Ylen uutiset lopetettava turhana!

aivan.turhaa

Mitä hyötyä on Ylen uutisista, kun ne eivät kuitenkaan kerro ihmisiä kiinnostavista ajankohtaisista asioista? Jos kertovatkin, eivät ainakaan totuutta. Kansaa vaan johdetaan harhaan.

Nytkin vaan uutisoidaan delfiinien siirtämistä, kun kantaväestön ja maahanmuuttajien välillä on täysi sota.

Ei muuta kuin kansalaisaloite vireille Ylen uutisten lopettamiseksi.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuutta-kaivataan

Joo, MV-uutiset tilalle, koska kertovat totuudet.

• hidason

Eipä Iltasanomissakaan ollut, katselin sitä juuri.

• kahnet5vsf7
        hidason kirjoitti:

Eipä Iltasanomissakaan ollut, katselin sitä juuri.

No ehkä se täysi sota onkin vaan teidän päässänne?
        Tai sitten te ette tiedä mitä täysi sota on?

• vaarallista

Ylen uutisista ei ole muuta kun haittaa kun raiskareitten ja rikollisten teot painetaan villasella. Ihmiset eivät osaa varautua todelliseen uhkaan.

• Kun huhu kertoo uusimaalaisen peruskoulun sisäilmasta löytyneen pölyä, kahdeltakymmeneltä toimittajalta tärähtää lusikallinen stringeihin ja he ryntäävät matkaan toinen toistensa hybridi-Lexuksia kolhien. Uutislähetyksessä uutistenlukija kertoo aluksi "uutisen" Pukinmäen III Peruskoulun 7a:n luokkahuoneesta löytyneestä liitupölystä, sitten kouluhallituksen varapääjohtajatar kertoo sen saman kaulaansa punoen, senjälkeen on vuorossa koulun rehtoritar saman tarinan ja suhauttavan etu-ässän kanssa, ja sitten puheenvuoron saa luokassa opettanut opettajatar niinikään samaa kertoen. Tämän jälkeen haastatellaan luokassa pölyn löytymishetkellä olleita pikku Ahmedia, Mohammedia, Tärjää, Venlaa, Viiviä sekä tämän kahta itkevää äitiä jotka eivät ole kuvitelleet tällaista voivan tapahtua Suomessa; Amerikassa kyllä. Tämän kymmenminuuttisen raportin - klo 20.30-20.40 - jälkeen uutisenlukijatar kertaa uutisen olennaisen sisällön ja korostaa, että laajempi raportti on tulossa ajankohtaislähetyksessä klo 21 jolloin lähetyksessä on sisäministeri, Vihreiden eduskuntaryhmän puheenjohtaja, Somaliyhdistyksen presidentti, Seksuaalisen tasa-arvon edustajat sekä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan tuomion saanut Jussi Halla-aho.

• haloo-pahvi

mikä ihmeen sota, missä?
      Jos sua punaniska juntti kiinnostaa vain pakolaisjutut, pysy siellä mv-skeidassa!

Maailmassa ja Suomessa tapahtuu paljon muutakin kuin pari hassua
      pakolaistarinaa!

Suomalaisia on kuitenkin 5.5 miljoonaa, pakolaisia 20.000

• vvvffbb

En ole kattonut uutisia aikoihin, ensin oli vaikeaa, kun ei tiennyt mutta mitä sitten?
      Onko se mitä sieltä tulee niin tärkeetä? Ei ole. Hyvin olen pärjännyt, itsasiassa paremmin.Oikeastaan en enään luota edes että ne onko tottakaan mitä siltä tuupataan silmillemme.

• neiti-itkee

urpoille on oma kanava, MV-roska - pysy siellä äläkä täällä itke

• tärkeämpiäkin-kohteita

Jep jep. Turhaa verorahojen haaskausta.

• ImekääMeisseliäYlepaskat

Just alkoi ylen kuuden tv-uutiset. Aiheena mm. nyyhkypaskaa kielteisen päätöksen saaneista turvapaikanhakijoista.

• bvvc

Vaadimme selkokielisiä mv:n uutisia vähäjärkisille kuulijoille. Siis heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe