https://twitter.com/JaniMakelaFi/status/770199734627733504
Isä Timo on opettanut näillä vähäisille veljilleen tapansa käyttäytyä kuin pikkulapsi: MINÄ ITE päätän mitä minä sanon ja teen.
Heikkolahjaiset meillä on aina keskuudessamme. Säälittäisivät, elleivät vituttaisi.
Jani Mäkelä(ps) uhoaa kuin pikkulapsi
5
57
Vastaukset
- pSS-koijarikopla
Ketkähän tuota Mäkelääkin äänestivät?? HUH HUH!
- 02230espoo
Reijo Sylvester Tossavaisen opetuslapset Etelä-Karjalasta ilmeisesti äänestävät Mäkelää. En tiedä, kävikö suorastaan niin, että huijari-Tossavainen testamenttasi asuinpaikkansa äänestäjilleen valehdeltuaan äänensä Mäkelälle. Tossukka ja Mäkelä komppailevat toisiaan ainakin some-maailmassa kaikissa mahdollisissa idioottimaisissa mölinöissä, mitä eteen vain sattuu.
- Siantuntia
Kait se niin on, että useimmat äänestäjät haluavat nähdä itsensä oloisia edustajia yhteisiä asioitamme hoitamassa. Peräreikäpuolueesta nyt vain ei löydy niitä penaalin terävimpiä kyniä...
- LutkutaLutkuta
Lutkuttakaa kullia vasemmistopellet heh heh hee. Ei mulla muuta.
Ja toisaalal toinen persu yllyttää väkivaltaan: http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/428304-kaupunginvaltuutettu-kehottaa-facebookissa-vetamaan-maahanmuuttajia-turpaan-poliisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351579
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!511498Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka681123Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r961028- 108960
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51848Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s85810Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57733- 59695
- 34676