Jaa..a ????

alex.kasi

Kuka oli se raukka (ihmisparka) joka yritti hankia minulle porttikiellon Adventismi palstalle. - 10 vuoden jämkeen palstalla..
Voi voi .. vaikka ei täällä paljon enää keskusteluja käydäkään.. On enemmän sellaista haitattelua koio touhu joten ihan yhtä hyvä pysyä poissa...

alex :)

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahas voi sinua .... mutta samaa voisi kysyä minä...eli kuka hankki minun pöytäkoneeni IP-osoitteelle porttikiellon adventistipalstalle pari vuotta sitten Jarin ollessa sheriffinä ?

Ylläpidolta en saanut muuta vastausta kuin että se on väliaikainen ja kestää jonkin ajan... :D

ps. nettitikku joka vaihtaa IP:tä aina kytkettäessä toimi kuitenkin sen ajan hyvin... ;)

• Ps. ja samoihin aikoihin minun viestejäni alkoi myös kummasti kadota vähän väliä ja jopa aloituksia ja jouduin kopioimaan viestini talteen, että voin todistaa ylläpidolle tarvittaessa ja kysyä mitä palstan vastaista kirjoituksissani muka on !

• Kopittelija007 kirjoitti:

Ps. ja samoihin aikoihin minun viestejäni alkoi myös kummasti kadota vähän väliä ja jopa aloituksia ja jouduin kopioimaan viestini talteen, että voin todistaa ylläpidolle tarvittaessa ja kysyä mitä palstan vastaista kirjoituksissani muka on !

...Ja tämä oli myös kyllä yksi syy miksi aloin tekemään omaa blogia aloituksistani koska en voinut olla varma että milloin mikäkin poistetaan !

http://otakoppi.webnode.fi/

• Ps. Alex... mistä voit tietää että tällaisia hankkeita on ollut ilmassa ?

• Joka tapauksessa oli aika heikko esitys siltä joka itse ajattelee voivansa kirjoitella mitä omaan päähän tulee mutta pinna ei kestä toisin ajattelevien kirjoituksia .. Minä en yleensä lähettele ylläpidolle valituksia ( vaikka syytä olis monta kertaa) koska se ei tee kenestäkään sen viisaampaa.

alex

• Alex: "aika heikko esitys siltä joka itse ajattelee voivansa kirjoitella mitä omaan päähän tulee mutta pinna ei kestä toisin ajattelevien kirjoituksia"

Mistä voit tietää valittajasta jotain tällaista koska ylläpitohan ei anna tietoa siitä kuka valittaja on ! Tästä minulla henkilökohtaista kokemusta ! :O
        Valittaja voi olla vain satunnainen lukijakin joka ei juuri täällä kirjoittele !

Eli jos tämän asian Tiedät, niin sinulla täytyisi olla joku ystävä ylläpidossa joka on paljastanut tiedon sinulle ja tämä ystävä on samalla syyllistynyt virkavirheeseen tai sitten sinä Alex olet tosi kova "hakkeri" jos tiedon hankit jotain toista kautta ! :O

• enmuutakeksi

Häh? Aika typerä sen täytyy olla. Tai sitten se on joku näistä palstan ateisteista, jotka ovat täällä vain kiusaamassa ja herjaamassa. Ei niillä ole koskaan mitään tarkoitusta keskustella mistään. Bushmanninkin "keskustelujen" tarkoitus on vain ivata, herjata, pilkata, piruilla ja heiluttaa keskisormea Jumalalle ja uskoville. Joku sellainen varmaan on kyseessä.

• Bushmanni puhuu terävästi jokaisen nilkkaan mitä puhuu, mutta ateisteja ei juuri kiinnosta Alexin kirjoitukset ja olen tästä melko varma !

• enmuutakeksi
        Kopittelija007 kirjoitti:

Bushmanni puhuu terävästi jokaisen nilkkaan mitä puhuu, mutta ateisteja ei juuri kiinnosta Alexin kirjoitukset ja olen tästä melko varma !

Ei se estä kiusaamasta.

• epätietoa

No saitko bännit vai et?

• kieroilua

"vaikka ei täällä paljon enää keskusteluja käydäkään.. On enemmän sellaista haitattelua koio touhu joten ihan yhtä hyvä pysyä poissa...

alex :)"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe