Löytyisikö ystävää? Olen pienen koululaisen äiti joka on muuttanut hiljan Sääksjärvelle. Kaikki tutut asuvat muualla ja tahtoisin löytää täältä ystävän. Ja ei sekään haittaisi jos lapseni löytäisi samalla ystävän. :)
Ystävää Sääksjärveltä
Äiti30
9
140
Vastaukset
- pervers
täältä sitä kannattaa hakea
- Äitijasentytär
Kiitos kannustuksesta!
- kyylläminävaann
Oookko minkänäköinen. Minä voisin tulla ja.
- Minkänäkönenkö
kyylläminävaann kirjoitti:
Oookko minkänäköinen. Minä voisin tulla ja.
Jajaja??
- Avustaja22
Niilo22 asuu Sääksjärvellä. Kannattaa ottaa yhteyttä, mutta katso ensin hänen videoita youtubesta. Mukava mies, ja varmasti hyvä kaveri. www.youtube.com/niilo22
- minkänäkönenoot
ja pojat tulis kanssa, jos passaa
- tertulemastvoimist
Mistäpäin muutit, ja paljonko painat?
Tällä päin voisi löytyä ja. - Bossepossu
Multisillassa on ostarin päätyssä ystäviä joka lähtöön
- äläkerjää
painu takaisin sinne mistä tulitkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454452Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232899Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412652Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811644Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161528- 501238
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996