Mä oon hyvä sijaisvanhempi

olenhyväsisko

Mä oon hyvä sijaisvanhempi ja mul on SIELUNSISKO, joka on myös niin hiton hyvä sijaisvanhempi. Silt kyllä otettiin sijoitetut pois, kun se kaltoinkohteli niitä. Tai väittävät muka niin. Mä en usko, koska me ollaan SIELUNSIKOJA. Kummatkin me ollaan ihan samanlaisia - OSATAAN PITÄÄ PUOLEMME.

RAHAA PITÄÄ TULLA. Ja jos lapset otetaan pois, se on kyllä salajuoni meitä vastaan. MINÄ ja MUN sielusisko pidetään yhtä. Sille on annettava lapsi uudelleen, kun se on mun SIELUNSISKO.

8

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikutsumustatähän

      Niitä lapsia pitää olla ja paljon. Mehän ei mitään kutsumustyötä tehdä. Rahaa on tultava ja paljon.

      • sielukassisko

        Huono sellainen laki, että olisi muka vain vähän lapsia. Ei me mitään kutsumustyötä tehdä. Jos haluatte, että me hoidetaan noita huostattuja, te annatte niitä ja paljon. Ja mun SIELUNSISKOLLE kans. Muuten mä en ala mitään.


    • nukkuikolapsi

      Ja kun me kyläillään, me ei kaljaa lipitetä. Me viedään konjakkipullo. Lapset nukkuu, kun me ryypätään. Ei ne mitään kuule meidän puheista ja humalasta. On meilläkin oikeus joskus rentoutua, kun sellainen SIELUNSISKO löytyi. Hienot, hyvät ihmiset juo konjakkia. Ei me mitään päihdeongelmaisia olla.

    • ryyppäyslapsenkuullen

      Onneks meillä on Perhehoitoliittokin suojelemassa. Kemi-Tornio -perhe valittiin vuoden sijaisperheeksi. Erityisesti Perhehoitoliitto tykkää sellaisista vahvoista, ulospäin näkyvistä ja kuuluvista perheistä. Eihän se niiden syy ollut, että Kemi-Torniolle kävi niin kuin kävi. Toista se on me ja SISLUNSISKO. Me tiedetään, miten tässä maailmassa pidetään OMIA puolia. Ja kun otetaan noit lapsii, saadaan sellainen HYVÄN IHMISEN gloria. Sen turvin on kiva naukkailla konjamiinia. Nam. Nam. Sielunsiskolle kippis!

    • whaaat

      Mitähän mä just luin..

    • renaulttiako

      Kun mennään lapsiperheisiin suurien konjakkipullojen kanssa - erityisesti sijaisperheeseen - kehotan varovaisuuteen. Lapset eivät välttämättä nuku. Siinä ryypätessä voi tulla haukuttua lasten vanhempia ja sukulaisia. Se kaikki voi olla pelottavaa lapsista. Ymmärräthän sen?

      • YlinValvoja

        Sä olet sairas ihminen, ymmärräthän sen?


      • siskotkiusaa

        Ymmärrän. Olin vielä sairaamman hänen mafiansa kiusaama yli 10 vuoden ajan. Se oli järkyttävää henkistä väkivaltaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9303
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      43
      2737
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2503
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2029
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1570
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1350
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe