Pään ottamista pois pensaasta NATO-jäsenyys asiassa. Nyt on rohkeiden suunnannäyttäjien aika.
Vaadin poliittiselta johdolta
25
<50
Vastaukset
Nämä Natotrollin provot on sitten lapsellisia.
Nämä Natotrollin provot on sitten lapsellisia.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Heti ilmaantui Ryssän trolli paikalle.
Ainoat trollit palstalla olet sinä multinikkeinesi, ja lisäksi helvetin läpinäkyviä heikkoja trolleja.
OikeistoHinttari kirjoitti:
Ainoat trollit palstalla olet sinä multinikkeinesi, ja lisäksi helvetin läpinäkyviä heikkoja trolleja.
Miksi tuli niin kiire tulla paikalle? Oletko Venäjän trolli vai hyödyllinen idiootti.
Ei päättäjillä ole pää pensaassa. Presidentti, hallitus ja oppositio eivät kannata NATO jäsenyyttä.
Mikä asiassa on sinulle epäselvää kyllä ne ovat asian hyvin selvästi tuoneet esille.DV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Ei päättäjillä ole pää pensaassa. Presidentti, hallitus ja oppositio eivät kannata NATO jäsenyyttä.
Mikä asiassa on sinulle epäselvää kyllä ne ovat asian hyvin selvästi tuoneet esille.Juuri sen takia pää on pensaassa. Poliittiset päättäjämme eivät uskalla toimia vastoin epämääräistä ja väärää kansan mielipidettä.
Miksi tuli niin kiire tulla paikalle? Oletko Venäjän trolli vai hyödyllinen idiootti.
Kyllä se olet sinä se ainoa trolli. Eikä se uhoamalla siitä muutu
OikeistoHinttari kirjoitti:
Kyllä se olet sinä se ainoa trolli. Eikä se uhoamalla siitä muutu
Luiki nyt puskaasi takaisin. Erävoitto meikäläiselle.
Juuri sen takia pää on pensaassa. Poliittiset päättäjämme eivät uskalla toimia vastoin epämääräistä ja väärää kansan mielipidettä.
Et siis ymmärrä. Jäsenyyttä ei haeta tällä hallituskaudella tarkoittaa EI. Pitäisi varmaan vääntää asia sinulle rautalangasta mutta se on nettikeskustelussa vähän vaikeata.
Kysy viisaammiltasi eli keneltä tahansa mitä tarkoittaa sana eiDV8_Diva_XOXO kirjoitti:
Et siis ymmärrä. Jäsenyyttä ei haeta tällä hallituskaudella tarkoittaa EI. Pitäisi varmaan vääntää asia sinulle rautalangasta mutta se on nettikeskustelussa vähän vaikeata.
Kysy viisaammiltasi eli keneltä tahansa mitä tarkoittaa sana eiLuuletko sinä tosissasi ettei asiaa valmisteltaisi kulisseissa. Ryssänkiimaista ja Suomettuneisuuden ajassa yhä elävää kansan enemmistöä on toki syytä rauhoitella ympäripyöreällä löpinällä liittoutumattomuudesta.
Luuletko sinä tosissasi ettei asiaa valmisteltaisi kulisseissa. Ryssänkiimaista ja Suomettuneisuuden ajassa yhä elävää kansan enemmistöä on toki syytä rauhoitella ympäripyöreällä löpinällä liittoutumattomuudesta.
Luulen mitä luulen, mutta siitä olen varma, sinä olet pihalla kuin lumiukko.
Hiukan niinkuin Nartristien on pakko ollakin.Perseansux kirjoitti:
Luulen mitä luulen, mutta siitä olen varma, sinä olet pihalla kuin lumiukko.
Hiukan niinkuin Nartristien on pakko ollakin.Lakkaa jauhamasta sitä "narsistiasi".
- kukasuajaksais
Lakkaa jauhamasta sitä "narsistiasi".
Taitaa se kokkarimuijasi olla tosiaan tyhmä, tai sitten se on vaan mielikuvituksesi lentoa:)
kukasuajaksais kirjoitti:
Taitaa se kokkarimuijasi olla tosiaan tyhmä, tai sitten se on vaan mielikuvituksesi lentoa:)
25 vuotta ollaan toisiamme jaksettu. Elämämme on loistavaa koska olemme kauniita ja menestyviä ihmisiä.
- laitavaimokirjoittamaan
25 vuotta ollaan toisiamme jaksettu. Elämämme on loistavaa koska olemme kauniita ja menestyviä ihmisiä.
Olet sitten todiste siitä, että tyhmäkin voi menestyä. Kauneutesi taitaa olla enemmän makuasioita. Vaimostasi en sano mitään, etten ainakaan loukkaisi missejä, vaikka jotkut heistä ja heidän järjestään pilkkaa tekevätkin.
Tyhmyytesi todistaa omat kirjoituksesi ja etenkin niiden tyyli.
En vaivaa sinua enempää, sillä typerysten seura ei kiinnosta minua. laitavaimokirjoittamaan kirjoitti:
Olet sitten todiste siitä, että tyhmäkin voi menestyä. Kauneutesi taitaa olla enemmän makuasioita. Vaimostasi en sano mitään, etten ainakaan loukkaisi missejä, vaikka jotkut heistä ja heidän järjestään pilkkaa tekevätkin.
Tyhmyytesi todistaa omat kirjoituksesi ja etenkin niiden tyyli.
En vaivaa sinua enempää, sillä typerysten seura ei kiinnosta minua.Joo ei kiinnosta ohuthuulisten ja kyvyttömien tosikkojen seura. Ovat vielä typeryksiäkin pahempia.
- Onpakumma
Joo ei kiinnosta ohuthuulisten ja kyvyttömien tosikkojen seura. Ovat vielä typeryksiäkin pahempia.
Sinua ei kiinnosta tosikkojen seura. Luulisi sinun kaltaistesi seurassa viihtyvän:)
Onpakumma kirjoitti:
Sinua ei kiinnosta tosikkojen seura. Luulisi sinun kaltaistesi seurassa viihtyvän:)
Ja perusteluja irrationaaliin heittoon kiitos.
- Perusteet2
Ja perusteluja irrationaaliin heittoon kiitos.
Sinun kirjoituksesi.
Perusteet?
Älä välitä, meitä punamekkoja ei oteta tosissaan. Vähän höpsöjähän me kyllä ollaankin.
- Tuloksen.julistus
Palstan "Johtaja" on saanut voittajansa. Yhden asian ahkerimpana trollaajana. "Johtajan" ainoa asia on Jombe, sinun ainoa asia Nato.
Olet voittanut kilpailijasi. Onnittelut! - PäinVittua
Vaadin johtajilta pään ottamista pois perseestä ja työntämistä vittuun. Naispäättäjillä omaansa, koska emmehän me Suomessa nyt sentään homoja ole.
- SeksikrvaJompenJOHTAJA
MunakarvaJombe on ainoa, joka on täällä persikkansa näyttänyt. HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523