Soini ja Guggeheim ja gallupit ja kusetus

Antipersux

Todella huvittavaa, sinänsä ottamatta kantaa itse hankeeseen, on se että Soini tälläisessä pikkuasiassa paukuttelee kovasti henkseleitä. Tulee väkisinkin mieleen että onko tämä tilattu juttu? Vähän samaan tyyliin kuin oli aikanaan Kekkosen nootti. Nyt kyseessä on vain toki sisäpolitiikan keinot.

Eli persujen gallupnumerot ovat niin alamaissa niin on sovittu hallituksessa että paukutellaan Guggeheimilla vähän ovia, niin Timo saa sitten "jyrähtää". Sitten saa Soini pisteitä, jolla yrittää korjata galluppeja. Samalla ne paljon isommat ja vielä isommat kysymykset on helppo viedä maaliin saakka.

Nimittäin ainakin yhteen palstan pölhöpersuun moinen temppu on ainakin jo tietenkin tehonnut. Näin sitä vaalikarjaa kusetetaan:

"HyväSoini

27.8.2016 7:39

Onneksi että löytyy edes yksi joka ei lähde tälläiseen kouhotukseen mukaan,rakennetaan yksityisellä rahoituksella, veronmaksajien rahoja ei tälläseen hankkeeseen. Ps taas tuli hyvää syy äänestää Persuja."

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MuinisSolkku

Ruottalaiset ei tarvii veronmaksajia.

• Eroa_Soini

Katsotaanpa nyt, kun vaihtoehtona on ministerin paikka, niin "näin pyörii takki ja kas näin pyörii takki........"

• Antipersux

Takki on ja pysyy, sillä jos nyt pidetään vaalit niin persujen kannastus romahtaa. Hyvä jos saavat 14 paikkaa. Ja vaara on etenkin että Soini itse putoaa...

• Soinin sanomiset ovat ihan itseään soinia, niihin ei ole mitään tarvetta luottaa, mutta jos tuo gugge on niin kannattava projekti, niin miksi sitä ei ole kiljuen viety jo naapurimaihin?
      Yleensä kai on niin, että jos joku brändinsä jonnekin haluaa, maksaa siitä itse, eikä maksata vastaanottajilla, joten jenkit rahoittakoot sijoituksensa sekä sen kaikki kustannukset.
      Onko tämä tosiaan ihan täysin pölhölä koko suomi?

• reiluonmies

Soini kannattaa Guggee ja homojen avioliittoa ja pedofiilien adoptio-oikeutta.
      Soini on sitä oikeesti mieltä, että tartteehan pekkahaavistolainen hintti läjän huumeperheistä poispotkittuja pikkupoikia pantavakseen. Läski-Soini on reilu mies.

• Halla-ahonäänestäjä45

ONKO JÄÄNYT JOLTAKULTA HUOMAAMATTA että Soini rakentaa RAAMATTUPUOLUETTA jossa homovaara ei matuvaara on ilmeinen

Puolueen johdossa ovat - ihan sama kuka virallisesti on nimetty - oikeasti

Soinin lisäksi Kankaanniemi jota Soini ottaa vierelleen mm. Porin tilaisuuteen ja otti televisiokeskusteluun taatakseen hänen pääsynsä eduskuntaan

JA KOLMANTENA ON PÄIVI NERG joka on uskonnollinen julistaja ja poliittisin törkyperustein Päivi Räsäsen nimittämä raamattu-uskovainen

SOINI-KANKAANNIEMI-NERG -PUOLUE ON RAKENNETTU PS-PUOLUEEN SISÄLLE

eikä Soini ole jytkyn isä vaan HOMMAFOORUMI JA NUIVAT

SOINI PERUSTI TYNKÄTAKIAISPUOLUEEN JOTA KUVAA PUOLUEEN SISÄLLÄ TOIMIVAT SOINI-KANKAANNIEMI-NERG- RAAMATTURYHMÄ KANATTAJINEEN

• vaikkahumpuukiin

Eläkeläisiltä ryöstetyt rahat polttaa taskussa! Johonkin tuhlattava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37