Tänään kävi päivällä kalevassa tumma mies ovien takana.. Itse en kyllä uskaltanut avata ovea kun ei voi koskaan tietää motiiveista...on se nyt kumma kun ei kotonakaan enää rauhassa saa olla!!!
Kävikö jonkun muun kotona tumma mies???
8
109
Vastaukset
- Olmi
Mistä johtuu pelkosi?? Jos valkoinen mies olisi käynyt ovellasi niin kyselisitkö täällä, että kävikö valkoinen mies ovilla?
- Tunnustelijako
Ainakin Saimaantiellä kävi tumma, laiha, verkkapukuinen mies soittelemassa ovikelloja. Sanaakaan ei sanonut kun aukaisin oven. Soittelijan motiiveja voi vain arvailla...
- työntekijä
Mistä sitä tietää jos kyseinen "mies" olisi tavannut suomalaisen "naisen" JOKA hymyili kyseiselle miehelle. Ja mies halusi etsiä kyseisen naisen käsiinsä..!!
JOS VAIKKA SUHTEEN POIKASTA PUKKAIS?? - Olenko_rasisti
Dementoituneita vanhuksia ne ovikellonsoittelijat etsivät. Ei kannata avata ovea, oli tämä normaalia tummempi mies kotoisin sitten Lähi-idästä tai Suomesta.
- vandamme_
Hölmöt se oli piirinuohooja joka oli kierroksella.
- kkkkkkkaaaa
Olmi suvakki ei anna ihmisten ilmaista huoliaan. Kaikki on olmin mielestä niin pirun hyvin, kun vaan annetaan matujen rauhassa rellestää, eikä puututa.
- työnorja
Matut o kivoja,lisää heitä tänne ni harjavallankin syntyvyys lähtee nousuun kunhan vaan suominaiset ymmärtää että heistä saa hyvän koti-isän ku eivät oo aina töissä kuten suomipoika.
- järjenkäyttögood
haloo onhan tossa aihetta ihmettelyyn ja epäilyyn, kun ei minkään firman edustaja, eikä minkään järjellisen asian kanssa liikuskeleva tyyppi käy ovella. Nyt suvakki järki päähän rasismi syytteissä. itellä ainakin hälytyskellot kilkattais ja kovaa, kun tuntematon tyyppi pyörii pihassa vailla mitään oikeeta asiaa..oli sitten vaikka vihree tai oranssi väriltään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281