Debbien make-up sairaalassa

MikäMerkki

Olen pitänyt englantilaisista sarjoista, koska ovat todemman tuntuisia kuin esim. jenkkiläiset.
Olikin aika pettymys kun kopteriturman jälkeen Debbien meikki oli 100% tiptop. Kampauskin oli säilynyt yllättävän hyvin.
Toivottavasti sarja ei mene liian sliipatuksi.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Säynätsalo

      Olen ollut ihan oikeassa elämässä polkupyörä onnettomuudessa,
      kaaduttuani polkupyörällä ei kampaukseni ollut muuttunut yhtään,vaan oli
      yhtä sliipattu kuin ennen kaatumista. Käytän toki hiuslakkaa, jospa se hiukan auttoi
      kampauksen säilymisessä. Meikkiä en käytä joten siihen en voi ottaa kantaa.

    • ykskatsoja

      Hieman eri juttusi verrattuna siihen, että Debbielle tippui katto päähän.

      • lsdfjkdsf

        :D :D :D


    • Säynätsalo

      Eihän katto Debbien päähän tippunut. Siellähän se Debbie oli suojassa,
      tavarakasan alla kampauksineen.

      • ldkjfldsjkfs

        Te olette molemmat hauskoja :D :D :D


    • Laatutavaraa

      Debbie oli kato justiin ollu morsiamena häissä, niin totta se niin tärkeään tilaisuuteen oli hankkinu sen verran kestävät meikit, että ne pysyy tiptop vaikka ois mikä.

    • näintosielämässä

      Luulis, että savu ja tulipalo, sekä tuommoisen tavaramäärän tippuminen päälle ym. hautautuminen ja pöly sais aikaan kasvoihinkin jotain jälkiä tai ruhjeita yms. Luulis, että sairaalassa jos joutuu leikkaukseen, niin hygieniasyistä jo ihminen putsattaisiin ensin

    • Huomioita_sohvalta

      Hätäleikkauksissa ei ehditä ehkä kaikkea ehostusta heti poistamaan, ellei vamma ole juuri sillä alueella mikä vaatii operointia. Tärkeysjärjestys ennenkaikkea, eli kiireisin ja tärkein ensin ja se on ihmisen hengen pelastaminen. Siinä saattaisi joku menettää henkensä, jos alettaisiin enstöikseen tajuttoman potilaan huolelliseen meikinpoistoon ja kampauksienpurkuun.

      Se vähän kyllä herätti huomiota, että Debbie näytti heräämössä siltä, kuin olisi kauneus-salongista juuri tuotu, eikä mistään leikkaus-salista. Jos olisi lähempää päässyt katsomaan, ei ollut varmasti yhtään tekoripsetkään vinossa, eikä Debsin kampaukseenkaan ollut vaikuttanut se pöllähdys, joka hajoitti paikkoja ja lennätti suuriakin tavaroita nurin. Kyllä monet naiset varmasti haluaisivat tälläistä hiuskiinnettä, jossa on näin luotettava pito.

      Ehkä se romukasan alle heti joutuminen, selittää sen, ettei Debbiellä ollut sahanpurua tai muuta moskaa hiuksissaan ja muutenkin rojujen alta esiin kaivettu morsmaikku oli ulkoisesti tiptop, ei tainnut edes mekko yhtään revetä, mutta sen sijaan, perna taisi revetä, lääkärin mukaan siihen tuli ainakin jotain vikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe