Katsokaapa tämä mielenosoituksen järjestäjän video. Alkaa tyhmemmällekin valjeta mitkä ovat hänen todelliset motiivit.
https://youtu.be/nPw5wzToBns
Marco De Wit ja "isänmaallisuus"
39
1460
Vastaukset
- Oikeaisänmaanystävä
Olen itse niin tyhmä ettei se minulle ole valjennut ja olen myös ns vähäpoika.
- Oikeaisänmaanystävä
Ottaako noin tiukille että pitää turvautua halpamaisiin temppuihin?
- imeslena
Aloittaja on nato trolli ja Soroksen palkkalistoilla.
- Oikeaisänmaanystävä
Jaa. Mitenhän Natoa tulin trollanneeksi? Ja videolla tuo De Wit ihan itse kertoilee omat ambitionsa esille.
- No_teitä_löytyy
Mitähän aloittaja tarkoittaa?
- Oikeaisänmaanystävä
Olen hintti
- Oikeaisänmaanystävä
Syytönhän minä siihen olen:)
- lökäpöksyjä-riittää
Joo, tämä isänmaanpuolustaja haluaa puolustaa maatamme vain huutamalla megafoniin vihapuheita.
Varusmiespalveluksen suorittaminen ei herraa kiinnostanut, vaan pakeni velvollisuuttaan toiseen kotimaahansa.
Myöntää facebookissa tapahtuneen itsekin ja perustelee sitä sillä, että ei pidä pakollisesta armeijasta ja firmallaankin meni tuolloin huonosti.- juujjj
Kuka idiooti käy armeijan? Puolustaakseen juutalaispankkiirejako?
Kaikki sodat ovat pankkiirien sotia:
https://youtu.be/NVeEp5piMBI - eijjj
juujjj kirjoitti:
Kuka idiooti käy armeijan? Puolustaakseen juutalaispankkiirejako?
Kaikki sodat ovat pankkiirien sotia:
https://youtu.be/NVeEp5piMBIÄlä välitä toisten puheista, mies sä olet siinä missä muutkin.
Vaikka jäikin se intti kesken.
Mutta toi on ihan hyvä tekosyy jos se antaa lohtua... - kannattaisi.miettiä
eijjj kirjoitti:
Älä välitä toisten puheista, mies sä olet siinä missä muutkin.
Vaikka jäikin se intti kesken.
Mutta toi on ihan hyvä tekosyy jos se antaa lohtua...Haluat että lapsesi kuolee pankkiirien puolesta?
- ryssäonryssä
Herätkää suomalaiset ja muistakaa ryssä on aina ryssä. Niikuin on Marco De Wit! Itse ryssä!
Yrittää tehdä mustasta valkoista.
Lukekaa historiaa itse älkää luottako muihin ns. kavereihin. Ottakaa itse selvää asioista.- fufjxj
Ole sinä Nato trolli hiljaa.
Ota kieli pois Israelin ja Usan perseenreiästä. - 0987657
eikös idea ole juuri siinä että jos asioista miten OIKEASTI ovat ottaa itse selvää niin suvakkius karisee kyllä väkisinkin. Myös se että yrittää tehdä valkoisista mustia, siis täällä suomessa, pikkuhiljaa.
- IhanaVenäjä
fufjxj kirjoitti:
Ole sinä Nato trolli hiljaa.
Ota kieli pois Israelin ja Usan perseenreiästä.Olet Venäjän asialla. Meneppäs siis sinne - siellä asiat on tiemmä paremmin!
- Joopaskaa
https://www.youtube.com/watch?v=RWJImSUzAMk
Tämä video kuvaa Marco De Wittiä huomattavasti paremmin. Tässä 15 minuutin videossa hän on koko ajan itse äänessä, lähinnä haukkuu kaikki isänmaalliset toimijat. Huomatkaa erityisesti poliittisien tietämyksen taso, joka on täysi 0.- 0987657
Katsoin tuon videon. Ei siinä todellakaan kaikkia isänmaallisia toimijoita haukuta vaan persuja joissa on paljon takinkääntäjiä ja pyrkivät edelleen saamaan kansallismielisten ääniä/luottamusta monella tapaa järjestoissä, tilaisuuksissa. Ja kritiikkiä saa myös pari yksittäistä henkilöä, ex-vasemmistolaisia jotka ovat nykyisin jopa natsisimin ihailijoita ja kenties todellisuudessa vain mädättävät koko kansallismielisyys kenttää?
- Kokomuisti
Mitä on natsismi?
Kansallissosialisti = natsi
Natsisti = kansallissosialististi?
- hullujaneon
Outoa on aina vedota ääriainesten "isänmaallisuuteen" ei noilla ole käsitystä mitä termi pitää sisällään, ääriaines on nationalismia, ei isänmaallisuutta.
Hullut on hulluja, ajaa ne mitä tahansa ensin. - Eki125kg
Oikeasti suomalaiset eivät puhu mistään juutalaisista ja natosta, lopeta tuo venäjän propaganda kun se ei ketään kiinnosta ja paljastat vaan itsesi. Keskity enemmän matu asiaan, niin saat jengin puolellesi.
- perussionistien.kusetus
Niin hys hys ei saa puhua että juutalaiset käyttävät Usan/Naton asevoimia hyökätäkseen Israelin vihollisia vastaan lähi-idässä luoden jatkuvan virran pakolaisia länteen.
Öyhötetään mieluummin kamalista pahoista turvapaikanhakija muslimeista mutta ei todellisista syistä miksi niitä tänne virtaa.
Miksi Halla-aho haluaa myydä aseita Saudi Arabialle? Niillä aseilla saudit israelin ja Usan kanssa moukaroivat mm. Jemeniä seurauksena lisää pakolaisia Suomeen?
