Naurettava Jussi69 elvistelee "suosiollaan"

ootniinnolo

Voi voi, tämä vanha äijä täysin sammunut "tähti" ei koskaan ole ollut erityisen suosittu, levyjä ei ole myyty hirveästi jne mutta silti näin hän sanoo, ote iltiksestä:

Rokkari muistelee myös erästä tapausta, kun vaippaiän ohittanut Rosa-tytär oli varttunut alakoulun toiselle luokalle.

– Hain hänet koulusta koulun jälkeen. Sitten siellä vaatenaulakoilla mä hukkasin sen, kun kaikki vanhemmat kakrut piiritti mut. Niillä oli kynät, paperit ja valokuvakamerat.

– Olin, että millainen faija hävittää oman tyttärensä.

Onneksi Rosa-tytär kuitenkin löytyi pian.

– Siellä se sit venas ja sano, onko tää aina tällaista, Jussi 69 muistelee ja puuskahtaa:

– Mua nolotti niin paljon.

42

3526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jupss

Aika lailla suosiosta kertoo insta seuraajat. Kyseisellä hemmolla vain 21 000 seuraajaa. Esim. Robinilla on 370 000 seuraajaa.

• erityylilajit

Kilpaileeko ne keskenään suosiosta?

• yykaa-koolmeee-

Aloittajaa pänni kun äitee osti lasten lelurummut ja fatta ei suostu ostamaan aikuisten oikeita rumpua vajakki pojalleen. YHYY YHYY ÄITIIII

• kutentavallista

Älä nyt ärsytä sitä. Se alkaa muuten latelemaan persreikiä ja ripulipaskoja.

• Avohoidossakin

Ja sitten kun sekoaa raivoissaan täysin, se alkaa huutelemaan joitakin eeroja, tovereita ja talitinttejä, se ei ole enää lasten leikkiä...

• töttörööjajadingdong
        Avohoidossakin kirjoitti:

Ja sitten kun sekoaa raivoissaan täysin, se alkaa huutelemaan joitakin eeroja, tovereita ja talitinttejä, se ei ole enää lasten leikkiä...

Kiva huomata kuinka sekoitat eri kommentoijat keskenään.

• naururepes

Ihan paras tuo että muka ala-asteikäiset tulivat valokuvauskameroiden kanssa! Hei Jussi, sua ei tunne oikeen kukaan. Puhumattakaan jostain ala-asteikäisistä jotka pitää sua joko vanhana typeränä setänä tai sitten eivät tiedä kuka on joku Jussi kuusysi!

• Valokuvakamera

Miksi lapsilla olisi ollut valokuvakamerat koulussa mukana? Kas kun ei sentään kaitafilmikamerat tai coca cola-kamerat. Vai tapahtuiko tämä koulujuttu 80-luvulla?

• Talvisodanhenki

Nämä "kuus-ysit" ovat täysin turhia ja hyödyttömiä tyyppejä kun katsotaan Suomea ajatellen. En ymmärrä miksi näitä hassuiksi möröiksi pukeutuneita höpsöjä pitäisi ihailla tai "fanittaa"? Todelliset sankarit ovat aivan jotain muuta kuin teineiksi jumittuneet mörököllit. Hölmöydessään tavallaan hauskoja ja kohtuu harmittomiahan nämä ovat näin vanhemman ihmisen näkökulmasta joka tietää että nykyisin suosioon nostetaan artistit joiden tarkoitus on ainoastaan levittää tietynlaista agendaa. Millään "lahjoilla" tai "kovalla yrittämisellä" ei pinnalle pysty nousemaan, se tapahtuu sielunsa myymällä.

• Älyhoiiii

Heh kenellä lapsella olisi koulussa mukana VALOKUVAUSKAMERA!!! Joo kännyissä on kameroita mutta kännyjä EI saa ala-asteella käyttää lainkaan koulussa, ei välitunnilla tai muutenkaan. Lisäksi jos on tapahtunut aikoja sitten, ei silloinkaan kenelläkään ollut KAMERAA koulussa mukana. Jussin jutut alkaa menemään yhä naurettavimmiksi. Ja huhuuu kuka ala-asteikäinen tuntisi Jussi69, vaikka olisi jo aikaakin episodista, ei KUKAAN! Kyllä tuon ikäisillä on aivan täydellisesti eri idolit! Jussi selvästi haluaisi olla tuollainen suosittu ja omat unelmat sekoittuvat todellisuuteen. Et ole mikään Cheek tai muu oikeasti suosittu artisti. Jussi myös tuntuu roikkuvan koko ajan oikeasti suosittujen artistien kanssa. Se Jyrki69 on ihan yhtä säälittävän oloinen. Keikatkin näkyy olevan pitkälti räkälöissä pikkupaikkakunnilla.

• fdafsfaa

Riippuu varmaan koulusta, mutta kyllä nykyisin saa käyttää alaluokillakin kännykkää. Lasteni koulussa rajoitettu ruokavälituntiin pienimmillä, isommat saa käyttää muulloinkin välkillä. P.s. ala-astetta ei enää ole. ;)

• yuyushi

Vanha kääpiö

• xicvycfvgh

Viittäkymppiä käy ja kulkee nuorisovetimet niskassa.

• tunnettu69

Kysyin 11-vuotiaalta lapseltani (joka kuuntelee paljon musiikkia) tiedätkö sellaista yhtyettä kuin 69 eyes? Entä Jussi tai Jyrki69? Lapsi vastasi, en ole ikinä kuullutkaan. Keitä ne on?

• Vainsuomessa

Hänen työnään päivystää kokkareilla 24/7. Paikalla on aina tämä mies, oli päivä mikä vain. Päihdeaineiden ystävä. Ääretön wannabe-rokkari. Keskinkertainen rumpali, ei yhtään enempää. Ihmisenä tyly, itseään korostava besserwisser. Meriitit lähellä nollaa.

Ei ole koskaan keskittynyt mihinkään järkevään kuten vaikka lapseensa. En arvosta.

• flgjhhfc

Lenita Airiston tuttu.

• vanhaapaskaa

Hän on wannabe ja samaa kategoriaa kuin mike monroe ja andy mccoy ollut joskus jotain ja aika on kulkenut ihan eri juttuihin...kai näillä on muutama fani jotka uskollisesti vuosikymmenestä toiseen fanittaa...
      en pidä minään näiden musiikkia en osta enkä kuuntele.

• pelkkärummuttaja

Miten joku bändin rumpali olis muka niin kuuluisa ja suosittu, hohhoijaa. Eihän sitä edes nää sieltä rumpujen takaa.

• HuvittavanKummallista

Nää julkkispellet elää jossain ihan omassa kuplassaan jossa kaikki tuntee ja palvoo heitä.
      Olen aina ihmetellyt tämän bandin kupla julkisuutta ja sitä mitä he ovat tehneet tai saavuttaneet?? Eivät yhtään mitään! Kummallista että heistä edes puhutaan missään??

• MrJuha82outolintu

Yllättävän paljon moni inhoaa ihmisiä näillä palstoilla.
        Minä en helpolla inhoa tai vihaa, ellei oo joku oikeasti järkevä syy, kuten esim henkinen väkivalta tai ihmishengen riisto, jos mä vihaan jotakuta.

Tukehtukaa pahaan oloonne!

• tämäonajanvietettä
        MrJuha82outolintu kirjoitti:

Yllättävän paljon moni inhoaa ihmisiä näillä palstoilla.
        Minä en helpolla inhoa tai vihaa, ellei oo joku oikeasti järkevä syy, kuten esim henkinen väkivalta tai ihmishengen riisto, jos mä vihaan jotakuta.

Tukehtukaa pahaan oloonne!

ootko joku jeesustelija, täällä ennemminkin arvostellaan hömppäjulkkisten tekemisiä, kuin ketään vihataan tai kadehditaan.

• hjhjjhhjjh
        tämäonajanvietettä kirjoitti:

ootko joku jeesustelija, täällä ennemminkin arvostellaan hömppäjulkkisten tekemisiä, kuin ketään vihataan tai kadehditaan.

Se on joka paikkaan idioottimaisia mielipiteitään tuppaava autisti. Youtubessakin änkee perseilemään joka videon kommentteihin omia ääliömäisyyksiään.

• ghhfhhghgh
        hjhjjhhjjh kirjoitti:

Se on joka paikkaan idioottimaisia mielipiteitään tuppaava autisti. Youtubessakin änkee perseilemään joka videon kommentteihin omia ääliömäisyyksiään.

Et taida tietää mitä autisti tarkoittaa, noh typerältä voi odottaakin typerää kommenttia...

• fsdafas

Hei, Jussin tytär on jo aikuinen... ei siis eilen tapahtunut tuo mainittu juttu.

• Jussi.96

Kuka vittu on Jussi69?

• jhhjhj

Nimestä päätellen jotain Lotharin kavereita. Ettei vain olisi partasuun taiteilijanimi?

• 99277

Tytär on kai nyt 18 v eli 10 v sitten tapahtunut. No ihan sama, silloin ei ainakaan ollut kellään kameroita koulussa eikä edes kännyköitä melkein kellään. Jussi elää jossain nolossa kuplassa, jossa kuvittelee olevansa suuri stara.

• Höpöpöpöpön

69Eyes on kuitenkin yksi parhaiten menestyneistä suomalaisista bändeistä ulkomailla, sellaiseen suosioon ei kykene mitkään Cheekit, Jari Sillanpäät ja muut sellaiset Uunot.

• suomiONsekaisin

Miksi jonkun nimi on Jussi69? Ei kuulosta kovin kummoiselta.

• gffhh

Et ole kuullut ikinä taiteilijanimestä?.

• kukintyylillään

Itse en kyllä haluaisi olla nimeltään mikään 69

• Tuutttuuut

Nolot viiskymppiset wannabe-julkkistyrkkyrokkarit. Juna meni jo.

• JussiKuusYsi
      • 52viikkoa

Lukee että myi yhdessä viikossa 1400 levyä...

• Heheheeee

Nauroin ääneen kun wannabestar Jussi vastas kysymykseen kuinka monta levyy ootte myyneet. Hän kysyi managerilta ja se sano että jos sanot miljoona ni ei oo ainakaan liian paljon. Hahahhhaaaaaaa. Joku lista kun katsoin niin muutamia tuhansia näytti olleen myynti esim usassa.

• paljonkomyyty

Esim. Usassa. Entä muualla maailmassa?

• ei_kai_sentään

No en mä nyt tossa mitään elvistelyä näkisi. Hassun anekdootin vain. Olisihan totaalisen säälittävää, jos keski-ikäinen mies näkisi jotain elvistelyn aihetta siinä, että nappulat piirittävät. Joku palikka puuttuisi silloin päästä.

• szdough

Jossakin juorussa (en muista mistä kuulin) Jussi yhdistettiin kokoomuksen Susanna Koskeen.

• palikkapalikankyljessä

Splendid!

He ovat ansainneet toisensa.

• SössöMikäSössö

Ohut rasvainen muutama hius nostettu pystyyn. Ei ole saanut edes paitaa päälleen. Kämäinen baari duunina. Ei hirveän haluttavaa aviomiesainesta. Samaa pellemateriaali kuin toinen itse aivonsa tuhonnut Michael Monroe.

• Xffgghh

Kysyin 12 v pojaltani, kuka on jussi69. Sanoi ei oo ikinä nimeä kuullut.

• hoitoon

Pojallasi on huono kuulo ja kehari taitaa olla muutenkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe