LIVE: Nurmijärvellä Suomi Ensin Youtube-stream

SeuraaLivenä

Parhaillaan haastatellaan nuoria. VOKista tuodaan matuja joka ilta minibussilla, kertoivat juuri.

https://www.youtube.com/watch?v=B8V23pButSA

Linkissä tapahtuman jälkeen ilmeisesti koko stream katsottavissa kun suora stream loppuu, kuten Forssan streamkin.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öhgöts

      Hienoa kiitos

    • EeroVirtsanen

      kaikki katsomaan suora lähetys käynnissä jo

    • myllyt1

      Nähdäänkö anarkistien väkivaltaa mielenosoittajia vastaan tänään?
      Pitääpä katsoa tämä.

      • NURMINULKKU

        Se selviää vain katsomalla. Tietysti paikan päälle parempi jos pääsee vaan mutta jos ei mahiksia niin seuratkaa live lähetys KÄYNNISSÄ JUURI NYT


      • VeikkaanEttäNäkyyy

        Paikalla olevat voisivat raportoida näkyykö Takku-punikkeja, ja jos mahdollista niin kuvaa/videota nettiin raportteineen ja linkkejä tänne.


    • Sanna.Z

      Kiva

    • ertggtgy5y

      Saisko tommosen ilmaisen pakettiauto kyydin joka aamu duuniin mitä pakolaisille tarjotaan ja välillä voisi kuskata vaikka raflaan??

      • szpodsuyd

        Mulle kans kauppakyyti koska mun jalat särkevät reuman takia.


    • Paljon on porukkaa!

      • xkhgx

        Mitä kitiset.


    • KeskustanÄänitorvi

      Kai se Vanhanen pitää puheen....

      • Heipä_

        Sen lautakasan päältä voisi nuo puheet pitää, kun Forssassa ei ollut mitään soveltuvaa koroketta.


      • zoiuzxyt

        Vanhanen on jo poliittinen ruumis eli se siitä.


    • Rajatkiinniheti4

      Vokki kuskaa ne matut busseilla joka ilta koulun pihalle vokottelemaan pikkutyttöjä, näin sanoo moni haastateltu.

      Sairasta touhua kyläkoulun rehtorin ja vokin hyväksynnällä ja avustuksella.

      Vanhemmat herätkää.

      • xljhgzx

        Hyvä kommentti.


      • qsduytd

        Outoa touhua.


    • xouyctx

      Kiitos Suomi Ensin porukalle!

    • zlkhzxg

      Mitä tämä poliisi nyt hössöttää?

    • ei.muuta

      Haastatellut nuoret sanoi että matut vetää huumeita ja yritti viedä puukkoja kouluun onneksi poliisi takavarikoi puukot

      • zxad

        Nurmijärven uutisissa sanottiin että puukkoja ei löytynyt. Kumpaa uskoa?


      • LevittäkääTietoaSomessa

        Uskoako paikallisia koululaisia, vai alati valehtelevaa ja tietoja pimittävää suomalaista mediaa - siinä pulma.

        Jos minun aikanani olisi koululaisilta löytynyt puukkoja, siitä syntyisi mekkala jossa paitsi ko. tapauksia syynättäisiin pitkään ja hartaasti sossujen ja poliisien voimin, myös saarnattaisiin tauotta muille oppilaille. Tämä taas hoidellaan hys-hys VOKin kanssa.


      • wigxfd
        LevittäkääTietoaSomessa kirjoitti:

        Uskoako paikallisia koululaisia, vai alati valehtelevaa ja tietoja pimittävää suomalaista mediaa - siinä pulma.

        Jos minun aikanani olisi koululaisilta löytynyt puukkoja, siitä syntyisi mekkala jossa paitsi ko. tapauksia syynättäisiin pitkään ja hartaasti sossujen ja poliisien voimin, myös saarnattaisiin tauotta muille oppilaille. Tämä taas hoidellaan hys-hys VOKin kanssa.

        Viedäänkö niitä tila-autolla puukko-ostoksille?


      • zxloiux
        wigxfd kirjoitti:

        Viedäänkö niitä tila-autolla puukko-ostoksille?

        Ilmeisesti.


    • sama_lorina

      Suomen lipun häpäisyä, tuollaisten anarkistien "juhliin" ei saisi viedä suomen lippua?

      Aina tuo sama joka mielenosoituksissa, alkaa kyllästyttämään sama naama ja hänen vaalipropagandansa.

      • sama_lorina

        Lisäisin vielä tiedon että olen runkkaava peräkammarinpoika.


      • Loppuupelleily

        Tulet vielä kokemaan kunnon juhlat keppihevostelija!


    • realismi
      • Suokuokkasisu

        Suurmielen osoitus on tulossa,kansa alkaa rohkaistumaan,SYYSTÄKIN! Maan petos hallitus/eduskunnan porukka,joutuvat vastuuseen! Suomalainen on pitkämielinen,mutta kun mitta täyttyy?!! Juoskaa petturit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe