Kadetin ruoste ongelma

GSiKadett

Heipat, ostin viime talvena Kadetin kesän rientoihin. Piti olla hyvä peli ja kunnossa kaikin puolin ja odotukset oli tietysti korkealla. Ripeä GSi, jonka ei pitänyt syösä öljyäkään juuri lainkaan. Paljastui melkoiseksi öljyruiskuksi kumminkin... eipä siinä mitään, Biltemastahan sitä öljyä saa... tekniikka ja jarruviat sain kevään ja alkukesän aikana jotenkuten kuntoon enkä niistäkään viitsi enempää huolta kantaa, kun kärry kulkee.

Mutta mutta!!! sen kiulun lattia on kauttaaltaan umpiruosteessa ja vähänkään jos laittaa millekään kohdalle painoa, niin läpihän se menee.. s**tana! Mainoslehdillä, Bilteman kuvastoilla ja pakkelilla oon tilkinnyt pienimpiä reikiä, mutta mites ne isommat saisi helpoiten ja halviten umpeen? onko kokemuksia?

Katsastusongelmat mua ei kiinnosta pätkääkään (Astran kilvillä ajellaan... heh), mutta kun kuskin penkki meinaa pudota kadulle ja polkimia kovempaa polkastessa menee tennarit tarmacciin asti...

Niin ja jos hyviä viritysvinkkejä olis, niin nekin kelpais. Kyllähän toi GSi tollasenaankin ihan kivasti potkii, mutta menempi olis aina enempi :D

Ens kesäksi aattelin tehdä tosta cabrion, onko moisesta projektista muilla kokemuksia? Katsastusonegelmat ei taaskaan kiinnosta... saisko siihen millään semmosta rättikattoa tms viritettyä sen jälkeen kun on orkkis katon rälläköinyt pois?

Talvella ei ainakaan näillä näkymin voi ajaa lainkaan, kun niitä pohjan reikiä ei oo vielä tilkitty kaikkia. Pelkään että jos sitä suolavelliä tulee sisään, niin ruostuu vielä kattoon asti koko kiulu. toisaalta sillon sais katon helposti irti avo-projektia aatelleen... hmmm...

5

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opelforthewin

Joo on kokemusta rälläkällä katto pois niin ilma vaihtuu ja rahat haihtuu kun innokkaat ihmiset haluaa ostaa sen sulta väkisin. Mulla on tuossa pihalla vanha paska tojota vuosimallia 2015 ja on aivan mätä mutta katto on siinä vielä ehyt! Vaihdatko kolmeen keskiolueen ja lauantai makkarapötkyyn ne anna mulle niin saat sen tojotan katon saat siitä hitsattua opeliin uuden pohjan. Öljynvuotokohtiin vaan sumuta uretaania niin varmasti ei syö öljyä. Olen erittäin katkera koska sinulla on erittäin täydellinen viimesen päällä parasta mahtavuutta ja laatua eli opel onnittelen valintaasi.

• Kola-Pena

Eurokankaasta kannattaa ostaa jotain kivaa pirteän väristä kansta josta voi ommella näppärä henkilö rättikaton Kadettiisi. Tukikehikon saat helpoiten näin talviaikaan, kun kiertelet jääkiekkokaukaloita ja keräät rikkinäisiä lätkästagoja talteen.

• eiihanuusi

Uusinkin Kadett taitaa olla jo ainakin 24 vuotta vanha. En ihmettelisi jos pintaruostetta löytyy.

• Lisää.tehoja

Saako GSi:hin asennettua tuplaturboa?

• Onko sinulla tosiaan rahaa siihen, sillä investointi ei liene alkuunkaan kannattava!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3501
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2199
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      1995
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1383
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1354
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1307
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1065
    Aihe