KEPUn kannatus syöksyy jälleen

Tänään Helsingin Sanomat on julkaissut uuden puolueiden kannatusmittauksen tuloksen.

Ilahduttavaa on huomata, että KEPUn kannatus on jälleen lähtenyt syöksyyn. Suunta on jyrkästi alaspäin ja syöksy näyttää vain kiihtyvän jatkossa. Ei ihme, että Sipilä on viime aikoina näyttänyt olevan kauhusta kalpeana.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eroa_Sipilä

Nostetaampa tämä ilosanoma ylös

• Kas kun Hesari itse ei kiinnitä moiseen huomiota, vaan siihen, että kokoomuksen kannatus on yhä syöksylaskussa, vaikka vasta alkukesästä Stubb vaihdettiin Orpoon, jotta kannatuksen lasku saataisiin pysähtymään.

http://www.hs.fi/kotimaa/a1472266991520

• Kepu_pettää_aina

Hesari ei kiinnitä tuohon huomiota, koska Mikael Pentikäinen aikoinaan päätoimittajana kepulaista Hesarin. Lehden myötäsukaisuus kepua kohtaan on nykyisellään todella vastenmielistä.

• Olisi pitänyt valita Lepomäki. Tätä olen Vaimollekin yrittänyt tolkuttaa.

• Pankkopoika_sucks_lamb

Kepu on auringonlaskun puolue. Agraaripuolueelle ei ole enää tilausta.

• tervemenoa.sossut

Suurin puolue kuitenkin. Vasemmiston kannatus laskee joka vaaleissa, se häipyy auringonlaskuun ennen kepua.

• tervemenoa.sossut kirjoitti:

Suurin puolue kuitenkin. Vasemmiston kannatus laskee joka vaaleissa, se häipyy auringonlaskuun ennen kepua.

Perinteisen oikeisto-vasemmisto ajattelun tilalle on tullut vanhoilliset-uudistusmieliset.

Uudistusmielisiä ovat: Kokoomus, SDP:n Oikeisto, RKP, Vihreät.
        Vanhoillisia ovat: Keskusta, SDP:n Vasemmisto, Perussuomalaiset, Vasemmistoliitto.

• TaasOletVäärässä
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Perinteisen oikeisto-vasemmisto ajattelun tilalle on tullut vanhoilliset-uudistusmieliset.

Uudistusmielisiä ovat: Kokoomus, SDP:n Oikeisto, RKP, Vihreät.
        Vanhoillisia ovat: Keskusta, SDP:n Vasemmisto, Perussuomalaiset, Vasemmistoliitto.

Väärin.

SDP on kokonaisuudessaan vanhoillinen jarrupuolue. Vihreät taasen pelkkä ei-puolue. Mitään rakentavaa ei kummaltakaan ole tullut

Uudistusmielisiin voi lukea Kokoomuksen lisäksi vain RKP:n.

• TaasOletVäärässä kirjoitti:

Väärin.

SDP on kokonaisuudessaan vanhoillinen jarrupuolue. Vihreät taasen pelkkä ei-puolue. Mitään rakentavaa ei kummaltakaan ole tullut

Uudistusmielisiin voi lukea Kokoomuksen lisäksi vain RKP:n.

Taas olen oikeassa. Kyllä SDP:n "Oikeisto" on edistyksellinen. Vihreitä kieltämättä hieman mietin. Piirteitä on kummastakin blokista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2298
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2063
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      108
      917
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe