Löytyisikö ystävää? Olen pienen koululaisen äiti joka on muuttanut hiljan Sääksjärvelle. Kaikki tutut asuvat muualla ja tahtoisin löytää täältä ystävän. Ja ei sekään haittaisi jos lapseni löytäisi samalla ystävän. :)
Ystävää Sääksjärveltä
Äiti30
9
165
Vastaukset
- pervers
täältä sitä kannattaa hakea
- Äitijasentytär
Kiitos kannustuksesta!
- kyylläminävaann
Oookko minkänäköinen. Minä voisin tulla ja.
- Minkänäkönenkö
kyylläminävaann kirjoitti:
Oookko minkänäköinen. Minä voisin tulla ja.
Jajaja??
- Avustaja22
Niilo22 asuu Sääksjärvellä. Kannattaa ottaa yhteyttä, mutta katso ensin hänen videoita youtubesta. Mukava mies, ja varmasti hyvä kaveri. www.youtube.com/niilo22
- minkänäkönenoot
ja pojat tulis kanssa, jos passaa
- tertulemastvoimist
Mistäpäin muutit, ja paljonko painat?
Tällä päin voisi löytyä ja. - Bossepossu
Multisillassa on ostarin päätyssä ystäviä joka lähtöön
- äläkerjää
painu takaisin sinne mistä tulitkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6082186- 1081088
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,231055Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4917Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 85823
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65563