Enkelien ulkomuoto

enkeliä-odotellessa

Jos enkeli tulee luokseni (jota toivon) niin voisinko esittää sellaisen toivomuksen, että ottaisi hahmokseen Marco Hietalan ulkomuodon? Siis enkelithän ovat aineetonta materiaa ja ottavat yleensä ihmishahmon ilmantuessaan ihmisille ja toivon, että ottaisivat ilmaantuvalle ihmislle tämän omien toiveiden mukaisen hahmon ja mun toive olisi tosiaankin tuo Marco Hietala koska se on mun ihanteeni kaikin tavoin ainakin ulkoisesti.

https://www.youtube.com/watch?v=Stv3F97EZos&index=2&list=PLaVKVcaKLE9NgOAm8tUbawQ3oG6NAr6x1

11

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näyttävät3vuotiailta

      Valitettavasti enkelit ovat karvattomia.

      • kotkanpää

        Koska siivet ovat höyhenpeitteiset, päänkin pitäisi olla höyheninen kuten linnuilla.


    • selvääasioista

      Raamatussa enkelit on aina kuvattu vahvoiksi ja isoiksi miespuolisiksi henkilöiksi.

      • tyhjälupaus

        Raamatun enkelit syö pappien kanssa rinkeleitä.


    • rinssintukka

      Suomessa toimiva enkeliprinssi on edesmenneen River Phoenixin näköinen.

      • Darjebeck

        Enkelit koostuvat pimeästä aineesta ja niissä on myös hitunen pimeää energiaa. Niitä ei voi siksi nähdä ollenkaan.


      • the_Lucifer
        Darjebeck kirjoitti:

        Enkelit koostuvat pimeästä aineesta ja niissä on myös hitunen pimeää energiaa. Niitä ei voi siksi nähdä ollenkaan.

        On muuten totta. Pimeään aineeseen, joka on meidän näkökulmasta valoisaa, kannattaa tutustua.


    • epäilevä_tuomas

      Enkulin siivet häiritsevät minua: Linnuilla (ja lepakoillakin) siivet ovat lentämiseen erikoistuneet eturaajat, mutta enkuleilla näyttää olevan monissa kuvissa myös kädet. Jos enkuli lentää siivillä, millä lihaksilla se liikuttaa niitä? Jos enkuli ei tarvitse lihaksia siipien liikutteluun (enkuli on jotenkin aineeton) ei kai se tarvitse siipiäkään.

      • prussakk

        Ne ovat kolmen raajaparin otuksia kuten torakat


      • enkeli_kusetus
        prussakk kirjoitti:

        Ne ovat kolmen raajaparin otuksia kuten torakat

        Höpöhöpö. Paitsi jos lukee jotain satukirjaa, mutta raamattu on ainoa kirja jossa on selitetty millaisia enkelit ovat olleet ja ovat. Yleisin kuva niistä kun ihmisille ovat ilmaantuneet on suurikokoinen vahva mieshenkilö. Ei enkelit tarvi siipiä tms. lentääkseen se on pelkkää vertauskuvaa ihmisille. Enkelit ovat aineettomia ja ottavat tai ottivat aikoinaan ihmisen ts. mieshahmon ulkomuodon kun halusivat näkyä ja ilmaantua ihmisille. Enkeli voi todennäköisesti ottaa minkä tahansa hahmon, mutta oikeasti ovat täysin aineettomia ovat pelkästään vain vahvaa vaikuttavaa energiaa. Nykyisin ei enkelit enää ilmaannu ihmisille se loppui aikanaan.

        Demonit ovat samoja enkeleitä eli pelkästään vaikuttavaa energiaa jotka ovat kääntyneet kapinallisiksi ja pois Jumalasta. He voivat nykyään ilmaantua jopa valkeuden enkelinä viedäkseen ihmisiä harhaan valheillaan. Joten varovaisuutta kaikille enkeli hömpän palvojille.


      • Ei.yhtään.huijari

        "Nykyisin ei enkelit enää ilmaannu ihmisille se loppui aikanaan"

        Enkeliannelle tulee ainakin huone täyteen tuijottelevia enkeleitä heti kun se kutsuu niitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe