pirkkalan sossu.

harmistunut

Mistä näitä alikoulutettuja ja älyltään siunattuja asiakaspalvelijoita sinne löytyy?niiden omat lapset kirjoittelee somessa kuinka varastellaan yms.mutta heti ollaan kärkkäästi puuttumaan muiden asiohin tutkimatta sen tarkemmin vaan luottamalla ammattitaitoonsa.hehän ovat jumalista seuraavia.anteeksi jumala.

14

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tee_parannus

      Jospa vaikka hirttäytyisit.

      • juuri1

        Oho,mahdatko kuulua ko.kalustoon.


      • vvo

        Onko äitis töissä siellä?


    • kuirkkelkairkkel

      Mitäpä jos itse alkaisit sossuihmiseksi, kun olet maailman napa ja kaikista wiisain yksilö.

    • äippä2

      Niin koira älähtää kun kalikka kalahtaa.kaiken maailman vitun sossutäntät täälläkö nyt yrittää puolustella tekojaan?

      • päippä99

        Tuskin täällä mitkään sossuntäntät kirjoittelee. Et ollenkaan huomaa kuinka naurettavia kirjoitat. Olet vainoharhainen ja tarvitsisit lääkityksen.


      • tykkiukko

        Kun elää elämäänsä omillaan, niin ei juuri sossun tekemiset kiinnosta? Mua vituttaa Pirkkalan K kaupan Alkeelliset savolaiset myyjät, joiden tekemisistä ei saa huomauttaa. Huomautin kassalle. että nyt on jonoo älä puhu poikakaveris kans pitkään??Kassa sano mulle että työpuhelin enkä myy sulle olutta?? Haen olueni muualta. Äänestän jaloillani.


      • ei-lähikauppa-riippuvain

        Minuutin kun viitsii enemmän aikaa käyttää kauppamatkoihinsa, niin saa halvemman ruokakorin, hymyn ja hyvänpäivän toivotuksen kaupan päälle. Siitä jää hyvä mieli, ainakin minulle.


    • töissäkäyvääiti

      Harmistunut ja äippä2 (sama kirjoittaja varmaan), mitäs jos menisit töihin ja elättäisit ite kakaras, ihan niinkuin normaali-ihmiset. Ällöttää kustantaa veroja maksamalla tuollaisten luusereiden elämää. Jos et pääse töihin niin poimi marjoja tai keksi jotain muuta kuin täällä kiroilu

      • ttt6

        Kaupankassa?


    • epäpätevääsakkia

      Juu näitä epäpäteviä sossutätejä Pirkanmaalla piisaa. Osa hoitaa asiansa, osa ei. Osalla sossutädeistä ihmisten tuet ovat aina myöhässä ja tukea saavat ihmisparat joutuvat maksuhäiriölistoille, kun sossut eivät hoida työtään asiallisesti. Olen kuullut, että jopa psykiatrisia sairaanhoitajia ja toimistovirkailijoita toimii sossutäteinä, mikä on täysin edesvastuutonta. Ei teurastajakaan lääkäriksi kelpaa.

      • taatelilasse

        Asiansa voi hoitaa niin, että ei ikinä joudu sosiaalihuollon kanssa tekemisiin. Mulle ihan sama ovatko päteviä vai ei. Vituttaa maksella niiden palkkoja. mulle täysin turhia " ammattilaisia" ja helvetin monelle muullekkin. Sossun syyhän se on jos nimi menee kuralle??


      • muna_vai_kana
        taatelilasse kirjoitti:

        Asiansa voi hoitaa niin, että ei ikinä joudu sosiaalihuollon kanssa tekemisiin. Mulle ihan sama ovatko päteviä vai ei. Vituttaa maksella niiden palkkoja. mulle täysin turhia " ammattilaisia" ja helvetin monelle muullekkin. Sossun syyhän se on jos nimi menee kuralle??

        Kumpikohan tapahtuu ensin: nimi menee kuralle vai joutuu asioimaan sossussa? Ei kai siellä sossussa asioi kukaan, jolla on asiat niin kuin asiat pitää olla.


    • Harmistunut

      Harmistunut yritti kirjoittaa vastauksen,ylläpito poisti.Mahtaa sossun elätit ja niiden kaverit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe