaile! Mutta pitäisikö lopettaa tämä hölmöily? En edes kiihotu enää helposti ,joka ennen tuntui todella kivalta... voikohan tästä seurata jotain peruuttamatonta :D??
P.S Naiset on edelleen se mun juttuni :D
Selibaatissa 500 päivää.
5
85
Vastaukset
- ville111
selibaatti, 30:ssä päivässä,,,
- xdfsdf43535
Et vaan saa naista siinä syy. Älä selitä muuta
Kas, no sehän se olikin syy;)! ja minä kun oon miettunyt että mistäköhän se nyt johtuukaan ;D
- Haluttomat
VAAN 500? Mä en oo edes enää laskenut. Siitä on niin kauan, että halut menneet. Ja kun näitä juttuja täältä lukee, niin menee viimeisetkin :'P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell2277921Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1203247Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve802896Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka92805"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1272470- 232183
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382182Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee371666- 211617
- 211387