Tämä palsta on hieno juttu! Mä luulin että mä olen tosi pervo. Näitä juttuja lukiessa huomaan kuitenkin että en mä kovin kipee ole... Mutta tää mun oma omituisuuteni, naiset joilla on iso hauis ovat mulle tosi Turn On!
Olisi mielenkiintoista tietää onko kaltaisiani hyypiöitä muitakin.
Haluiasin myös kommentteja lihaksikkailta naisilta, minkälaisia lihaksianne koskevia kommenteja olette saaneet miehiltä? Minkälainen oma asenteenne meitä "ihailijoita" kohtaan on? Onko lihastenne kehuminen ällöä vai mukavasti itsetuntoa nostavaa?
Tarkennukseksi, mulla ei ole mitään Lady Domina fantasioita. Alkaa vaan veri kiertämään nivusissa aika lujaa kun nainen jännittää ison hauiksensa.
Lihaksikkaat naiset
aika vahva ukko itekkin
2
922
Vastaukset
- FBB-Fani
Sopivasti lihaksikas nainen herättää kyllä himot.
- kerron
että kaverit on nyt jäkeenpäin kertonut että on ollu mulle kateellisia kun oon lihaksikas. oon aina tykännyt lähes kaikesta urheilusta mut en oo mitään säännöllisesti harrastanut.
itse en ollu tiedostanut tätä ennen ku yk kundi kesällä kun oln hihattomassa et "vähänk sul on iso haba" oli et mitä häh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154