Ehdotan Off-topic ketjua

Itselleni ja muille palstahäiriköille. Tähän ketjuun saa kirjoittaa ihan mitä ja mistä tahansa. Kurttunaamaiset tosikot pysykööt poissa. Ja nokkiinsa ei saa ottaa.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailmanmenoa palsta on sellainen, johon tuontyyppisiä ajatuksia voi ympätä.

      • Lue avaus. Ja mene muualle länkyttämään tosikko.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Lue avaus. Ja mene muualle länkyttämään tosikko.

        Avaus väärällä palstalla ;)

        Tälle palstalle aihepiiri määritelty, joten avauksinesi ja häiriköinteinesi, hakaudu muualle.


      • Selvä.kommari
        Alamos kirjoitti:

        Avaus väärällä palstalla ;)

        Tälle palstalle aihepiiri määritelty, joten avauksinesi ja häiriköinteinesi, hakaudu muualle.

        Älämälöä

        Sulla väärä nimimerkki Alamos .
        Känä ä et käytä.


      • Alamos kirjoitti:

        Avaus väärällä palstalla ;)

        Tälle palstalle aihepiiri määritelty, joten avauksinesi ja häiriköinteinesi, hakaudu muualle.

        Ootko noin saatanan tosikko. Teikäläisten helmasynti. Relaa vähän.


      • Selvä.kommari kirjoitti:

        Älämälöä

        Sulla väärä nimimerkki Alamos .
        Känä ä et käytä.

        Mitä ? Miten niin väärä ? Se on mun rekattu nikki ?
        Mikä tämä Känä ä-juttu sitten on ?


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ootko noin saatanan tosikko. Teikäläisten helmasynti. Relaa vähän.

        Huumorillekin omat palstat, relaaminen ei tarkoita, että pitää kusta omaan saappaaseen.


      • Alamos kirjoitti:

        Huumorillekin omat palstat, relaaminen ei tarkoita, että pitää kusta omaan saappaaseen.

        Relaa.


      • Alamos kirjoitti:

        Mitä ? Miten niin väärä ? Se on mun rekattu nikki ?
        Mikä tämä Känä ä-juttu sitten on ?

        Heh heh heh. Hyvä "Majuri". Tosikko tikahtuu pullaansa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Heh heh heh. Hyvä "Majuri". Tosikko tikahtuu pullaansa.

        ??????

        No, korkealuokkaista tuntuu olevan huumori.


      • Alamos kirjoitti:

        ??????

        No, korkealuokkaista tuntuu olevan huumori.

        Huumori onkin tosikoille vaikea laji.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Huumori onkin tosikoille vaikea laji.

        Niin kai, mutta tämä menee kyllä jo tyhjän naurajille.


    • löylynlyömille

      Avaa kusipäisten oikeistodemarien palsta?

      • Tällä palstalla viihtyvätkin Kommunistinuoret.


      • Mari.Mekko
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tällä palstalla viihtyvätkin Kommunistinuoret.

        Oletko kuulunut niihinkin?


      • Mari.Mekko kirjoitti:

        Oletko kuulunut niihinkin?

        Huumorilla varmaan, muille se on tyhmyyttä, mutta tuolle tyhjän naurajalle huumoria.


      • Mari.Mekko kirjoitti:

        Oletko kuulunut niihinkin?

        "Asevelisosialisti" ei kuulu Kommareihin. K-linjasta en tiedä.


    • Älämölös

      Minä vain mölisen

    • Matti.Vanhanen

      Suomen Keskusta on off-topic.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe