Kadetin ruoste ongelma

GSiKadett

Heipat, ostin viime talvena Kadetin kesän rientoihin. Piti olla hyvä peli ja kunnossa kaikin puolin ja odotukset oli tietysti korkealla. Ripeä GSi, jonka ei pitänyt syösä öljyäkään juuri lainkaan. Paljastui melkoiseksi öljyruiskuksi kumminkin... eipä siinä mitään, Biltemastahan sitä öljyä saa... tekniikka ja jarruviat sain kevään ja alkukesän aikana jotenkuten kuntoon enkä niistäkään viitsi enempää huolta kantaa, kun kärry kulkee.

Mutta mutta!!! sen kiulun lattia on kauttaaltaan umpiruosteessa ja vähänkään jos laittaa millekään kohdalle painoa, niin läpihän se menee.. s**tana! Mainoslehdillä, Bilteman kuvastoilla ja pakkelilla oon tilkinnyt pienimpiä reikiä, mutta mites ne isommat saisi helpoiten ja halviten umpeen? onko kokemuksia?

Katsastusongelmat mua ei kiinnosta pätkääkään (Astran kilvillä ajellaan... heh), mutta kun kuskin penkki meinaa pudota kadulle ja polkimia kovempaa polkastessa menee tennarit tarmacciin asti...

Niin ja jos hyviä viritysvinkkejä olis, niin nekin kelpais. Kyllähän toi GSi tollasenaankin ihan kivasti potkii, mutta menempi olis aina enempi :D

Ens kesäksi aattelin tehdä tosta cabrion, onko moisesta projektista muilla kokemuksia? Katsastusonegelmat ei taaskaan kiinnosta... saisko siihen millään semmosta rättikattoa tms viritettyä sen jälkeen kun on orkkis katon rälläköinyt pois?

Talvella ei ainakaan näillä näkymin voi ajaa lainkaan, kun niitä pohjan reikiä ei oo vielä tilkitty kaikkia. Pelkään että jos sitä suolavelliä tulee sisään, niin ruostuu vielä kattoon asti koko kiulu. toisaalta sillon sais katon helposti irti avo-projektia aatelleen... hmmm...

5

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opelforthewin

      Joo on kokemusta rälläkällä katto pois niin ilma vaihtuu ja rahat haihtuu kun innokkaat ihmiset haluaa ostaa sen sulta väkisin. Mulla on tuossa pihalla vanha paska tojota vuosimallia 2015 ja on aivan mätä mutta katto on siinä vielä ehyt! Vaihdatko kolmeen keskiolueen ja lauantai makkarapötkyyn ne anna mulle niin saat sen tojotan katon saat siitä hitsattua opeliin uuden pohjan. Öljynvuotokohtiin vaan sumuta uretaania niin varmasti ei syö öljyä. Olen erittäin katkera koska sinulla on erittäin täydellinen viimesen päällä parasta mahtavuutta ja laatua eli opel onnittelen valintaasi.

    • Kola-Pena

      Eurokankaasta kannattaa ostaa jotain kivaa pirteän väristä kansta josta voi ommella näppärä henkilö rättikaton Kadettiisi. Tukikehikon saat helpoiten näin talviaikaan, kun kiertelet jääkiekkokaukaloita ja keräät rikkinäisiä lätkästagoja talteen.

    • eiihanuusi

      Uusinkin Kadett taitaa olla jo ainakin 24 vuotta vanha. En ihmettelisi jos pintaruostetta löytyy.

    • Lisää.tehoja

      Saako GSi:hin asennettua tuplaturboa?

    • Onko sinulla tosiaan rahaa siihen, sillä investointi ei liene alkuunkaan kannattava!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe