irtomyyntileipomusten hinnoittelu

Ksupermarketissa

Tarkkana kaupassa!

Olen kai Suomen tyhmin päivittäistavaroita ostava asiakas. Annan huijata itseäni tuon tuostakin. Milloin maksan täyden hinnan kassallla, vaikka tuote on muka alennettu.
Kerron erään kokemukseni, jos sattuisi joku muukin olemaan tietämätön seuraavasta asiasta ja olisi kertomisestani hyötyä. Ainakin miesasiakkaille ja lapsille.

Ostan usein kaupan paistopisteen tuotteita.

Otin pussin, joita on tuotteen tuntumaan usein siksisokin viskottuna (asiakkaat?)
ja ajattelin sen käyttää, ettei suotta menisi pussi hukkaan ja ja latelin paistoksia pussiin.

Koskaan en ole kiinnittänyt tähän itsepalvelumuotoon erityistä huomiota.

Eilen sen tein K-kaupassa.

Ostoksia oli niin vähän, että loppusumma alkoi ihmetyttää, kun se oli iso ostoksiin nähden.
Katsoin onneksi kuittia, jonka aina otan ja huomasin, että 0,39 euroa maksavista karjalanpiirakoista oli peritty 1,46 euroa kappaleelta!

Palasin kassalle, joka sanoi, että piirakat olivat väärässä pussissa! Siis hinta oli pussin hinta eikä piirakoiden?

Joskus pidän mukana suurennuslasia, jos on tutkittava jotain tuoteselosteita, mutta nämä paistopisteen jutut eivät mielestäni ole vaatineet isompaa tiirailua. - Tähän saakka!

Haluan kertoa ja painottaa heille, jotka myöskään eivät tätä pussihinnoittelua ole tajunneet, että olkaapa tarkkana.

Tuotteen hinta siis määräytyy pusiin mukaan, ei sen, mitä pussissa on!

1

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkana

Kesksustelin aiheesta ihmisten kanssa. Kukaan ei tiennyt tällaisesta "pussihinnoittelusta".

Pusseissa ei lue sanaakaan siitä, mille tuotteelle ne on tarkoitettu, vain pohjassa viivakoodi ja sen perusteella ei voi valintaa tehdä.

Melkoista kaupankäyntiä. Valittava kai ostospaikka kokemusten mukaan. Missä on usein häikkää, ei ostoksia kannata tehdä. Ainakaan kiireisen, jolla ei ole aikaa etsiä myyjää, jolta kysyä tarkkaan ja aikaa syynätä suurennuslasilla kassakuittia.

Ja, ihmiset! Ottakaa se kassakuitti!

Vaikka ei kiinnostaisi, kun menette toiseen kauppaan ja teillä on jo ostoksia mukana, millä todistatte, että ne on jo muualla maksettu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      141
      6861
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      60
      4077
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3802
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      137
      3746
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3065
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      41
      3005
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      37
      2916
    8. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2570
    9. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      2402
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49