KEPUn kannatus syöksyy jälleen

Tänään Helsingin Sanomat on julkaissut uuden puolueiden kannatusmittauksen tuloksen.

Ilahduttavaa on huomata, että KEPUn kannatus on jälleen lähtenyt syöksyyn. Suunta on jyrkästi alaspäin ja syöksy näyttää vain kiihtyvän jatkossa. Ei ihme, että Sipilä on viime aikoina näyttänyt olevan kauhusta kalpeana.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eroa_Sipilä

Nostetaampa tämä ilosanoma ylös

• Kas kun Hesari itse ei kiinnitä moiseen huomiota, vaan siihen, että kokoomuksen kannatus on yhä syöksylaskussa, vaikka vasta alkukesästä Stubb vaihdettiin Orpoon, jotta kannatuksen lasku saataisiin pysähtymään.

http://www.hs.fi/kotimaa/a1472266991520

• Kepu_pettää_aina

Hesari ei kiinnitä tuohon huomiota, koska Mikael Pentikäinen aikoinaan päätoimittajana kepulaista Hesarin. Lehden myötäsukaisuus kepua kohtaan on nykyisellään todella vastenmielistä.

• Olisi pitänyt valita Lepomäki. Tätä olen Vaimollekin yrittänyt tolkuttaa.

• Pankkopoika_sucks_lamb

Kepu on auringonlaskun puolue. Agraaripuolueelle ei ole enää tilausta.

• tervemenoa.sossut

Suurin puolue kuitenkin. Vasemmiston kannatus laskee joka vaaleissa, se häipyy auringonlaskuun ennen kepua.

• tervemenoa.sossut kirjoitti:

Suurin puolue kuitenkin. Vasemmiston kannatus laskee joka vaaleissa, se häipyy auringonlaskuun ennen kepua.

Perinteisen oikeisto-vasemmisto ajattelun tilalle on tullut vanhoilliset-uudistusmieliset.

Uudistusmielisiä ovat: Kokoomus, SDP:n Oikeisto, RKP, Vihreät.
        Vanhoillisia ovat: Keskusta, SDP:n Vasemmisto, Perussuomalaiset, Vasemmistoliitto.

• TaasOletVäärässä
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Perinteisen oikeisto-vasemmisto ajattelun tilalle on tullut vanhoilliset-uudistusmieliset.

Uudistusmielisiä ovat: Kokoomus, SDP:n Oikeisto, RKP, Vihreät.
        Vanhoillisia ovat: Keskusta, SDP:n Vasemmisto, Perussuomalaiset, Vasemmistoliitto.

Väärin.

SDP on kokonaisuudessaan vanhoillinen jarrupuolue. Vihreät taasen pelkkä ei-puolue. Mitään rakentavaa ei kummaltakaan ole tullut

Uudistusmielisiin voi lukea Kokoomuksen lisäksi vain RKP:n.

• TaasOletVäärässä kirjoitti:

Väärin.

SDP on kokonaisuudessaan vanhoillinen jarrupuolue. Vihreät taasen pelkkä ei-puolue. Mitään rakentavaa ei kummaltakaan ole tullut

Uudistusmielisiin voi lukea Kokoomuksen lisäksi vain RKP:n.

Taas olen oikeassa. Kyllä SDP:n "Oikeisto" on edistyksellinen. Vihreitä kieltämättä hieman mietin. Piirteitä on kummastakin blokista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6548
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      39
      4291
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      54
      2139
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      38
      1796
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1401
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1159
    7. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1084
    8. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1067
    9. Oletteko kaivattunne kanssa samaa tasoa?

Vai onko out of your league?
      Ikävä
      67
      1008
    10. Mitä ajattelisit jos ikäväsi kohde olisi?

Omituinen hiippari?
      Ikävä
      8
      979
    Aihe