Itselleni ja muille palstahäiriköille. Tähän ketjuun saa kirjoittaa ihan mitä ja mistä tahansa. Kurttunaamaiset tosikot pysykööt poissa. Ja nokkiinsa ei saa ottaa.
Vastaukset 19
Maailmanmenoa palsta on sellainen, johon tuontyyppisiä ajatuksia voi ympätä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Lue avaus. Ja mene muualle länkyttämään tosikko.
Avaus väärällä palstalla ;)
Tälle palstalle aihepiiri määritelty, joten avauksinesi ja häiriköinteinesi, hakaudu muualle.- Selvä.kommari
Alamos kirjoitti:
Tälle palstalle aihepiiri määritelty, joten avauksinesi ja häiriköinteinesi, hakaudu muualle.Älämälöä
Sulla väärä nimimerkki Alamos .
Känä ä et käytä. Alamos kirjoitti:
Tälle palstalle aihepiiri määritelty, joten avauksinesi ja häiriköinteinesi, hakaudu muualle.Ootko noin saatanan tosikko. Teikäläisten helmasynti. Relaa vähän.
Selvä.kommari kirjoitti:
Älämälöä
Sulla väärä nimimerkki Alamos .
Känä ä et käytä.Mitä ? Miten niin väärä ? Se on mun rekattu nikki ?
Mikä tämä Känä ä-juttu sitten on ?OikeistoSosDem kirjoitti:
Ootko noin saatanan tosikko. Teikäläisten helmasynti. Relaa vähän.
Huumorillekin omat palstat, relaaminen ei tarkoita, että pitää kusta omaan saappaaseen.
Alamos kirjoitti:
Huumorillekin omat palstat, relaaminen ei tarkoita, että pitää kusta omaan saappaaseen.
Relaa.
Alamos kirjoitti:
Mitä ? Miten niin väärä ? Se on mun rekattu nikki ?
Mikä tämä Känä ä-juttu sitten on ?Heh heh heh. Hyvä "Majuri". Tosikko tikahtuu pullaansa.
Heh heh heh. Hyvä "Majuri". Tosikko tikahtuu pullaansa.
??????
No, korkealuokkaista tuntuu olevan huumori.Alamos kirjoitti:
??????
No, korkealuokkaista tuntuu olevan huumori.Huumori onkin tosikoille vaikea laji.
Huumori onkin tosikoille vaikea laji.
Niin kai, mutta tämä menee kyllä jo tyhjän naurajille.
- löylynlyömille
Avaa kusipäisten oikeistodemarien palsta?
- Mari.Mekko
Tällä palstalla viihtyvätkin Kommunistinuoret.
Oletko kuulunut niihinkin?
Mari.Mekko kirjoitti:
Huumorilla varmaan, muille se on tyhmyyttä, mutta tuolle tyhjän naurajalle huumoria.
Mari.Mekko kirjoitti:
"Asevelisosialisti" ei kuulu Kommareihin. K-linjasta en tiedä.
- Älämölös
Minä vain mölisen
- Matti.Vanhanen
Suomen Keskusta on off-topic.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341475
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5201303Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "169782Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l155768- 51700
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va204676- 49647
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt23621- 45595
- 74573