Sivari=Paskaa

Sivari_On_Paskaläjä

Sivari on pelkkä paskakasa ja ali-ihminen. Tämä on totuus, joka ei pala tulessakaan.

19

<50

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kruununraaki

      - paskakasa se A1 nenki - ei sivari sille voi mitään jos kruunu raakaa.

    • wwfwffqw

      Sivari on arvokas tekee töitä valtoille vuoden ilmaiseksi samalla kun intin pullamössöt loisii metikössä aivottomina.

      • sivarit_on_paskaa

        Sivari arvokas hah hah hahhahaaaaa. Yhteiskunnan loiset arvokkaita, anna mun taas kaikki kestää.


      • weewewg
        sivarit_on_paskaa kirjoitti:

        Sivari arvokas hah hah hahhahaaaaa. Yhteiskunnan loiset arvokkaita, anna mun taas kaikki kestää.

        Mutta eihän sivari voi loisia kun se tekee vuoden ilmaiseksi töitä valtoille kun taas intissä olevat loisii ja notkuu sotkussa älypuhelimet kourassa ymmärrän kyllä vihasi ja kiukkusi mutta faktat silti kuntoon toveri hyvä.


    • uhrimieltä

      Sivarin keino martyyriuteen: avata itseään haukkuva keskustelu ja käydä sitä sitten itseään vastaan ankarasti.

      • 32r23r3r

        Jaa kyllä tuo aloittaja selkästi vihaa sivareita sydämmen kyllyydestään tiedän muutaman vastaavan "sotasankari" öyhöttäjän on aina kiva nauraa kun naama punasena mesoavat.


    • heterosivari

      Aloittaja on niin ruma, ettei saanut kasarmilla munaa edes säälistä. Paitsi eihän aloittaja edes koskaan päässyt kasarmille asti, kehitysvammaisia ei oteta palvelukseen.

      • hyi_hyi_mitä_paskaa

        Aloittaja on oikeassa. Sivarit ovat paskaa, arvottomia loisia. Mikä voisi olla vastenmielisempää kuin joku joka ei tee elettäkään vihollisen tappaessa lapsiamme.
        Sivarit ja totaalit ovat jotain niin ala-arvoista ettei sitä voi edes käsittää.


      • oletTurha

        Missä ne viholliset tappaa lapsiamme? Suksi perseeseen (sinne mistä synnyit) naurettava pelle.


    • rehreewg

      Vedä kätees.

      • bhuio

        sitähän sitä osaat


    • rehrehr

      VEDÄ JAKE KÄTEES.

    • Ainesta_se_on_paskakin

      On yhteiskunnalle hyödyllisempää kouluttaa porukkaa myös kriisiajan siviilitehtäviin. Niinkuin näemme, siviilit ovat sotien pääasiallisia kärsijöitä.

      Avaaja ei anna itsestään kuvaa hyvänä sotilaana. Miinankentän tunnustelijaksi hän on sen sijaan oikein sovelias. Miinanpolkija ainesta.

    • rehreh

      Ulosotos oleva=Paskaa ja paskakasa täyttä paskoo.

    • Säälittävää

      Äiti taitaa huudella ruokapöytään. Hopi hopi.

    • ViinaMaistuuVitusti

      Mulla on pillukarva.

    • Mielisairaspotilas

      VITTU MUN VETO OSU:D

    • HymyilenSilti

      Kansas City hävis taas vittu ne on paskoja.

    • EpäSivari

      Tässä on hyvä aloitus, kyllä ne sivarit ovat loppujen lopuksi aika onnettomia, jos eivät edes inttiin uskalla mennä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe