Hei. Dna mix8 paketin sai aikoinaan 20% alennuksella hintaan 19,95 kun oli DNA:n laajakaista. Poistuiko teiltä tämä 20% alennus kun mix8 muuttuin 1.2 alkaen dna mix8 Premiumiksi, eli nousiko hinta 24,95 euroon.
dna mix8 premium laajakaista-alennus
6
667
Vastaukset
- huh_huh
Mikset kysy sitä Dnan omalla foorumilla kun se on kerran olemassa?
https://tuki.dna.fi- kusetettuasiakas
Kyllä mä esitin saman saman kysymyksen sielläkin. Sieltä myös sain vastauksen toisin kuin sinun näsäviisastelu :D.
- huh_huh
kusetettuasiakas kirjoitti:
Kyllä mä esitin saman saman kysymyksen sielläkin. Sieltä myös sain vastauksen toisin kuin sinun näsäviisastelu :D.
Ei kommenttini ole näsäviisastelua, sinä vaan olet niin idiootti ettet tajua mitään!
- kusetetuasiakas
huh_huh kirjoitti:
Ei kommenttini ole näsäviisastelua, sinä vaan olet niin idiootti ettet tajua mitään!
Painu sinä vajaamielinen etsimään pokemoneja ja älä enää erehdy vastailemaan kysymyksiin jotka ylittävät sinun alhaisen älykkyysosamäärän.
- huh_huh
kusetetuasiakas kirjoitti:
Painu sinä vajaamielinen etsimään pokemoneja ja älä enää erehdy vastailemaan kysymyksiin jotka ylittävät sinun alhaisen älykkyysosamäärän.
Minä en pokemoneista välitä, en ole vajaaälyinen eikä äoni ole alhainen, toisinkuin sulla!
- kusetettuasiakas
huh_huh kirjoitti:
Minä en pokemoneista välitä, en ole vajaaälyinen eikä äoni ole alhainen, toisinkuin sulla!
Tuskin sulla reppana edes on älypuhelinta ja eikä sunkaltainen vajaamielinen osaisi sitä käyttää. Varmaan teillä siellä maalla ei edes ole 4g yhteyttäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193086
- 1162401
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin252141Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee231996Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41975Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2411964Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen1001616Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1051404- 711222
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1351116