Sivari on pelkkä paskakasa ja ali-ihminen. Tämä on totuus, joka ei pala tulessakaan.
Sivari=Paskaa
19
57
Vastaukset
- kruununraaki
- paskakasa se A1 nenki - ei sivari sille voi mitään jos kruunu raakaa.
- wwfwffqw
Sivari on arvokas tekee töitä valtoille vuoden ilmaiseksi samalla kun intin pullamössöt loisii metikössä aivottomina.
- sivarit_on_paskaa
Sivari arvokas hah hah hahhahaaaaa. Yhteiskunnan loiset arvokkaita, anna mun taas kaikki kestää.
- weewewg
sivarit_on_paskaa kirjoitti:
Sivari arvokas hah hah hahhahaaaaa. Yhteiskunnan loiset arvokkaita, anna mun taas kaikki kestää.
Mutta eihän sivari voi loisia kun se tekee vuoden ilmaiseksi töitä valtoille kun taas intissä olevat loisii ja notkuu sotkussa älypuhelimet kourassa ymmärrän kyllä vihasi ja kiukkusi mutta faktat silti kuntoon toveri hyvä.
- uhrimieltä
Sivarin keino martyyriuteen: avata itseään haukkuva keskustelu ja käydä sitä sitten itseään vastaan ankarasti.
- 32r23r3r
Jaa kyllä tuo aloittaja selkästi vihaa sivareita sydämmen kyllyydestään tiedän muutaman vastaavan "sotasankari" öyhöttäjän on aina kiva nauraa kun naama punasena mesoavat.
- heterosivari
Aloittaja on niin ruma, ettei saanut kasarmilla munaa edes säälistä. Paitsi eihän aloittaja edes koskaan päässyt kasarmille asti, kehitysvammaisia ei oteta palvelukseen.
- hyi_hyi_mitä_paskaa
Aloittaja on oikeassa. Sivarit ovat paskaa, arvottomia loisia. Mikä voisi olla vastenmielisempää kuin joku joka ei tee elettäkään vihollisen tappaessa lapsiamme.
Sivarit ja totaalit ovat jotain niin ala-arvoista ettei sitä voi edes käsittää. - oletTurha
Missä ne viholliset tappaa lapsiamme? Suksi perseeseen (sinne mistä synnyit) naurettava pelle.
- rehreewg
Vedä kätees.
- bhuio
sitähän sitä osaat
- rehrehr
VEDÄ JAKE KÄTEES.
- Ainesta_se_on_paskakin
On yhteiskunnalle hyödyllisempää kouluttaa porukkaa myös kriisiajan siviilitehtäviin. Niinkuin näemme, siviilit ovat sotien pääasiallisia kärsijöitä.
Avaaja ei anna itsestään kuvaa hyvänä sotilaana. Miinankentän tunnustelijaksi hän on sen sijaan oikein sovelias. Miinanpolkija ainesta. - rehreh
Ulosotos oleva=Paskaa ja paskakasa täyttä paskoo.
- Säälittävää
Äiti taitaa huudella ruokapöytään. Hopi hopi.
- ViinaMaistuuVitusti
Mulla on pillukarva.
- Mielisairaspotilas
VITTU MUN VETO OSU:D
- HymyilenSilti
Kansas City hävis taas vittu ne on paskoja.
- EpäSivari
Tässä on hyvä aloitus, kyllä ne sivarit ovat loppujen lopuksi aika onnettomia, jos eivät edes inttiin uskalla mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982