Jaa..a ????

alex.kasi

Kuka oli se raukka (ihmisparka) joka yritti hankia minulle porttikiellon Adventismi palstalle. - 10 vuoden jämkeen palstalla..
Voi voi .. vaikka ei täällä paljon enää keskusteluja käydäkään.. On enemmän sellaista haitattelua koio touhu joten ihan yhtä hyvä pysyä poissa...

alex :)

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahas voi sinua .... mutta samaa voisi kysyä minä...eli kuka hankki minun pöytäkoneeni IP-osoitteelle porttikiellon adventistipalstalle pari vuotta sitten Jarin ollessa sheriffinä ?

      Ylläpidolta en saanut muuta vastausta kuin että se on väliaikainen ja kestää jonkin ajan... :D

      ps. nettitikku joka vaihtaa IP:tä aina kytkettäessä toimi kuitenkin sen ajan hyvin... ;)

      • Ps. ja samoihin aikoihin minun viestejäni alkoi myös kummasti kadota vähän väliä ja jopa aloituksia ja jouduin kopioimaan viestini talteen, että voin todistaa ylläpidolle tarvittaessa ja kysyä mitä palstan vastaista kirjoituksissani muka on !


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Ps. ja samoihin aikoihin minun viestejäni alkoi myös kummasti kadota vähän väliä ja jopa aloituksia ja jouduin kopioimaan viestini talteen, että voin todistaa ylläpidolle tarvittaessa ja kysyä mitä palstan vastaista kirjoituksissani muka on !

        ...Ja tämä oli myös kyllä yksi syy miksi aloin tekemään omaa blogia aloituksistani koska en voinut olla varma että milloin mikäkin poistetaan !

        http://otakoppi.webnode.fi/


    • Ps. Alex... mistä voit tietää että tällaisia hankkeita on ollut ilmassa ?

    • Joka tapauksessa oli aika heikko esitys siltä joka itse ajattelee voivansa kirjoitella mitä omaan päähän tulee mutta pinna ei kestä toisin ajattelevien kirjoituksia .. Minä en yleensä lähettele ylläpidolle valituksia ( vaikka syytä olis monta kertaa) koska se ei tee kenestäkään sen viisaampaa.

      alex

      • Alex: "aika heikko esitys siltä joka itse ajattelee voivansa kirjoitella mitä omaan päähän tulee mutta pinna ei kestä toisin ajattelevien kirjoituksia"
        ___________________________

        Mistä voit tietää valittajasta jotain tällaista koska ylläpitohan ei anna tietoa siitä kuka valittaja on ! Tästä minulla henkilökohtaista kokemusta ! :O
        Valittaja voi olla vain satunnainen lukijakin joka ei juuri täällä kirjoittele !

        Eli jos tämän asian Tiedät, niin sinulla täytyisi olla joku ystävä ylläpidossa joka on paljastanut tiedon sinulle ja tämä ystävä on samalla syyllistynyt virkavirheeseen tai sitten sinä Alex olet tosi kova "hakkeri" jos tiedon hankit jotain toista kautta ! :O


    • enmuutakeksi

      Häh? Aika typerä sen täytyy olla. Tai sitten se on joku näistä palstan ateisteista, jotka ovat täällä vain kiusaamassa ja herjaamassa. Ei niillä ole koskaan mitään tarkoitusta keskustella mistään. Bushmanninkin "keskustelujen" tarkoitus on vain ivata, herjata, pilkata, piruilla ja heiluttaa keskisormea Jumalalle ja uskoville. Joku sellainen varmaan on kyseessä.

      • Bushmanni puhuu terävästi jokaisen nilkkaan mitä puhuu, mutta ateisteja ei juuri kiinnosta Alexin kirjoitukset ja olen tästä melko varma !


      • enmuutakeksi
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Bushmanni puhuu terävästi jokaisen nilkkaan mitä puhuu, mutta ateisteja ei juuri kiinnosta Alexin kirjoitukset ja olen tästä melko varma !

        Ei se estä kiusaamasta.


    • epätietoa

      No saitko bännit vai et?

    • kieroilua

      "vaikka ei täällä paljon enää keskusteluja käydäkään.. On enemmän sellaista haitattelua koio touhu joten ihan yhtä hyvä pysyä poissa...

      alex :)"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3682
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      100
      1462
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1348
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe