Pirkko Mattila on suvakki

persut_pettää

Persujen uusi ministeri Pirkko Mattila näyttää pahaksi onneksi olevan suvakki. Soini haluaa eroon maahanmuuttokriitttisyydestä.

Mattilan kommentti lauantain 27.8.2016 paperisessa Kalevassa:
"– Minulla ei ole mitään henkilökohtaista turvapaikanhakijoita vastaan, ja minä luotan Suomen viranomaisiin. Meidän on myös myönnettävä se, että olemme osa länsimaista eurooppalaista yhteisöä ja meitä ohjaavat kansainväliset sopimukset. Uskon, että myönnetyille turvapaikoille on olemassa taustansa."

"Mattilan aviomies näkee työssään erilaisia ihmiskohtaloita. Hän työskentelee maahanmuuttokeskuksen johtajana SPR:n Otanmäen vastaanottokeskuksessa Kajaanissa.
- Hän on ollut siellä johtajana kuusi kuukautta. Meillä on paljolti samat käsitykset maahanmuuttoasioista, Mattila sanoo."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016082222211930_uu.shtml

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ammu-vainaa

Vai että suvakki! Oletko itse mansikki vai muurikki?

• päinpersettätämäkinvalin

Vituksi meni tämäkin,ois pitänyt ottaa selvää mikä on tausta tällä ämmällä.

• rahaamulle

Raha ratkaisee. Mamu tuo rahaa Mattilan perheeseen ja huijaaminen Mäntylän. Mikään ei muutu

• Jotenki sitä kuitenkin ajattelee, että persu on persu - vaikka voissa paistais.

• satasen.akka

AIKA MIHEKKÄÄN NÄKÖINEN PERSU.

Myös Arto Satonen(kok) on aika seksikäs.

• Kumma_juttu_tämä

On se kumma miten näitä kansanedustajien sukulaisia on niin paljon mukana tässä pakolaisbisneksessä tavalla tai toisella?

• HerätkääJo

Maahanmuuton pysyminen keskusteluissa on yksi persujen kannatuksen kivijaloista. Siksi persut ovat kansaa ärsyttääkseen haalineet maahanmuuttajia kymmenkertaisesti enemmän kuin edellisen hallituksen aikana.

Persut ovat säälittäviä opportunisteja, joille politiikan tarkoituksena on vain julkisten puoluetukien yksityistäminen Soinin hoville.

• eiuutinen

Vain persulinja...yli 32th mamua toi persut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2920
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      360
      2590
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      45
      2348
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      2332
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1898
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1429
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1422
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      72
      1353
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      56
      1289
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      14
      1271
    Aihe