On aina ikävää saada tuo paperi. No maksoin samantien pois kun ärsytti sen verran paljon. Onneksi oli palkkapäivä juuri sopivasti. Laskuihin upposikin sitten n.4 tonnia samantien. Mutta kerran se vaan kirpasee ja siksihän töissä käydään että saadaan maksaa veroja ja laskuja.
Mätkyt tuli melkee 2000e
20
355
Vastaukset
- mätkytttt
Maksoit pois samantien? Ei niitä voi maksaa kuin eräpäivänä.
- ohorapuuro
Heheh..yritätkö samaa kuin jokin Trafin virkailija, joka kuulemma oli väittänyt , ettei Trafi-maksua muka voi maksaa eräpäivää edeltävänä kuukautena.....kaikkea sitä :P
- kdjfdkjf
Soita verotoimistoon ja kysy, mutta ainakin muutama vuosi sitten jos maksoit mätkyt samantien niin ne palautui tilille ja sait karhun sitten eräpäivän jälkeen. Siksi maksan aina ne eräpäivänä mulla ep 26.11
- mkttv
Tuolla verottajan sivuilla mainitaan: jos maksaa ensimmäisen erän ennen eräpäivää, se kirjautuu marraskuun maksuun!(?) - joten vasta eräpäivänä tulee suorittaa. Eiks ole hullua, on pelit ja konstit vaan tässä ei toimi,
Olit siis saanut verottajalta lainaksi 2000 euroa !
Late Lapista. SSSS Ry!- Syyttäkää.oikein
Syyttäkää veroistanne niitä ketkä ovat jättäneet valtiontalouden huonolle hoidolle. Jos valtiontalous olisi hoidettu max tehokkaasti ja valtiolla olisi nyt satojen miljardien ylimääräinen varallisuus,kaikkien tuloverot voitaisiin unohtaa,ei tarvittaisi kuin kulutusverot pitämään maa vakaana.
- kreikkatukiparkujat
Jus niin ! Demariroistot tuhosivat koko Suomen politiikallaan ja pistivät rahat pankkien taseisiin ulkomaita myöten. Valuuttavelat maksoi Suomen valtio ja kansa maksoi pankkien velat toiseen kertaan. Kreikka tuottaa taas niin perskeleesti kunhan demarit pääsee hallitukseen.
- zsrhdesdtujf
Ensin demarit sai ehkä homman toimimaan ja sitten tuli RKP osille. Loppu on historiaa. Alkoi löytymään liikaa autettavia työtä tekevän yhteiskunnan ulkopuolelta.
- h45h45h
Mulle tuli 12 000 € mätkyjä mutta mitä tuosta. Tuon verran läikytän pöydälle vuodessa joten no hätä.
- IjZuYr2b
Jälkivero on hyvä asia. Siitä tietää että edellisvuonna tienasi enemmän kuin luulikaan. Veronpalautus on taas merkki huonosta vuodesta.
- Onnellinenmaksaja
Näin minäkin olen asian ymmärtänyt. Vuosikaudet mennyt tuota rataa, että lisäveroja on aina saanut maksaa.
- Suomi-esteks
Me tällä vastaanottokeskussa kiitämme. Ensivuonna maksat enemmän.
- Ei_ole_mätkyjä
Et ole saanut mitään "mätkyjä". Mätky tarkoittaa arvioveroa, jonka verottaja tekee puutteellisesti tehdystä tulojen ilmoittamisesta. Se voi johtua vaikkapa kirjanpidon laiminlyönnistä.
Olet saanut jälkiveroa, koska olet maksanut liian vähän ennakonpidätystä verovuoden aikana verrattuna ennakonpidätyksen määrään.- ksjdksjd
Mä ainakin sain mätkyjä pääomatuloista, vaikea niistä oli maksaa ennakkoveroa.
- Tavatonta
Aika moni maksaa pääomatuloista ennakkoveroa, varsinkin ne joilla niitä on.
Itse maksan aina osakekauppojen yhteydessä myös ennakkoverot pääomatuloista.
- valtio.mulle.velkaa
Itselle tulee tuon verran palautuksia sitten marraskuun lopussa. Toivottavasti valtio sitten myös muistaa maksaa velkansa takaisin eräpäivänä MINULLE!
- puikot-jäihin
Ei pitäisi neuloa niitä villasukkia, sillä verottaja saa sen jotenkin selville.
- TuhkatkinVievät
Eikä kerätä panttipulloja ojista...
Meilläpä onkin nyt hallitus, joka haluaa palauttaa kansan siihen tilaan missä se oli sotien jälkeen. Ja kansa kiittää ja riemuitsee ja ylistää viisaita johtajiaan, vähän niinkuin missäs se nyt olikaan? Jossain K-alkuisessa maassa? - mv.late
TuhkatkinVievät kirjoitti:
Eikä kerätä panttipulloja ojista...
Meilläpä onkin nyt hallitus, joka haluaa palauttaa kansan siihen tilaan missä se oli sotien jälkeen. Ja kansa kiittää ja riemuitsee ja ylistää viisaita johtajiaan, vähän niinkuin missäs se nyt olikaan? Jossain K-alkuisessa maassa?Hmmm... Kenäjä?
- setzrdydtufiyg
Mullekin tuli taas noin 4000€ jälkiveroja johtuen osingoista. Mut ei se mitään kun ei siitä tarvi maksaa korkoa. Rahat on korkeakorkoisella 1,6% (TF-bank) tilillä tekemässä mulle rahaa vaatimattomat 17 centtiä päivä eli noin mummon markan verran päivässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077716
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085901- 835157
- 1394526
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552957
- 582908
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562036