Vain Jumala voi pelastaa ihmisen sielun. Enkelit ovat luotuja niin kuin ihmisetkin, ja eläimet. Luodussa ei ole iankaikkista elämää, luotu ei ole elämän lähde. Luoja sen sijaan on ikuinen ja elämän lähde.
Älä rukoile enkeleitä äläkä keskity heihin. Uskosi kohde olkoon Jumala, kolmiyhteinen Isä, Poika ja Pyhä Henki.
Me ihmiset olemme langenneita syntiin emmekä voi omin avuin pelastua iankaikkiseen elämään ja hyvyyteen Jumalan luo.
Mutta Jumala haluaa pelastaa ihmisen! Hän itse syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa. Hänessä oli nähtävissä Jumalan kirkkaus ihmislihaksi tulleena. Ikuisen henkensä voimalla Jeesus sovitti syntimme ristinkuolemallaan. Kolmantena päivänä Hän nousi kuolleista ruumiillisesti. Se joka ottaa vastaan uskossa Jeesuksen omien syntiensä sovittajana ja elämänsä herrana, pelastuu iankaikkiseen elämään – kuka onkaan.
Enkeli ei voi pelastaa
13
142
Vastaukset
- kössipelastaa
Kössi kenguru voi pelastaa jumalan.
- frankie67
En tuosta Jeesuksesta mutta Kristuksesta ... Mitä enkeleihin tulee enkelit ovat monenmoiset mutta pelastus tulee kyllä katumuksen kautta laista jonka Kristuksessa saa.
- Olenko.oikeassa
Enkelit ovat vain välikappaleena, esim viestintuojia, noutavat tuonpuoleiseen(?) luulisin. Ainoastaan ns mustat enkelit houkuttelevat ja tahtovat että heitä palvellaan.
- HänNoussutOn
Uskomme Saatanaan,
Suureen hyväntekijään,
Luomakunnan Vapahtajaan.
Joka sikisi Pyhästä Hengestä,
siloisesta Neitsyestä.
Ja joka ristiinnaulittiin,
Kolmantena päivänä nousi ylös,
Ja joka siunaa seitsemännessä taivaassa,
Kaikkia luotuja.
Amen.- TtTtTtTt.T
Ei kannattais leikkiä laskea tuollaisesta.
- kysymystä
TtTtTtTt.T kirjoitti:
Ei kannattais leikkiä laskea tuollaisesta.
Onko Saatana sitten vakavastiotettava, jos hänestä ei saa laskea leikkiä? Onko Saatana mielestäsi oikeasti olemassa?
- tehkääitsetyönne
Isä poika ja pyhä renki. Nyt tämä rengin osa saa riittää.
- pehtooor
Isä, poika ja paha renki.Talossa ei ollut pajon väkee..
- Julianontotuus
Mysteeri Babylon. Huorien ja kaikkien iljetysten äiti maan päällä.
Revelation 17 Mystery, Babylon The Great, The Mother Of Harlots And Abominations Of The Earth.
https://www.youtube.com/watch?v=toBOML5W4uQ
Satanismi roomalaiskatolisessa kirkossa. Ts. muiden uskontojen palvonta, kuvien palvonta, saatananpalvonta
https://www.youtube.com/watch?v=Tadm_gPQ4UQ
Suomalainen erittäin hyvä sivusto
https://beltsassar.com/2015/07/26/ilmestyskirja-17-nainen-pedon-selassa/ - PasiToivonen
Julianontotuus, Huorien ja kaikkien iljetysten äiti maan päällä.
- oletkokatotonvaikatoline
Olosuhteet luovat ihmisille vaivoja sekä tarpeita, jos mies on rikas hän ostaa rakkautta, katollinen pappi ei osta, hän vaatii pikkupoikia antamaan sitä mitä Hän haluaa, miksi juuri silloin jumalaa ei näy kun pikkupoikia käytetään hyväksi ?
Urheilussa löytyy paljon hyväksikäyttöä, Englannissa ja Irlannissa, siksi ne haluavat eroon EU:sta että totuus voidaan TAAS kerran lakaista maton alle. 2010 katollinen kirkko erotti yli 400 pappia hyväksikäyttöjen tultua ilmi..
Ovatko Enkelit nukkuneet ? - Jobinpostia
Sananl.8:22. Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua. Biblia (1776). Minä olen ollut Herran oma hänen teidensä alussa: ennenkuin mitään tehty oli, olin minä.
" Enkeli ei voi pelastaa "
aika paska enkeli
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982