Kadetin ruoste ongelma

GSiKadett

Heipat, ostin viime talvena Kadetin kesän rientoihin. Piti olla hyvä peli ja kunnossa kaikin puolin ja odotukset oli tietysti korkealla. Ripeä GSi, jonka ei pitänyt syösä öljyäkään juuri lainkaan. Paljastui melkoiseksi öljyruiskuksi kumminkin... eipä siinä mitään, Biltemastahan sitä öljyä saa... tekniikka ja jarruviat sain kevään ja alkukesän aikana jotenkuten kuntoon enkä niistäkään viitsi enempää huolta kantaa, kun kärry kulkee.

Mutta mutta!!! sen kiulun lattia on kauttaaltaan umpiruosteessa ja vähänkään jos laittaa millekään kohdalle painoa, niin läpihän se menee.. s**tana! Mainoslehdillä, Bilteman kuvastoilla ja pakkelilla oon tilkinnyt pienimpiä reikiä, mutta mites ne isommat saisi helpoiten ja halviten umpeen? onko kokemuksia?

Katsastusongelmat mua ei kiinnosta pätkääkään (Astran kilvillä ajellaan... heh), mutta kun kuskin penkki meinaa pudota kadulle ja polkimia kovempaa polkastessa menee tennarit tarmacciin asti...

Niin ja jos hyviä viritysvinkkejä olis, niin nekin kelpais. Kyllähän toi GSi tollasenaankin ihan kivasti potkii, mutta menempi olis aina enempi :D

Ens kesäksi aattelin tehdä tosta cabrion, onko moisesta projektista muilla kokemuksia? Katsastusonegelmat ei taaskaan kiinnosta... saisko siihen millään semmosta rättikattoa tms viritettyä sen jälkeen kun on orkkis katon rälläköinyt pois?

Talvella ei ainakaan näillä näkymin voi ajaa lainkaan, kun niitä pohjan reikiä ei oo vielä tilkitty kaikkia. Pelkään että jos sitä suolavelliä tulee sisään, niin ruostuu vielä kattoon asti koko kiulu. toisaalta sillon sais katon helposti irti avo-projektia aatelleen... hmmm...

5

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opelforthewin

      Joo on kokemusta rälläkällä katto pois niin ilma vaihtuu ja rahat haihtuu kun innokkaat ihmiset haluaa ostaa sen sulta väkisin. Mulla on tuossa pihalla vanha paska tojota vuosimallia 2015 ja on aivan mätä mutta katto on siinä vielä ehyt! Vaihdatko kolmeen keskiolueen ja lauantai makkarapötkyyn ne anna mulle niin saat sen tojotan katon saat siitä hitsattua opeliin uuden pohjan. Öljynvuotokohtiin vaan sumuta uretaania niin varmasti ei syö öljyä. Olen erittäin katkera koska sinulla on erittäin täydellinen viimesen päällä parasta mahtavuutta ja laatua eli opel onnittelen valintaasi.

    • Kola-Pena

      Eurokankaasta kannattaa ostaa jotain kivaa pirteän väristä kansta josta voi ommella näppärä henkilö rättikaton Kadettiisi. Tukikehikon saat helpoiten näin talviaikaan, kun kiertelet jääkiekkokaukaloita ja keräät rikkinäisiä lätkästagoja talteen.

    • eiihanuusi

      Uusinkin Kadett taitaa olla jo ainakin 24 vuotta vanha. En ihmettelisi jos pintaruostetta löytyy.

    • Lisää.tehoja

      Saako GSi:hin asennettua tuplaturboa?

    • Onko sinulla tosiaan rahaa siihen, sillä investointi ei liene alkuunkaan kannattava!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1915
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1700
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      78
      1573
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1432
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      311
      1369
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1202
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1019
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      1007
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      906
    Aihe