Norolampi on sekoillut demonien kanssa ja luulee nyt että muutkin sekoilee. Hän itse kertoo henkioppaastaan joka puhuu hänelle ilmeisesti nykyäänkin kun niin parjaa
uskovia.
Norolampi eksynyt
25
395
Vastaukset
- Linkkeilijä
Linkki?
- Tubettajanoro
Saarnoissaan kertoo henkioppaastaan. En muuten tiedä ukosta mitään mutta innolla paasaa netissä. Nolaa ittensä. Linkki on youtube.
- Linkkeilijä
Siel on häneltä niitä kymmenittäin. Mikä niistä?
- Lopetavalehtelu
Tubettajanoro kirjoitti:
Saarnoissaan kertoo henkioppaastaan. En muuten tiedä ukosta mitään mutta innolla paasaa netissä. Nolaa ittensä. Linkki on youtube.
Höpöhöpö. Tunnen Norolammen henkilökohtaisesti ja ei hänellä mitään henkioppaita ole. Hän opettaa raamatunmukaista sanaa.
- okkigaam
Kymmenessä käskyssä ensimmäinen kuuluu ------> Minä olen herra sinun Jumalasi, sinun ei pidä palvella muita jumalia. UT puolella on kirjoitettu ---> Mene ja tee kaikki kansat MINUN opetus lapsikseni. Kehottaja on Jeesus joka ei ole profeetta vaan titteliltään Jumalan poika ---- lisäksi siellä sanotaan : Joka köyhältä varastaa, varastaa Jumalalta! Näitä pitäisi kirkkokansan ja moraalisesti valmentautuneiden noudattaa. Ei muslimeja saa hyysätä vaan käännyttää
- RiipinRaapin
Norolampi on uskossa, ei hänellä mitään henkioppaita ole eikä niin väitä. Jos puhuu, niin kertoo muussa yhteydessä, mutta ei hänellä sellaista ole, paitsi Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki.
Joka muuta väittää, todistakoon sen linkillä. Jos on tuubivideo, kerro videon paikka, ei noita monia voi alusta loppuun alkaa kuuntelemaan.- Eijatkoon
Eikös norolampi kiinnostakaan. Kuuntelin tällä viikolla opetuksen hänen henkioppaastaan oli jossain norolammen seuraajan tänne laittamassa linkissä. Norolampi tilittää jotain menestysteologi-henkiopastaan ko. opetuksessa.
Etsikää kyllä se sieltä löytyy. Tai kysykää seuraajilta jotka linkin tänne laittoivat. Heilläkin lienee jokin henkiopas.
Minua ei norolampi enempää kiinnosta eikä hänen henkioppaansa. - emävale
Eijatkoon kirjoitti:
Eikös norolampi kiinnostakaan. Kuuntelin tällä viikolla opetuksen hänen henkioppaastaan oli jossain norolammen seuraajan tänne laittamassa linkissä. Norolampi tilittää jotain menestysteologi-henkiopastaan ko. opetuksessa.
Etsikää kyllä se sieltä löytyy. Tai kysykää seuraajilta jotka linkin tänne laittoivat. Heilläkin lienee jokin henkiopas.
Minua ei norolampi enempää kiinnosta eikä hänen henkioppaansa.Niin, et sitten löytänyt mitään lähdettä vaan valehtelet suu vääränä. Saatana käyttää sinua välineenä, valheen levittäjänä.
Tunnen Norolammen ei hänen puheissaan mitään menestysteologiaa saarnata eikä henkioppaista. - Eijatkoon
emävale kirjoitti:
Niin, et sitten löytänyt mitään lähdettä vaan valehtelet suu vääränä. Saatana käyttää sinua välineenä, valheen levittäjänä.
Tunnen Norolammen ei hänen puheissaan mitään menestysteologiaa saarnata eikä henkioppaista.Kuuntele puheet hän kertoo henkioppaastaan joka johti häntä.
Miksi hän sellaista opettaa?
Turha minua on syyttää norolammen puheista. - Eijatkooon
emävale kirjoitti:
Niin, et sitten löytänyt mitään lähdettä vaan valehtelet suu vääränä. Saatana käyttää sinua välineenä, valheen levittäjänä.
Tunnen Norolammen ei hänen puheissaan mitään menestysteologiaa saarnata eikä henkioppaista.Eikös norolampi ole joutunut pois seurakunnasta näiden kiihkoilujen takia.
- Tässätotuus
Eijatkoon kirjoitti:
Kuuntele puheet hän kertoo henkioppaastaan joka johti häntä.
Miksi hän sellaista opettaa?
Turha minua on syyttää norolammen puheista.Norolampi kertoo henkioppaastaan joka oli silloin kun hän oli eksynyt river-seurakunnan opetuksiin heti uskoontultuaan. Norolampi pääsi vapaaksi näistä opeista ja irtisanoutui näistä eksyttävistä hengistä. Tämän hän kertoo itse.
