Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa. Hänessä oli nähtävissä Jumalan kirkkaus ihmislihaksi tulleena. Ikuisen henkensä voimalla Jeesus sovitti syntimme ristinkuolemallaan. Kolmantena päivänä Hän nousi kuolleista ruumiillisesti. Se joka ottaa vastaan uskossa Jeesuksen omien syntiensä sovittajana ja elämänsä herrana, pelastuu iankaikkiseen elämään.
Mikä on suhteesi Jeesukseen, eli totuuteen? Oletko torjunut Hänet? Leikitkö, ettei Häntä ole olemassa? Väitätkö Hänen olevan jotain muuta kuin mitä Hän on? Valehteletko Jeesuksesta – valehteletko totuudesta? Väitätkö, ettei yhtä totuutta ole?
Jeesus on Jumalan sana, joka syntyi lihaksi. Raamattu kertoo Hänestä.
Kiinnostaako totuus?
10
96
Vastaukset
- tottakotuo
Muu maapallo oli siis ilman jumalaa kun hän eleli Jeesuksen hahmossa?
- jonna_x
Kiitos Jeesus!
Totuus kiinnostaa kyllä. Sinun viestisi taas kertoi totuuden lähinnä harhoistasi. Unohdetaan ne bronssikautiset höpinät ja keskitytään totuuden hakemiseen vähän moderneimmin keinoin, jookos?
- areyougay
Kertoisitko lisää havaisemistasi harhoista? Tunnetko siis aloittajan henk.kohtaisesti?
areyougay kirjoitti:
Kertoisitko lisää havaisemistasi harhoista? Tunnetko siis aloittajan henk.kohtaisesti?
Havaitsemani harhat alkavat tästä:
> Jumala syntyi ihmiseksi
Jatkuu näin:
> Hänessä oli nähtävissä Jumalan kirkkaus
Tätä unohtamatta:
> Ikuisen henkensä voimalla Jeesus sovitti syntimme
Ja tietenkään tätä:
> Kolmantena päivänä Hän nousi kuolleista
En jaksa jatkaa, mutta tuostahan se selviää. Nuo ovat kaikki aloittajan kuvitelmia, vailla minkäännäköistä todellisuuspohjaa - saati sitten että niistä olisi mitään muita todisteita, kuin yksi noin 1600 vuotta vanha kirja (osin paljon vanhempikin), josta *tiedämme* sen olevan täynnä virheitä, epätarkkuuksia, valehtelua ja muuta roskaa.
Tuollainen usko täyttää suurin piirtein kaikki mielenvikaisuuden tunnusmerkit.
- lentävä.hollantilainen
Niin mutta sitä ei saa kertoa. Joillekin tulee traumoja kun uskovat aaveisiin.
"Kolmantena päivänä Hän nousi kuolleista ruumiillisesti."
Henkisesti jäi sinne paskaa syövien bakteerien tasolle kuitenkin.- evomieli
Kaikki tuo on tarinaa johon olemme uskoneet, koska meitä on aivopesty siihen lapsesta saakka. Se mikä on totuus, on jokaisen löydettävä omasta sisimmästään, ei kirjoista, ei edes raamatusta, sillä sekin on vain kokoelma ihmisten kirjoituksia....
- tunnustaa
On viisautta varoa ihmisiä jotka julistavat totuutta.
Sen sijaan he ketkä etsivät totuutta ovat parasta seuraa toiselle ihmiselle. - Luojanlapsi
Kyllä. Kovasti. Mutta ei ihmisten eli sinun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432121Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21927Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716- 75712
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665