Ylen uutiset lopetettava turhana!

aivan.turhaa

Mitä hyötyä on Ylen uutisista, kun ne eivät kuitenkaan kerro ihmisiä kiinnostavista ajankohtaisista asioista? Jos kertovatkin, eivät ainakaan totuutta. Kansaa vaan johdetaan harhaan.

Nytkin vaan uutisoidaan delfiinien siirtämistä, kun kantaväestön ja maahanmuuttajien välillä on täysi sota.

Ei muuta kuin kansalaisaloite vireille Ylen uutisten lopettamiseksi.

11

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuutta-kaivataan

      Joo, MV-uutiset tilalle, koska kertovat totuudet.

      • hidason

        Eipä Iltasanomissakaan ollut, katselin sitä juuri.


      • kahnet5vsf7
        hidason kirjoitti:

        Eipä Iltasanomissakaan ollut, katselin sitä juuri.

        No ehkä se täysi sota onkin vaan teidän päässänne?
        Tai sitten te ette tiedä mitä täysi sota on?


    • vaarallista

      Ylen uutisista ei ole muuta kun haittaa kun raiskareitten ja rikollisten teot painetaan villasella. Ihmiset eivät osaa varautua todelliseen uhkaan.

    • Kun huhu kertoo uusimaalaisen peruskoulun sisäilmasta löytyneen pölyä, kahdeltakymmeneltä toimittajalta tärähtää lusikallinen stringeihin ja he ryntäävät matkaan toinen toistensa hybridi-Lexuksia kolhien. Uutislähetyksessä uutistenlukija kertoo aluksi "uutisen" Pukinmäen III Peruskoulun 7a:n luokkahuoneesta löytyneestä liitupölystä, sitten kouluhallituksen varapääjohtajatar kertoo sen saman kaulaansa punoen, senjälkeen on vuorossa koulun rehtoritar saman tarinan ja suhauttavan etu-ässän kanssa, ja sitten puheenvuoron saa luokassa opettanut opettajatar niinikään samaa kertoen. Tämän jälkeen haastatellaan luokassa pölyn löytymishetkellä olleita pikku Ahmedia, Mohammedia, Tärjää, Venlaa, Viiviä sekä tämän kahta itkevää äitiä jotka eivät ole kuvitelleet tällaista voivan tapahtua Suomessa; Amerikassa kyllä. Tämän kymmenminuuttisen raportin - klo 20.30-20.40 - jälkeen uutisenlukijatar kertaa uutisen olennaisen sisällön ja korostaa, että laajempi raportti on tulossa ajankohtaislähetyksessä klo 21 jolloin lähetyksessä on sisäministeri, Vihreiden eduskuntaryhmän puheenjohtaja, Somaliyhdistyksen presidentti, Seksuaalisen tasa-arvon edustajat sekä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan tuomion saanut Jussi Halla-aho.

    • haloo-pahvi

      mikä ihmeen sota, missä?
      Jos sua punaniska juntti kiinnostaa vain pakolaisjutut, pysy siellä mv-skeidassa!

      Maailmassa ja Suomessa tapahtuu paljon muutakin kuin pari hassua
      pakolaistarinaa!

      Suomalaisia on kuitenkin 5.5 miljoonaa, pakolaisia 20.000

    • vvvffbb

      En ole kattonut uutisia aikoihin, ensin oli vaikeaa, kun ei tiennyt mutta mitä sitten?
      Onko se mitä sieltä tulee niin tärkeetä? Ei ole. Hyvin olen pärjännyt, itsasiassa paremmin.Oikeastaan en enään luota edes että ne onko tottakaan mitä siltä tuupataan silmillemme.

    • neiti-itkee

      urpoille on oma kanava, MV-roska - pysy siellä äläkä täällä itke

    • tärkeämpiäkin-kohteita

      Jep jep. Turhaa verorahojen haaskausta.

    • ImekääMeisseliäYlepaskat

      Just alkoi ylen kuuden tv-uutiset. Aiheena mm. nyyhkypaskaa kielteisen päätöksen saaneista turvapaikanhakijoista.

    • bvvc

      Vaadimme selkokielisiä mv:n uutisia vähäjärkisille kuulijoille. Siis heti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe