OLEN THAIMAALAINEN NAINEN.

Thailady

On selväksi käynyt, että Suomalaisten miesten matkailufoorumikeskustelut kiteytyy Thaimaalaisten naisten ja Suomalaisten miesten haukkumiseksi.
Tämä on siis Suomalaisten miesten näkemys matkailusta.
Pistämpä omalta osaltani riisitikun näiden miesten perseeseen seuraavasti Thaimaalaisen naisen näkökulmasta:

Olen eläämää kokenut, josta en enempää avaudu, koska minut kaikissa tapauksissa kuitenkin luokitellaan huoraksi.
Pyydän pohtimaan ja myös vastaamaan, jos on munaa.
Miksi Thaimaalainen nainen Suomalaisen kanssa rakastellessa on huora, mutta Suomalainen mies, jonka tulee matkustaa maapallon toiselle puolen saadakseen tyydytyksen haluamallaan tavalla on niin vitun hyvä ihminen?

Kokemuksesta kerron, että valtaosalla tämän palstan idioottikirjoitusten käytöstavan omaavilla on PIPPELI ja niillä, jotka kunnioittavat kumppaneitaan on KYRPÄ.

Pippelin omaavat voivatkin nyt sitten aloittaa ylipursuavan idioottikirjoittelunsa pallomerestä tai missä nyt sitten lienevätkin.

Suomeksi kiitos persjalkaiselta.

23

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pattayanläski

MIkä diabetesläski pallomahamies siellä taas keksi "hyvän" aloituksen.

Laihduta.

• Thailady

Ensimmäinen pippeli Kaph Khun Khaa.

• Thailady

Mihin vittuun kaikki AKTIIVIPIPPELIT katos ?
      Arvelen että hiljaista hetkeä viettämään Hiekkaharjun pallomereen.
      Toisaalta idioottikirjoitusten suunnittelukin on työlästä tilanteen tässä vaiheessa, kun on jo läpikäyty kakkoskadun tytöistä lukien Bkk:n yläluokkaan ja rottaongelmien ohessa Suomi-Thai pariskuntien mitä ihmeellisimmät ongelmat varsinkin käsivarsien, navan ja t-paidan osalta jotka pippeleiden näkemysten mukaan on vakavia matkailuongelmia.
      Maimiipanhaa ja Maipenrai.

• 66676869

Thailadyllä on kyllä jalkojen välissä muuta kuin thailadyn värkki. Kirjoitustavasta voi päätellä hänen olevan ehta suomalainen.

• KhopKhunKhap

yep khap khun khaa jo todisti sen.

• Thailady

Kaksi pippeliä lisää.

• pyyteetön

Khap khun khaa. Lienee suomeksi *aja sinä* ขับคุณค่ะ
      Aloituksessa hämmästyttää lauserakenne, joka ei ole tyypillinen thaille.

Kuten kaikki jotka ovat edes vähän opiskelleet thaikieltä tietää, thaissa sanajärjestys lauseessa on eri kuin suomenkielessä.

Rakkaus tai rakastelu ei tee kenestäkään huoraa, päin vastoin. Ne ovat kauneimpia asioita mitä ihminen toiselle voi antaa.

Jos myy/ on myynyt kehoaan, se on sitten eriasia. Niitä ei pitäisi sotkea rakkauteen eikä rakasteluun.

Thaimaassa on sanonta: *Rakkautta ei voi syödä*
      Jos on toisen kanssa, voidakseen syödä, lähettää rahaa kotiin , tai muista taloudellisista syistä, pitää ymmärtää että kyseessä on liiketoimi ei rakkaus.
      Asiaa ei muuta se että, tykkää toisesta. Aito rakkaus on aina pyyteetöntä.

• MontaNumeroa

Entä jos ostaa kehoa ja tuota täytyy lähteä ostamaan maapallon toiselle puolelle ?
        Thailady tosin pisti puikon perseeseen ymmärrykseni mukaan tarkoituksellaan saada aikaiseksi juttua itse aiheesta, eikä siitä onko hänellä moimoi vai munat.

• moimoivaansulle
        MontaNumeroa kirjoitti:

Entä jos ostaa kehoa ja tuota täytyy lähteä ostamaan maapallon toiselle puolelle ?
        Thailady tosin pisti puikon perseeseen ymmärrykseni mukaan tarkoituksellaan saada aikaiseksi juttua itse aiheesta, eikä siitä onko hänellä moimoi vai munat.

Moimoi on häpykarvat suomeksi.

• MontaNumeroa
        moimoivaansulle kirjoitti:

Moimoi on häpykarvat suomeksi.

Naisen häpykarvat !

• RianPhuut
        MontaNumeroa kirjoitti:

Naisen häpykarvat !

Häpykarvat yleisesti.

• pyyteetön

En usko että hänellä on dzim.

Se onko joku hyvän tai pahantekijä, pitäisi kysyä toiselta osapuolelta.

Jokaisella oikeus päättää niin kehostaan kuin rahapussistaan. Ei sen oikeastaan muille pitäisi kuulua. Lain ja hyvien tapojen puitteissa kuitenkin. Sama pätee myös toisen ihmisen kunnioittamista.
      Itse en tarvitse ostopalveluja sillä sektorilla.En kuitenkaan halua tuomita niitä, jotka tarvitsee. Mielestäni on hyvä että on ostopalvelujakin. Ehkä se vähentää osaltaan vaikkapa raiskauksia. Olkaamme siis kiitollisia niin gambian pojille kuin thaimaan tytöille jotka, tekevät tätä joillekkin tärkeää työtä.

• Thailady

SALDO 3 PIPPELIÄ.

• pyyteetönpyytäjä

Jospa Thai lady kertoisi meille mikä on dzim. suomeksi :)
        Mistä sanasta se juontuu jne.
        Oleellista se on se mistä sanasta se juontuu, koska muuten kyseessä voi olla pelkkä arvaus?

Jokainen thaimaalainen sen kuitenkin tietää. Mut google ei sitä tunne. Ei litteroituna eikä thaikielellä.

Saataisiin vahvistus siihen onko kyseessä ehta *thai lady* vai pelkkä mulkku joka jakelee pippeleitä :)

Mielenkiinnolla odottaen

• pyyteetön
        pyyteetönpyytäjä kirjoitti:

Oleellista se on se mistä sanasta se juontuu, koska muuten kyseessä voi olla pelkkä arvaus?

Jokainen thaimaalainen sen kuitenkin tietää. Mut google ei sitä tunne. Ei litteroituna eikä thaikielellä.

Saataisiin vahvistus siihen onko kyseessä ehta *thai lady* vai pelkkä mulkku joka jakelee pippeleitä :)

Mielenkiinnolla odottaen

Lisäisin vielä, että suomessa tunnen noin. 10 thainaista. He eivät koskaan puhu thaimaalainen vaan thai. *Olen thai* Thailand on englantia, josta suomenkieleen tullut Thaimaa. Pratheet thai. lyhennetty thai.
        Thaikut tykkäävät lyhyistä sanoista. Lyhentävätkin niitä vielä. heidän lempinimensäkin, joka thaikulla on usein yksitavuinen. vaan, nok , lek, tzoi, on...

Eikä he sano kin ahaan. syön ruokaa. vaan* kin khau* syön riisiä. Suomalaisilla thaikuilla on myös omia suomalaisia sanoja. kuten *työvoi*.

• Thailady

5 PIPPELIÄ, EIKÄ YKSIKÄÄN OTA KANTAA ITSE ASIAAN.

• ChiangMai
        pyyteetönpyytäjä kirjoitti:

Mielenkiinnolla odottaen

Pyyteetön ja pyyteetön pyytäjä.
        Minulla on Thaimaalainen nainen / Thai nainen vaimona.
        Te / Sinä tunnette 10 Thaita Suomessa, joilla lienee Suomalaiset aviomiehet.
        Kertokaapa näille tutuille, että Teidän ja kanssaveljienne kirjoituksia voi seurata tällä palstalla ja kysykääpä heidän mielipidettään kirjoitusten tasosta.

• pyyteetönpyytäjä
        ChiangMai kirjoitti:

Pyyteetön ja pyyteetön pyytäjä.
        Minulla on Thaimaalainen nainen / Thai nainen vaimona.
        Te / Sinä tunnette 10 Thaita Suomessa, joilla lienee Suomalaiset aviomiehet.
        Kertokaapa näille tutuille, että Teidän ja kanssaveljienne kirjoituksia voi seurata tällä palstalla ja kysykääpä heidän mielipidettään kirjoitusten tasosta.

kyllä omat kirjoitukseni sopii lukea kuka tahansa, joka ymmärtää asiayhteyden. Muiden kirjoituksista en ota vastuuta.
        Olethan myös kanssakirjoittaja.
        En myöskään usko että thai tuttuni kirjoittaisivat aloittajan tavoin. Ei thaimaassa eikä suomessa.
        Siksi epäilenkin aloituksen aitoutta.

• äläkukkoilesaatana
        pyyteetön kirjoitti:

Lisäisin vielä, että suomessa tunnen noin. 10 thainaista. He eivät koskaan puhu thaimaalainen vaan thai. *Olen thai* Thailand on englantia, josta suomenkieleen tullut Thaimaa. Pratheet thai. lyhennetty thai.
        Thaikut tykkäävät lyhyistä sanoista. Lyhentävätkin niitä vielä. heidän lempinimensäkin, joka thaikulla on usein yksitavuinen. vaan, nok , lek, tzoi, on...

Eikä he sano kin ahaan. syön ruokaa. vaan* kin khau* syön riisiä. Suomalaisilla thaikuilla on myös omia suomalaisia sanoja. kuten *työvoi*.

Sinun lempinimi on kuulemma Työtön Make.

Koska menet töihin, loinen?

• ThaiLady

SUOMALAISET PIPPELIT LISÄÄNTYY ILMAN PILLUA !
        Miksi matkustaa Thaimaahan lisääntymisharjoittelemaan, kun se onnistuu ilmankin?

• hullujariittää
        ThaiLady kirjoitti:

SUOMALAISET PIPPELIT LISÄÄNTYY ILMAN PILLUA !
        Miksi matkustaa Thaimaahan lisääntymisharjoittelemaan, kun se onnistuu ilmankin?

Melkoisen hullu aloittaja, lieköhän lerppa itse? Samanlaista paskanjauhantaa!

• Thaimaalainen

Minusta Thaimaalaiset naiset ovat poikkeuksetta hyvin viehättäviä ja naisellisia, ainakin ne joita olen Suomessa nähnyt ja yhtä ladya olen käyttänyt myös tulkkina. Ehkä Suomalaiset eivät ymmärrä sitä hymyilykulttuuria mitä Thaimaassa on.

• Thailady

Jep, Suomalaisella vittuilukulttuurilla ja Thaimaalaisella hymyilykulttuurilla on niin suuri ero, että tämän kaltaisia palstoja ei Thaimaasta, eikä mistään muustakaan maapallon maasta löydy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17033
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4774
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2718
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      141
      1989
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1589
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      396
      1522
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      16
      1479
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    9. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      21
      1263
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1153
    Aihe