Elisan lankaverkon luotettavuus ?

kakekamala

Tulipahan oltua puoltoista viikkoa netti- ja puhelinmotissa.
Eihän tässä muuten mitään, mutta pikkufirman kaikki toiminto elää netissä.
Ei asiakaskontakteja, ei tilaustoimintaa ulos, eikä sisään, ei pääsyä kiinteällä linkillä pankkiin laskuja maksamaan jne jne.

Epämääräisiä oletuksia vian laadusta ja sen korjauksesta. Ei pahoittelua, ei anteeksipyyntöä, hyvityksestä laskuun puhumattakaan.

Oletan että Elisa panostaa niin täysillä "ameriikan valloittamiseen" ja sen tuomiin kuluihin, ettei pienestä kuluttajasta niin väliä.
Arvostus nollassa.

En lähde kuitenkaan operaattoria vaihtamaan, koska en usko, että se muilla toimisi sen paremmin.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EliisaLiisa

      Kai muistavat kuitenkin joka välissä kaupata Elisa Viihdettä tai jotain muuta turhaketta?

      • ddvdvdvdv

        Juu aina muistavat kaikkea moskaa kaupata itse juuri peruin elisa sopimuksen kun talonyhtiöön tuli dna laajakaista vinku kyllä sitä ja tätä sanoin että mulle tulee tästä puhelusta laskua että jos nyt vaan hoitasit sen liitymän lopetuksen etkä höpisis potaskaa selitti etä pitää kysellä tarkoin syyt yms. ja tässä ois meillä tällänen paketti sulle tarjolla lässyn lää soppari purkuun ja nyt piti taas älähtää ovat pahempia kuin puhelinmyyjät.


    • Hei,
      ikävä kuulla, että sinulla on ollut ongelmia nettiyhteyden kanssa toimistollasi. Mikäli haluat keskustella asiasta vielä tarkemmin, niin laitatko meille esim. Twitterissä DM:n (@Elisa_aspa) ja kerrot yhteystietojasi, niin voimme jatkaa keskustelua sitä kautta. :)

      Anna-Kaisa / Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

    • poisvaa

      Samat kokemukset elisasta , apua jos haet toimimattomuuteen niin yritetään vaan myydä kalliimpaa ,siinä se, vaihtoon vaan liittymät , ei kannata alkaa vetkuttamaan noitten kanssa !

    • höhhhhhh

      Aloittaja on huono provo, joten se siitä...

    • aloittaja1

      Tänään tuli textari, että vika korjattu. Voe voe.
      On ne onneks toiminu nyt jo toista viikkoo, että sikäli.
      Hidasta se on toiminta tossa ilmotuspuolellakin.

      En ole ottanut yhteyttä Elisan palstatiimiin, pyynnöstä huolimatta.
      Oishan se toiki sivistyneempää supatella asioista pois julkisuudesta, mutta ei.
      Soilloin vikanumerossa luvattiin hyvitys laskuun ja katson sen pois ja kirjoitan lisää.

      Oletan, että hyvitys on viikko pois perusmaksusta. Tuohon en tule tyytymään.

      ps. provoilua ei tässä ole tipan vertaa...

    • yhäsama

      No niin. Hyvitys laskussa 20 e.
      Kysyin aiakaspalvelusta parempaa hyvitystä, josta virkailija kiemurteli itsensä pois.
      Sanoin reilusti, että operaattori vaihtuu, jollei tarjous parane, johon miesvirkailija sanoi, että "näillä sitten jatketaan". Kiitos ja kuulemiin.

      Eipä tässä muuta, kuin toista nettiliittymää hankkimaan.

      Kehoitan välttämään Elisan palveluja.

    • paviaaninkirjoituksia

      Jos tuota tuubaa joku uskoo, niin ei ole ajatusmaailmasta tietoakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9696
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2837
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      169
      2620
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1501
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe