Yurki mitä jos siirtyisit evoluutiopalstalle

Hoggromi

antamaan evokeille turpaan, kun olet niin loistava argumentoimaan ja älyllisesti lahjakas. siellä tarvitaan sinun kaltaista viisasta kreationistia.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hushushöhlätäältä

      Aivan, evoluutio ei edes kuulu palstan aiheeseen.

      • Näinhän sitä ajattelisi. Olemme kuitenkin vuosien varrella saaneet huomata, että mitään "kreationismia ja älykästä suunnittelua" ei itse asiassa sellaisenaan ole olemassakaan; sen sijaan on evoluutiodenialistista apologetiikkaa. Kysykää nyt ihan mitä tahansa kreationismista, niin vastaus käsittää vain ja ainoastaan evoluutiodenialismia. Lisäksi on sekin tiedossa, että yurki1000js on jo evoluutiopalstallakin noita samoja asioita julistamassa.


      • Khaostheoria kirjoitti:

        Näinhän sitä ajattelisi. Olemme kuitenkin vuosien varrella saaneet huomata, että mitään "kreationismia ja älykästä suunnittelua" ei itse asiassa sellaisenaan ole olemassakaan; sen sijaan on evoluutiodenialistista apologetiikkaa. Kysykää nyt ihan mitä tahansa kreationismista, niin vastaus käsittää vain ja ainoastaan evoluutiodenialismia. Lisäksi on sekin tiedossa, että yurki1000js on jo evoluutiopalstallakin noita samoja asioita julistamassa.

        Khaos. Tiäks mitä räjähdys tuottaa? No KAAOSTA tietty. Se siitä Big Bangista. Älä enää petä ittees.

        OIKUKAS LUONNONLAKI

        > Ennen aikaa ei ollut mitään. Ei edes tilaa. Ennen aikaa oli olemattomuus. Jotenkin jossain vaiheessa nuppineulan PÄÄ keplotteli itsensä tilattomaan olemattomuuteen. Yksi luonnonlaki, mistä lie tupsahti, piti PÄÄTÄ kasassa ajattoman ajan. Tuohon aikaan aikaa ei voinut mitata, koska silloin ei ollut kelloja eikä liikkuvia taivaankappaleita eikä valoa.

        Ajattoman ajan kuluttua yksi luonnonlaki muuttui toiseksi luonnonlaiksi. Syytä emme tiedä. Kuitenkin PÄÄ alkoi levitä tilattomassa olemattomuudessa. Kuulostaa hassulta. Eihän tilattomuudessa ole tilaa levitä. Jossain vaiheessa, jollain konstilla, toinen luonnonlaki muuttui kolmanneksi luonnonlaiksi ja PÄÄ alkoi kasautua. Oletetun evoluution mukaan PÄÄ on nyt sellaisessa vaiheessa, että se leviää ja kasautuu. <


      • yurki1000js kirjoitti:

        Khaos. Tiäks mitä räjähdys tuottaa? No KAAOSTA tietty. Se siitä Big Bangista. Älä enää petä ittees.

        OIKUKAS LUONNONLAKI

        > Ennen aikaa ei ollut mitään. Ei edes tilaa. Ennen aikaa oli olemattomuus. Jotenkin jossain vaiheessa nuppineulan PÄÄ keplotteli itsensä tilattomaan olemattomuuteen. Yksi luonnonlaki, mistä lie tupsahti, piti PÄÄTÄ kasassa ajattoman ajan. Tuohon aikaan aikaa ei voinut mitata, koska silloin ei ollut kelloja eikä liikkuvia taivaankappaleita eikä valoa.

        Ajattoman ajan kuluttua yksi luonnonlaki muuttui toiseksi luonnonlaiksi. Syytä emme tiedä. Kuitenkin PÄÄ alkoi levitä tilattomassa olemattomuudessa. Kuulostaa hassulta. Eihän tilattomuudessa ole tilaa levitä. Jossain vaiheessa, jollain konstilla, toinen luonnonlaki muuttui kolmanneksi luonnonlaiksi ja PÄÄ alkoi kasautua. Oletetun evoluution mukaan PÄÄ on nyt sellaisessa vaiheessa, että se leviää ja kasautuu. <

        Ai niin unohdin kaiken tämän evodenialismin tuoksinassa, että käsittäähän kreationismi ja älykäs suunnittelu myös Big Bang -denialismia.


      • Khaostheoria kirjoitti:

        Ai niin unohdin kaiken tämän evodenialismin tuoksinassa, että käsittäähän kreationismi ja älykäs suunnittelu myös Big Bang -denialismia.

        Selvä se. Big Bang ei kuulu luomiseen. Ai miks? Koska evoluutiota EI OLE.

        LISÄKSI

        Luojamme teki meille helpoksi luottaa NOPEAAN luomiseen, koska Hän loi kasvit ennen aurinkoa. Pulinat pois!

        https://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g


      • yurki1000js kirjoitti:

        Selvä se. Big Bang ei kuulu luomiseen. Ai miks? Koska evoluutiota EI OLE.

        LISÄKSI

        Luojamme teki meille helpoksi luottaa NOPEAAN luomiseen, koska Hän loi kasvit ennen aurinkoa. Pulinat pois!

        https://www.youtube.com/watch?v=bLHB_hNk42g

        Siis...

        Mielestäsi "Big Bang ei kuulu luomiseen, koska evoluutiota ei ole." Mitä tuohon nyt voi sanoa? Jos sinä todella tuolla tavalla assosioit ja johdat asioita, niin en usko, että meillä kahdella on keskenämme yhtään mitään keskusteltavaa.


      • Khaostheoria kirjoitti:

        Siis...

        Mielestäsi "Big Bang ei kuulu luomiseen, koska evoluutiota ei ole." Mitä tuohon nyt voi sanoa? Jos sinä todella tuolla tavalla assosioit ja johdat asioita, niin en usko, että meillä kahdella on keskenämme yhtään mitään keskusteltavaa.

        Älä suotta kierrä. Sa suoraan onks Luojaa vai ei.


      • yurki1000js kirjoitti:

        Älä suotta kierrä. Sa suoraan onks Luojaa vai ei.

        Ei sellaista asiaa voi tietää, mutta en ainakaan usko olevan. Jos tämän valossa on silti vastattava kyllä tai ei, niin vastataan: ei.


      • Khaostheoria kirjoitti:

        Ei sellaista asiaa voi tietää, mutta en ainakaan usko olevan. Jos tämän valossa on silti vastattava kyllä tai ei, niin vastataan: ei.

        Edelleen. Maailmaa ei voi ymmärtää, ellei noteeraa henkimaailmaa. Langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Skole ja valtamedia kouluttavat/kasvattavat ihmisistä ateisteja. Kysynkin. Miten entisistä ateisteista tuli Herraan luottavia ihmisiä?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Edelleen. Maailmaa ei voi ymmärtää, ellei noteeraa henkimaailmaa. Langennut maailma on sokea. Se eksyy ja eksyttää. Skole ja valtamedia kouluttavat/kasvattavat ihmisistä ateisteja. Kysynkin. Miten entisistä ateisteista tuli Herraan luottavia ihmisiä?

        Ei ole mitään sellaista seikkaa joka a) osoittaisi henkimaailman olemassaolon ja b) osoittaisi, että noteeraamatta henkimaailmaa ei voisi maailmaa ymmärtää. On sen sijaan käynyt jo ilmi, että maailmasta tehdyt havainnot selittyvät maailman itsensä ominaisuuksilla, ja tämän huomion tajuamisen leviämiselle jopa maailmankuvallisen kehityksen syrjäseuduille nyt ei vain voi mitään. Paitsi jos tippuu tarpeeksi iso kivi avaruudestaniskaan ja vähän resetoi kulttuuria. Sitä en tietenkään tarkoita, etteikö olisi selvittämättömiä asioita enkä sitä, että aivan kaikki asiat edes voitaisiin selvittää. Nämä jälkimmäiset seikat eivät kuitenkaan todista mistään henkimaailmasta.

        Salkkarijuttuihisi en edes viitsi ottaa kantaa. Mitä tulee Herran elämäänsä ottaneihin ex-ateisteihin niin en osaa sanoa. Aina olen ollut ateisti enkä näe mitään potentiaalista syytä hurahtaa mihinkään herroihin ilman todisteita sellaisista. Tulevatko ne "todisteet ilmi" jos pää joskus kolahtaa pahasti, tai jos tulee sotkeuduttua johonkin kuumottavaan kuvioon, mistä ei ole muuta poispääsyä? Olen tähän mennessä onnistunut mainiosti välttämään tuollaista, ja teen kaikkeni jatkaakseni samalla linjalla. Voisit muuten käänteisesti kysyä tälläkin palstalla vierailevilta ex-herralaisilta, jotka ovat ottaneet vastaan ateismin, että mites nyt näin.


      • Khaostheoria kirjoitti:

        Ei ole mitään sellaista seikkaa joka a) osoittaisi henkimaailman olemassaolon ja b) osoittaisi, että noteeraamatta henkimaailmaa ei voisi maailmaa ymmärtää. On sen sijaan käynyt jo ilmi, että maailmasta tehdyt havainnot selittyvät maailman itsensä ominaisuuksilla, ja tämän huomion tajuamisen leviämiselle jopa maailmankuvallisen kehityksen syrjäseuduille nyt ei vain voi mitään. Paitsi jos tippuu tarpeeksi iso kivi avaruudestaniskaan ja vähän resetoi kulttuuria. Sitä en tietenkään tarkoita, etteikö olisi selvittämättömiä asioita enkä sitä, että aivan kaikki asiat edes voitaisiin selvittää. Nämä jälkimmäiset seikat eivät kuitenkaan todista mistään henkimaailmasta.

        Salkkarijuttuihisi en edes viitsi ottaa kantaa. Mitä tulee Herran elämäänsä ottaneihin ex-ateisteihin niin en osaa sanoa. Aina olen ollut ateisti enkä näe mitään potentiaalista syytä hurahtaa mihinkään herroihin ilman todisteita sellaisista. Tulevatko ne "todisteet ilmi" jos pää joskus kolahtaa pahasti, tai jos tulee sotkeuduttua johonkin kuumottavaan kuvioon, mistä ei ole muuta poispääsyä? Olen tähän mennessä onnistunut mainiosti välttämään tuollaista, ja teen kaikkeni jatkaakseni samalla linjalla. Voisit muuten käänteisesti kysyä tälläkin palstalla vierailevilta ex-herralaisilta, jotka ovat ottaneet vastaan ateismin, että mites nyt näin.

        Khaos: "Mitä tulee Herran elämäänsä ottaneihin ex-ateisteihin niin en osaa sanoa."

        Sinä ja kaikki luomakunnassa todistatte henkimaailman olemassaolon. Syntiinlankeemus tuotti maailmaan mm. seuraavia asioita:
        - Pelko
        - Jumalan/totuuden pakoilu
        - Syyllisyyden ulkoistaminen
        - Teknologinen kehitys (tiedonpuun hedelmä)

        Genesis:
        3:6 Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
        3:7 Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
        3:8 Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
        3:9 Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
        3:10 Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin."
        3:11 Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
        3:12 Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin."
        3:13 Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin."

        EDELLEEN

        Langennut ihmissuku ei kiinnostu pelastuksesta, ellei Luoja kutsu. Hän saattaa kutsua kolme kertaa.

        - Usein puhutaan, että ihminen tuli uskoon. Raamattu myös sanoo, että usko on lahja Ef. 2:8. Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. 9 Se ei perustu ihmisen tekoihin, jottei kukaan voisi ylpeillä.

        - Pelastavan uskon lahja on armosta annettu ja suurin kaikista armolahjoista. Kukaan ei voi puristaa itsestään pelastavaa uskoa. Ei vaikka tutkisi Raamattua ja muita uskosta kertovia kirjoja 40 vuotta ja kuuntelisi 1000 saarnaa. Isä kutsuu syntisiä eri tavoin kääntymään Jeesusta kohti. Kukaan ei omasta voimastaan ja järjestään käänny kohti Jeesusta. Raamattu sanoo, että Herra kutsuu ihmisiä 2 ja jopa 3 kertaa Job 33:28. hän pelasti minun sieluni joutumasta hautaan, ja minun henkeni saa iloiten katsella valkeutta'. 29. Katso, kaiken tämän tekee Jumala kahdesti ja kolmastikin ihmiselle.

        http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htm

        MIETI. Miksi Raamattua on PAKKO vastustaa? Miksi ARMOA on pakko vastustaa? Taitaa olla henkimaailman juttu. SIIS. Kutsu tarvitaan. Uskon seuraavan maailmanlaajan kutsun alkavan pian. Sitä kutsutaan vaivanajaksi.

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        ! HERÄÄ SUOMI !


      • Khaos: "Voisit muuten käänteisesti kysyä tälläkin palstalla vierailevilta ex-herralaisilta, jotka ovat ottaneet vastaan ateismin, että mites nyt näin."

        Miten arvioit "herralaiset"? Mihin ryhmään neljästä Raamatun mainitsemasta ryhmästä katsot "ex-herralaisten" kuuluneen?

        Mark:
        4:3 "Kuulkaa! Katso, kylväjä lähti kylvämään.
        4:4 Ja hänen kylväessään osa putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät sen.
        4:5 Ja osa putosi kallioperälle, jossa sillä ei ollut paljon maata, ja se nousi kohta oraalle, kun sillä ei ollut syvää maata.
        4:6 Mutta auringon noustua se paahtui, ja kun sillä ei ollut juurta, niin se kuivettui.
        4:7 Ja osa putosi orjantappuroihin; ja orjantappurat nousivat ja tukahuttivat sen, eikä se tehnyt hedelmää.
        4:8 Ja osa putosi hyvään maahan; ja se nousi oraalle, kasvoi ja antoi sadon ja kantoi kolmeenkymmeneen ja kuuteenkymmeneen ja sataan jyvään asti."
        4:14 Kylväjä kylvää sanan.
        4:15 Mitkä tien oheen putosivat, ovat ne, joihin sana kylvetään, mutta kun he sen kuulevat, niin saatana heti tulee ja ottaa pois heihin kylvetyn sanan.
        4:16 Ja mitkä kallioperälle kylvettiin, ovat niinikään ne, jotka, kun kuulevat sanan, heti ottavat sen ilolla vastaan,
        4:17 mutta heillä ei ole juurta itsessään, vaan he kestävät ainoastaan jonkun aikaa; kun sitten tulee ahdistus tai vaino sanan tähden, niin he kohta lankeavat pois.
        4:18 Ja toisia ovat orjantappuroihin kylvetyt; nämä ovat ne, jotka kuulevat sanan,
        4:19 mutta maailman huolet ja rikkauden viettelys ja muut himot pääsevät valtaan ja tukahuttavat sanan, ja se jää hedelmättömäksi.
        4:20 Ja mitkä hyvään maahan kylvettiin, ovat ne, jotka kuulevat sanan ja ottavat sen vastaan ja kantavat hedelmän, mikä kolmikymmen-, mikä kuusikymmen-, mikä satakertaisen."

        TÄRKEÄÄ YMMÄRTÄÄ

        Jumalan lapset lankeavat, mutta Isä/Abba ei hylkää.

        Luuk:
        15:11 Vielä hän sanoi: "Eräällä miehellä oli kaksi poikaa.
        15:12 Ja nuorempi heistä sanoi isälleen: 'Isä, anna minulle se osa tavaroista, mikä minulle on tuleva.' Niin hän jakoi heille omaisuutensa.
        15:13 Eikä kulunut montakaan päivää, niin nuorempi poika kokosi kaiken omansa ja matkusti pois kaukaiseen maahan; ja siellä hän hävitti tavaransa eläen irstaasti.
        15:14 Mutta kun hän oli kaikki tuhlannut, tuli kova nälkä koko siihen maahan, ja hän alkoi kärsiä puutetta.
        15:15 Ja hän meni ja yhtyi erääseen sen maan kansalaiseen, ja tämä lähetti hänet tiluksilleen kaitsemaan sikoja.
        15:16 Ja hän halusi täyttää vatsansa niillä palkohedelmillä, joita siat söivät, mutta niitäkään ei kukaan hänelle antanut.
        15:17 Niin hän meni itseensä ja sanoi: 'Kuinka monella minun isäni palkkalaisella on yltäkyllin leipää, mutta minä kuolen täällä nälkään!
        15:18 Minä nousen ja menen isäni tykö ja sanon hänelle: Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinun edessäsi
        15:19 enkä enää ansaitse, että minua sinun pojaksesi kutsutaan; tee minut yhdeksi palkkalaisistasi.'
        15:20 Ja hän nousi ja meni isänsä tykö. Mutta kun hän vielä oli kaukana, näki hänen isänsä hänet ja armahti häntä, juoksi häntä vastaan ja lankesi hänen kaulaansa ja suuteli häntä hellästi.

        VIELÄ

        Luoja loi elämän ja Hän ylläpitää elämää. Kiittäkäämme Häntä jokapäiväisestä leivästämme.

        Matt:
        6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
        6:10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
        6:11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
        6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
        6:13 äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, [sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen].
        6:31 Älkää siis murehtiko sanoen: 'Mitä me syömme?' tahi: 'Mitä me juomme?' tahi: 'Millä me itsemme vaatetamme?'
        6:32 Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
        6:33 Vaan etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja hänen vanhurskauttansa, niin myös kaikki tämä teille annetaan.
        6:34 Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

        AMEN

        Biblia (1776) Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!


      • Höps


      • Nebukd
        yurki1000js kirjoitti:

        Khaos. Tiäks mitä räjähdys tuottaa? No KAAOSTA tietty. Se siitä Big Bangista. Älä enää petä ittees.

        OIKUKAS LUONNONLAKI

        > Ennen aikaa ei ollut mitään. Ei edes tilaa. Ennen aikaa oli olemattomuus. Jotenkin jossain vaiheessa nuppineulan PÄÄ keplotteli itsensä tilattomaan olemattomuuteen. Yksi luonnonlaki, mistä lie tupsahti, piti PÄÄTÄ kasassa ajattoman ajan. Tuohon aikaan aikaa ei voinut mitata, koska silloin ei ollut kelloja eikä liikkuvia taivaankappaleita eikä valoa.

        Ajattoman ajan kuluttua yksi luonnonlaki muuttui toiseksi luonnonlaiksi. Syytä emme tiedä. Kuitenkin PÄÄ alkoi levitä tilattomassa olemattomuudessa. Kuulostaa hassulta. Eihän tilattomuudessa ole tilaa levitä. Jossain vaiheessa, jollain konstilla, toinen luonnonlaki muuttui kolmanneksi luonnonlaiksi ja PÄÄ alkoi kasautua. Oletetun evoluution mukaan PÄÄ on nyt sellaisessa vaiheessa, että se leviää ja kasautuu. <

        Koulutusta vaille jääneen persetuntuma on kaunis!



    • Evoluutiopalstahan on tiede-kategoriassa eli hihhuloiville kretuille ihan väärä paikka sotkea keskusteluja. Eiköhän tuo hörhö kuuluisi ennemmin salaliittopalstalle:

      http://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/salaliittoteoria

      Tuollahan on näemmä nytkin keskustelua ihan siitä raamatullisesta maailmankuvastakin eli littanasta maasta.

      • fdgfdgfggf

        Raamatussa ei mainita maailmaa littanaksi vaan pyöreäksi.




      • Höps


    • Kiitos aloittaja. Siitä on jo aikaa kun paljastin ateisteille totuuden. Kerroin heille useaan otteeseen, että ateismi ja muutkin uskonnot perustuvat paratiisin lankeemukseen.

      SIIS

      Ainoa tieteellinen peruste ateismille on syntiinlankeemus.

      • Yurki. Onko tämä palsta tarkoitettu keskusteluun? Milloin sinä aloitat keskustelun? Kykenetkö edes siihen?


      • Ja.taaskin.asialinjalle kirjoitti:

        Yurki. Onko tämä palsta tarkoitettu keskusteluun? Milloin sinä aloitat keskustelun? Kykenetkö edes siihen?

        TOTUUS on lyhyt. Luoja loi. Revi siitä.


      • Höps


      • yurki1000jc kirjoitti:

        Höps

        "Höps "

        Kerrankin asiaa sieltä suunnasta


    • J_Ahven

      Yurkimus kuuluu järjestään vapahdettujen hihhulien kategoriaan,joten aluksi silmäilin hänen purkauksiaan varsin hämmästyneenä,koska en (onneksi) ole tavannut vastaavaa lajitoveria elävässä elämässä.
      Luonnollisesti saman tien kävi selväksi,että ainoa informatiivinen aspekti hänen postauksissaan koski hänen mielenterveyttään.
      Niinpä nykyään ignoroin tuon nimimerkin tuotokset .

      • OTA SILTI HUOMIOON

        Kaikki on ennustettu. Tapahtuu pian:

        RAPTURE (tempaus)

        Biblia (1776) Sitte me, jotka elämme ja jälkeen jäämme, temmataan ynnä heidän kanssansa pilvihin, Herraa vastaan tuulihin, ja niin me aina Herran kanssa olemme.

        https://www.google.fi/#q=rapture of the church

        TRIBULATION (vaivanaika)

        Biblia (1776) Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.

        https://www.google.fi/#q=great tribulation

        PEACE (maailmanrauha)

        Biblia (1776) Ja hän otti lohikärmeen kiinni, vanhan madon, joka on perkele ja saatana, ja sitoi hänen tuhanneksi vuodeksi,

        https://www.google.fi/#q=kingdom of god on earth


      • Herää


      • unihiekkaa_

      • 162


      • 162 kirjoitti:

        Onko tämä Jyrkille parempi?
        https://www.youtube.com/watch?v=zWIuRJLH5vg

        https://www.youtube.com/watch?v=2BB2bELrQX4

        Etkö seuraa alati hupenevaa aikaasi?

        https://www.google.fi/#q=eu babel tower

        Baabelin torni nousee jälleen. Hajotakseen. "Mitä oli ennen, sitä on vastakin. Ei mitään uutta auringon alla."

        1.Mooseksen kirja:
        11:1 Ja kaikessa maassa oli yksi kieli ja yksi puheenparsi.
        11:2 Kun he lähtivät liikkeelle itään päin, löysivät he lakeuden Sinearin maassa ja asettuivat sinne.
        11:3 Ja he sanoivat toisillensa: "Tulkaa, tehkäämme tiiliä ja polttakaamme ne koviksi." Ja tiiltä he käyttivät kivenä, ja maapihkaa he käyttivät laastina.
        11:4 Ja he sanoivat: "Tulkaa, rakentakaamme itsellemme kaupunki ja torni, jonka huippu ulottuu taivaaseen, ja tehkäämme itsellemme nimi, ettemme hajaantuisi yli kaiken maan."
        11:5 Niin Herra astui alas katsomaan kaupunkia ja tornia, jonka ihmislapset olivat rakentaneet.
        11:6 Ja Herra sanoi: "Katso, he ovat yksi kansa, ja heillä kaikilla on yksi kieli, ja tämä on heidän ensimmäinen yrityksensä. Ja nyt ei heille ole mahdotonta mikään, mitä aikovatkin tehdä.
        11:7 Tulkaa, astukaamme alas ja sekoittakaamme siellä heidän kielensä, niin ettei toinen ymmärrä toisen kieltä."
        11:8 Ja niin Herra hajotti heidät sieltä yli kaiken maan, niin että he lakkasivat kaupunkia rakentamasta.
        11:9 Siitä tuli sen nimeksi Baabel, koska Herra siellä sekoitti kaiken maan kielen; ja sieltä Herra hajotti heidät yli kaiken maan.


      • yurki1000js kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=2BB2bELrQX4

        Etkö seuraa alati hupenevaa aikaasi?

        https://www.google.fi/#q=eu babel tower

        Baabelin torni nousee jälleen. Hajotakseen. "Mitä oli ennen, sitä on vastakin. Ei mitään uutta auringon alla."

        1.Mooseksen kirja:
        11:1 Ja kaikessa maassa oli yksi kieli ja yksi puheenparsi.
        11:2 Kun he lähtivät liikkeelle itään päin, löysivät he lakeuden Sinearin maassa ja asettuivat sinne.
        11:3 Ja he sanoivat toisillensa: "Tulkaa, tehkäämme tiiliä ja polttakaamme ne koviksi." Ja tiiltä he käyttivät kivenä, ja maapihkaa he käyttivät laastina.
        11:4 Ja he sanoivat: "Tulkaa, rakentakaamme itsellemme kaupunki ja torni, jonka huippu ulottuu taivaaseen, ja tehkäämme itsellemme nimi, ettemme hajaantuisi yli kaiken maan."
        11:5 Niin Herra astui alas katsomaan kaupunkia ja tornia, jonka ihmislapset olivat rakentaneet.
        11:6 Ja Herra sanoi: "Katso, he ovat yksi kansa, ja heillä kaikilla on yksi kieli, ja tämä on heidän ensimmäinen yrityksensä. Ja nyt ei heille ole mahdotonta mikään, mitä aikovatkin tehdä.
        11:7 Tulkaa, astukaamme alas ja sekoittakaamme siellä heidän kielensä, niin ettei toinen ymmärrä toisen kieltä."
        11:8 Ja niin Herra hajotti heidät sieltä yli kaiken maan, niin että he lakkasivat kaupunkia rakentamasta.
        11:9 Siitä tuli sen nimeksi Baabel, koska Herra siellä sekoitti kaiken maan kielen; ja sieltä Herra hajotti heidät yli kaiken maan.

        "11:6 Ja Herra sanoi: "Katso, he ovat yksi kansa, ja heillä kaikilla on yksi kieli, ja tämä on heidän ensimmäinen yrityksensä. Ja nyt ei heille ole mahdotonta mikään, mitä aikovatkin tehdä. "

        Sitten svedut tulivat.


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "11:6 Ja Herra sanoi: "Katso, he ovat yksi kansa, ja heillä kaikilla on yksi kieli, ja tämä on heidän ensimmäinen yrityksensä. Ja nyt ei heille ole mahdotonta mikään, mitä aikovatkin tehdä. "

        Sitten svedut tulivat.

        Samma på skånska :D

        https://www.youtube.com/watch?v=6xjI9pR8yGc

        Mainittakoon, ettei kielievoluutiota ole havaittu. (Bibelfokusia kandee plärätä)

        "Tosiasiat kielten historiasta ja kehityksestä tukevat Raamatun kuvausta, mutta aiheuttavat ongelmia evoluutio-opille"

        http://www.bibelfokus.se/fi/fi/sprak


      • yurki1000js kirjoitti:

        Samma på skånska :D

        https://www.youtube.com/watch?v=6xjI9pR8yGc

        Mainittakoon, ettei kielievoluutiota ole havaittu. (Bibelfokusia kandee plärätä)

        "Tosiasiat kielten historiasta ja kehityksestä tukevat Raamatun kuvausta, mutta aiheuttavat ongelmia evoluutio-opille"

        http://www.bibelfokus.se/fi/fi/sprak

        "Mainittakoon, ettei kielievoluutiota ole havaittu. (Bibelfokusia kandee plärätä)"

        Aurinko, joka on pallosalama, joka on ontto, ja se että ruotsalaisuuskin on ontto, on hyvä.
        Sillä jyllekin on hyvä.
        https://www.youtube.com/watch?v=zIwiU7thK54


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Mainittakoon, ettei kielievoluutiota ole havaittu. (Bibelfokusia kandee plärätä)"

        Aurinko, joka on pallosalama, joka on ontto, ja se että ruotsalaisuuskin on ontto, on hyvä.
        Sillä jyllekin on hyvä.
        https://www.youtube.com/watch?v=zIwiU7thK54

        Mitä pahaa kirkko teki sulle? Mikä kirkko?


      • yurki1000js kirjoitti:

        Mitä pahaa kirkko teki sulle? Mikä kirkko?

        "Mitä pahaa kirkko teki sulle? Mikä kirkko? "

        Mitä pahaa autokorjaamo teki sinulle?
        Mikä autokorjaamo?


      • kusettava_kirkko kirjoitti:

        "Mitä pahaa kirkko teki sulle? Mikä kirkko? "

        Mitä pahaa autokorjaamo teki sinulle?
        Mikä autokorjaamo?

        olet trolli


      • yurki1000js kirjoitti:

        olet trolli

        "olet trolli "

        mur mur
        terv: trolli täältä havumetsävyöhykkeen peräkammarin poikaboxista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      128
      2074
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      2054
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      117
      1393
    4. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      75
      1307
    5. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1264
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1108
    7. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      90
      1028
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      66
      1013
    9. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      973
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      56
      960
    Aihe