Persujen uusi ministeri Pirkko Mattila näyttää pahaksi onneksi olevan suvakki. Soini haluaa eroon maahanmuuttokriitttisyydestä.
Mattilan kommentti lauantain 27.8.2016 paperisessa Kalevassa:
"– Minulla ei ole mitään henkilökohtaista turvapaikanhakijoita vastaan, ja minä luotan Suomen viranomaisiin. Meidän on myös myönnettävä se, että olemme osa länsimaista eurooppalaista yhteisöä ja meitä ohjaavat kansainväliset sopimukset. Uskon, että myönnetyille turvapaikoille on olemassa taustansa."
"Mattilan aviomies näkee työssään erilaisia ihmiskohtaloita. Hän työskentelee maahanmuuttokeskuksen johtajana SPR:n Otanmäen vastaanottokeskuksessa Kajaanissa.
- Hän on ollut siellä johtajana kuusi kuukautta. Meillä on paljolti samat käsitykset maahanmuuttoasioista, Mattila sanoo."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016082222211930_uu.shtml
Pirkko Mattila on suvakki
8
<50
Vastaukset
- Ammu-vainaa
Vai että suvakki! Oletko itse mansikki vai muurikki?
- päinpersettätämäkinvalin
Vituksi meni tämäkin,ois pitänyt ottaa selvää mikä on tausta tällä ämmällä.
- rahaamulle
Raha ratkaisee. Mamu tuo rahaa Mattilan perheeseen ja huijaaminen Mäntylän. Mikään ei muutu
Jotenki sitä kuitenkin ajattelee, että persu on persu - vaikka voissa paistais.
- satasen.akka
AIKA MIHEKKÄÄN NÄKÖINEN PERSU.
Myös Arto Satonen(kok) on aika seksikäs. - Kumma_juttu_tämä
On se kumma miten näitä kansanedustajien sukulaisia on niin paljon mukana tässä pakolaisbisneksessä tavalla tai toisella?
- HerätkääJo
Maahanmuuton pysyminen keskusteluissa on yksi persujen kannatuksen kivijaloista. Siksi persut ovat kansaa ärsyttääkseen haalineet maahanmuuttajia kymmenkertaisesti enemmän kuin edellisen hallituksen aikana.
Persut ovat säälittäviä opportunisteja, joille politiikan tarkoituksena on vain julkisten puoluetukien yksityistäminen Soinin hoville. - eiuutinen
Vain persulinja...yli 32th mamua toi persut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517263Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?425092HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3012813- 1552159
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki331873- 221674
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401668Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4091597mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111447Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E131359