Hei. Dna mix8 paketin sai aikoinaan 20% alennuksella hintaan 19,95 kun oli DNA:n laajakaista. Poistuiko teiltä tämä 20% alennus kun mix8 muuttuin 1.2 alkaen dna mix8 Premiumiksi, eli nousiko hinta 24,95 euroon.
dna mix8 premium laajakaista-alennus
6
695
Vastaukset
- huh_huh
Mikset kysy sitä Dnan omalla foorumilla kun se on kerran olemassa?
https://tuki.dna.fi- kusetettuasiakas
Kyllä mä esitin saman saman kysymyksen sielläkin. Sieltä myös sain vastauksen toisin kuin sinun näsäviisastelu :D.
- huh_huh
kusetettuasiakas kirjoitti:
Kyllä mä esitin saman saman kysymyksen sielläkin. Sieltä myös sain vastauksen toisin kuin sinun näsäviisastelu :D.
Ei kommenttini ole näsäviisastelua, sinä vaan olet niin idiootti ettet tajua mitään!
- kusetetuasiakas
huh_huh kirjoitti:
Ei kommenttini ole näsäviisastelua, sinä vaan olet niin idiootti ettet tajua mitään!
Painu sinä vajaamielinen etsimään pokemoneja ja älä enää erehdy vastailemaan kysymyksiin jotka ylittävät sinun alhaisen älykkyysosamäärän.
- huh_huh
kusetetuasiakas kirjoitti:
Painu sinä vajaamielinen etsimään pokemoneja ja älä enää erehdy vastailemaan kysymyksiin jotka ylittävät sinun alhaisen älykkyysosamäärän.
Minä en pokemoneista välitä, en ole vajaaälyinen eikä äoni ole alhainen, toisinkuin sulla!
- kusetettuasiakas
huh_huh kirjoitti:
Minä en pokemoneista välitä, en ole vajaaälyinen eikä äoni ole alhainen, toisinkuin sulla!
Tuskin sulla reppana edes on älypuhelinta ja eikä sunkaltainen vajaamielinen osaisi sitä käyttää. Varmaan teillä siellä maalla ei edes ole 4g yhteyttäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004383
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422026- 631713
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331373Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581347Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93969SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26933Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186706