Paheksua palstalla Ryssittelyä. Ja samaan aikaan homotella. Mutta sellaisiahan te surkeat Kepu-reppanat olette. Voi voi teitä. Huudelkaa puskasta vaan paskahousut.
Lievästi sanottuna tekopyhää
10
<50
Vastaukset
- Mylcrem
Onpas asiallista, kyllä tuollaisella referensseillä kuin ruutumekolla on pelkästään tältä päivältä, luulisi seriffinpaikka olevan varma.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Se on mäkikirikilpailun johtajan paita. Sinä tietämätön.
Edelleen odotan että joku paheksuu palstalla yleistä homottelua. Samoin palstalla esiintyvää sovinistista kielenkäyttöä. Nämä ovat paljon pahempi ongelma kuin Ryssittely.
Edelleen odotan että joku paheksuu palstalla yleistä homottelua. Samoin palstalla esiintyvää sovinistista kielenkäyttöä. Nämä ovat paljon pahempi ongelma kuin Ryssittely.
Ei kannata, innostuvat moralisoinnista vain. Kuten sinäkin.
Pystyyn_kuollut kirjoitti:
Ei kannata, innostuvat moralisoinnista vain. Kuten sinäkin.
Moralisoida saa. Mutta kaksinaismoralismi ei ole hyväksyttävää.
Moralisoida saa. Mutta kaksinaismoralismi ei ole hyväksyttävää.
Siis juuri se, mitä teet, ei ole omasta mielestäsikään hyväksyttävää ?
Tuollaista se juuri on kommentointisi ollet, täysin sekavaa ja päämäärätöntä häiriköintiä. Lauseen twiittwjä, heittoja, joihin sitten vaadit muiden selvityksiä ja perusteluja.Alamos kirjoitti:
Siis juuri se, mitä teet, ei ole omasta mielestäsikään hyväksyttävää ?
Tuollaista se juuri on kommentointisi ollet, täysin sekavaa ja päämäärätöntä häiriköintiä. Lauseen twiittwjä, heittoja, joihin sitten vaadit muiden selvityksiä ja perusteluja.Et sitten ymmärrä mistään mitään.
Alamos kirjoitti:
;D
Niin se sitten varmasti on ;DHyvä kun myönnät asian itse. Eiköhän tämä erä ollut tässä. Palstalla on mielenkiintoisempaakin debattia.
Hyvä kun myönnät asian itse. Eiköhän tämä erä ollut tässä. Palstalla on mielenkiintoisempaakin debattia.
;D no totta tosiaan - no, jaa ! mahdollisesti jos häiriköinti loppuu ja alkaa asiassa pysymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554