Kun tullaan retkiltä niin aina on kova homma saada varusteista savun haju pois.
Löysin saksan lemmikkimessuilta hajunpoistaja suihkepullon jolla saa mm. savun hajun pois varusteista (kissan pissan hajun poistoon tarkoitettu).
Toimii myös juniorin mopon pakokaasun hajuun vaatteissa ja repussa.
Kaiken lisäksi turvallinen luonnon tuote ei mitään myrkkyjä. PowAir penetrator niminen aine.
Savun haju
4
10034
Vastaukset
- LakuPekka123
Savun hajua ei kannata asiakseen poistaa ulkoilukamppeista. Antaa vakuuttavan vaikutelman kanssaeläjille jos haisee tervatulille. Ja aina vaan paranee, kun naamakin on hieman nokisavujen mustaama.
- lkbhökljb
Miksi sitä poistamaan jollain kemikaalilla? Ei savun haju jää mihinkään ikuisesti, häipyy ajan myötä.
- Dunkkis
Kyllä se haju tarttuu muihinkin vaatteisiin ja autoon kun tulee noilta reissuilta. Eihän se tosiaan jää ikuisesti mutta tuolla litkulla se lähtee heti. Eikä se ole mikään kemikaali vaan kokonaan luonnontuote, en olis muuten sitä käyttänytkään-
- Noita.Nuhanenä
LÄHTEEköhän se vai peittyy jonkin muun hajun alle?
Mietipä hetki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184359- 1513704
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1013478Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392839- 1321758
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk151217Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191194Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140