Itselleni ja muille palstahäiriköille. Tähän ketjuun saa kirjoittaa ihan mitä ja mistä tahansa. Kurttunaamaiset tosikot pysykööt poissa. Ja nokkiinsa ei saa ottaa.
Ehdotan Off-topic ketjua
19
<50
Vastaukset
Maailmanmenoa palsta on sellainen, johon tuontyyppisiä ajatuksia voi ympätä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Lue avaus. Ja mene muualle länkyttämään tosikko.
Avaus väärällä palstalla ;)
Tälle palstalle aihepiiri määritelty, joten avauksinesi ja häiriköinteinesi, hakaudu muualle.- Selvä.kommari
Alamos kirjoitti:
Avaus väärällä palstalla ;)
Tälle palstalle aihepiiri määritelty, joten avauksinesi ja häiriköinteinesi, hakaudu muualle.Älämälöä
Sulla väärä nimimerkki Alamos .
Känä ä et käytä. Alamos kirjoitti:
Avaus väärällä palstalla ;)
Tälle palstalle aihepiiri määritelty, joten avauksinesi ja häiriköinteinesi, hakaudu muualle.Ootko noin saatanan tosikko. Teikäläisten helmasynti. Relaa vähän.
Selvä.kommari kirjoitti:
Älämälöä
Sulla väärä nimimerkki Alamos .
Känä ä et käytä.Mitä ? Miten niin väärä ? Se on mun rekattu nikki ?
Mikä tämä Känä ä-juttu sitten on ?OikeistoSosDem kirjoitti:
Ootko noin saatanan tosikko. Teikäläisten helmasynti. Relaa vähän.
Huumorillekin omat palstat, relaaminen ei tarkoita, että pitää kusta omaan saappaaseen.
Alamos kirjoitti:
Huumorillekin omat palstat, relaaminen ei tarkoita, että pitää kusta omaan saappaaseen.
Relaa.
Alamos kirjoitti:
Mitä ? Miten niin väärä ? Se on mun rekattu nikki ?
Mikä tämä Känä ä-juttu sitten on ?Heh heh heh. Hyvä "Majuri". Tosikko tikahtuu pullaansa.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Heh heh heh. Hyvä "Majuri". Tosikko tikahtuu pullaansa.
??????
No, korkealuokkaista tuntuu olevan huumori.Alamos kirjoitti:
??????
No, korkealuokkaista tuntuu olevan huumori.Huumori onkin tosikoille vaikea laji.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Huumori onkin tosikoille vaikea laji.
Niin kai, mutta tämä menee kyllä jo tyhjän naurajille.
- löylynlyömille
Avaa kusipäisten oikeistodemarien palsta?
- Mari.Mekko
OikeistoSosDem kirjoitti:
Tällä palstalla viihtyvätkin Kommunistinuoret.
Oletko kuulunut niihinkin?
Mari.Mekko kirjoitti:
Oletko kuulunut niihinkin?
Huumorilla varmaan, muille se on tyhmyyttä, mutta tuolle tyhjän naurajalle huumoria.
Mari.Mekko kirjoitti:
Oletko kuulunut niihinkin?
"Asevelisosialisti" ei kuulu Kommareihin. K-linjasta en tiedä.
- Älämölös
Minä vain mölisen
- Matti.Vanhanen
Suomen Keskusta on off-topic.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