- Adeleya_
Eijatkooon kirjoitti:
Eikös norolampi ole joutunut pois seurakunnasta näiden kiihkoilujen takia.
Norolampea ei erotettu, vaan hän itse erosi Seinäjoen helluntaiseurakunnasta:
https://www.youtube.com/watch?v=w8CXhFPPG0Y
- Kysyä.pitää
Onko Norolampi saanut Pyhän Hengen kasteen? Opettaako hän, että henkikasteen merkkinä on kielilläpuhuminen?
- Perehdyitse
Jos yhtään tutustuisit Norolammen saarnoihin joita on hänen youtube sivullaan, huomaisit itse että hän on Jumalan käytössä.
- Totuudentiellä
Toivoisin niin, että tämä Norolampi täyttyisi ilolla, että näkyisi, että hän on uskossa.
Kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi.
On hyvä tuntea Ja tietää Raamattu, mutta on hyvin tärkeää täyttyä Pyhällä Hengellä, joka on Totuuden Henki.
Jeesuksen omana ei tarvitse pelätä. Hän on tie, jolta yksinkertainenkaan ei eksy! - sairaspalstakaikkiaan
Taitaa joku toronto-henkeä juonut kirjoitella tällaisia henkiopasviestejä.
- Ukkeli33
Oikein se varoittelee näistä toronttolaisuuden uudelleen elvyttäjistä ja haudoilta voitelun saaneiden kutsumisista yms. On menty todelliseen pimeyteen, kun mitä tahansa meneen läpi, eikä sitä tutkita, kuten Raamattu kehoittaa.
- Todistus
https://m.youtube.com/watch?v=wnV3O_8KWDE
Kuunnelkaa nyt itse Norolammen todistus ennenkuin alatte tänne kirjoittelemaan valheita. - sivustaseuraan
Olen kuunnellut hänen puheitaan, hän selventää ja varoittaa menestysteologian harhoista. Hyvä niin.
Seurakunnissa jyllää ylistys-, menestys-, ym harhat. Kaikki nämä mallit ja opit haetaan maailmalta. Miksi? Ja miksi tänne raahataan jatkuvasti ulkolaisia puhujia, jotka taivaita hipovat puheet ja lupaukset saarnattuaan, rahastavat seurakunnan ja häipyvät. Mitä jää jäljelle? Tyhjää tunnekuohua hetkeksi. Ei tämä ole toimintaa, mihin
Jeesuksen opetus pohjaa. Kaukana siitä.- Älkäätuomitko
Jeesus sanoi, että hedelmistään puu tunnetaan.
Kun läheltä seuraa pitemmän aikaa, saa tietää onko kysymys jostain, jota Jumalan Henki ei ole inspiroinut.
Monet arvostelevat ja tuomitsevat vääristä, ei Raamatullisista lähtökohdista käsin näillä palstoilla.
Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi!
Hedelmistään puu tunnetaan!
- ukoo12
Mikä toi tommonen armolahja on että haukutaan vain toisia. koska se vapautuu tosta synnistä. vain kirkkaus ajaa pois pimeyden ei se että haukkuu missä toiset on harhaan mennyt, kyl on ukko sekaisin
- Ulkosuomalainen1
Norolampi on oikea Herran seuraaja. Vaikka en ole helluntalainen, enkä koskaan tule olemaankaan, arvostan Norolampea ja hänen rauhallisuutta, kun hän pyhuu.
Jolainen meistä hairahtuu joskus sanomaan, jotain, johon on helppo tarttua.
Pitää vain tutkia asiat perinpuhjaisemmin, meidän kaikkien, ennenkuin sanomme väärää
todistusta. - Ei_Hellari
Norolampi on yksi harvoista terveoppisista ja raitishenkisistä raamatunopettajista tämän päivän Suomessa. Hän ja Mauno Mattila ovat itse olleet mukana tässä eksytyksessä josta heidät molemmat Jumala armossaan on pelastanut ja nyt he varoittavat muita tästä eksytyksestä. Kannattaa todella kuunnella mitä heillä on sanottavana, sillä he tietävät mistä he puhuvat. Jumala runsaasti heitä siunatkoon siinä työssä mitä he tekevät.
- Jaakko2524
Aamen.
- kuuntelijana
Kuuntelen paljon Norolammen puheita youtubesta. Kiitos hänelle niistä. Oikein rauhan sanomaa Jumalalta. Esiintymistapa on myöskin rauhallinen ja vaatimaton. Ei korosta itseään millään lailla. Uskon todella että Jumala hänen kauttaan puhuu monelle.
Haluan sydämestäni kiittä häntä hyvistä ja raamatullisista puheista. Toivon että hän jatkossakin linkittää niitä edelleen . Harvinaisen hyvä ja rauhallinen esiintyjä ja puhuja. KIITOS.
Jos mahdollista, haluaisin myöskin rahallisesti tukea hänen työtään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579