Ehkä sionisti Jussi haluaa varmistaa että perussionistien petospuolue saa jatkossakin ääniä kun maahanmuutto vastaisuus lisääntyy sitä mukaa kun edellä mainitusta syystä lisää pakolaisia virtaa Suomeen? - Evakkoonryssiin
Sinä olet joko vitun tyhmä tai batmantrolli. Ryssän ainoa tarkoitus on pitää sotaa yllä Syyriassa ja saada mahdollismman suuri pakolaisvirta Eurooppaan. Ja yrittää sitä kauttaa horjuttaa EU- maiden sisäistä yhtenäisyyttä. Suomessa on paljon värvättyjä putinhuoria, de wittu ehkä vaan vähän muita tyhmempi. Läpinäkyvää!
- Pumpumpummi
Mstähän tu de witt ruokarahansa haalii? Taitaa olla veronmaksajien caroilla ekä pummi
- Dewittu
de Wittin tulon lähde.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/03/14/kilpailutettu-kuolema-kasikirjoitus
- rahatTuleeIdästä
eipä ole ennään, ton motin jälkeen sw wit veti firmansa kiikkuun..
- RyssänRahatVerolle
joku voisi aikansa kuluksi käydä vero toimistossa tarkistamssa de witin verotiedot
- pointit-on
Ihan asiaa puhuvat kun tarkemmin kuuntelee.
https://youtu.be/RtdvCeJfp0I - Randi
Vrt, "Oikea avioliitto"-hihhulit! (mm. Niikko KD)
Em. kansalaisaloite, eikä Suomi ensin-kannattajakalastelu eivät johda mihinkään-ja hyvä niin! - Pikkirioikkisten marginaaliporukoiden puuhastelua!- Aito.avioliitto
Ei se ole mitään hihhulointia jos vastustaa kulttuurimarxismia.
Toivon että Aito avioliitto- lakialoite hyväksytään!
On täysin törkeätä edes haluta kirkon vihkivän homoja.
Jeesus rakastaa kaikkia ihmisiä mutta homoseksuaalinen toiminta kielletään Raamatussa.
Raamattu on sama nyt ja aina, se ei muutu.
Siinä on totuus, Jeesuksessa Kristuksessa tie elämään, AINOA tie.
Emme voi muokkailla Raamatun opetuksia muodin mukaan.
Jos niin tehdään niin eksytään, suola käy suolattomaksi kuten Raamatussa sanotaan.
- NettiEiUnohda
MarcoDeWitt oli aiemmin liberaali mutta kun tytär jäi kiinni Axl Smith nimisen mustan kaverin kanssa seurustelusta isäpappa hermostui ja alkoi rasistiksi. Asiaa ei paranna se että Axl salakuvasi aktit ja darkwebissä on kaikkien naurettavana tyttären lahnameininki, surkea kroppa eikä osaa suikkaria antaa kunnolla.
- Yhteisvoimin.Suomalaiset
Oli de witistä mitä mieltä tahansa, hän ajaa nyt tärkeintä asiaa, eli rajat kiinni.
Myös ainoa mahdollisuus saada rehellinen presidentti on kirjoittaa kannattajakortti ja äänestää Ilja Janitskinia seuraavaksi presidentiksi!
Hän on Mv- lehden päätoimittaja, merkittävä sananvapaustaistelija ja tämän vuoksi häntä vainotaan, syytetään totuuden kertomisesta.
Isänmaallisuus-skenen pitäisi yhdistyä. Ei riidellä keskenään.
Ihan sama kuka näitä tärkeimpiä asioita ajaa, kunhan ajaa.
De Witillä on palo Suomelle, Lokalla ja Wiikillä on äly, Suomi ensin- liikkeellä on asiallinen ja ystävällinen,rauhanomainen linja, Vastarintaliikkeellä voima ja Rajat kiinni- yhdistyksellä tahto.
Kaikki ovat isänmaallisia, eivät rasisteja.
Yksin ei onnistu. Tarvitaan isompi lössi työhön, rauhanomaiseen vallankumoukseen.
Laulava vallankumous onnistui Eestissä, miksei meillä voisi!!?
Kauppatorille KAIKKI isänmaalliset, kaikki jotka haluavat estää Ruotsin ja muiden maiden mallin kehityksen suomessa, laulamaan.
Koti ,uskonto ja isänmaa!
Ei islam, sensuuri ja elintasopakolaisvyöry!- naurettavaaporukkaa
Älä nyt Marco viitsi itseä kehua, mene niitä kikkeleitä uimahalliin vahtimaan.
- Kivaa_eiks_vaan
Asioita seuranneena tiedän, ettei de Wit ollut siinä uimahalliporukassa todellakaan missään roolissa ja nämä jotka olivat, olivat ihan aiheellisesti toteamassa, ettei samat säännöt koske matuja, mitä suomalaisilta ties minkä rangaistuksen uhalla vaaditaan.
Katkeraahan se on, kun kansa alkaa herätä ja teikäläiset ovat ne, joille kaikki pian nauraa. :) - herääjoite
Kivaa_eiks_vaan kirjoitti:
Asioita seuranneena tiedän, ettei de Wit ollut siinä uimahalliporukassa todellakaan missään roolissa ja nämä jotka olivat, olivat ihan aiheellisesti toteamassa, ettei samat säännöt koske matuja, mitä suomalaisilta ties minkä rangaistuksen uhalla vaaditaan.
Katkeraahan se on, kun kansa alkaa herätä ja teikäläiset ovat ne, joille kaikki pian nauraa. :)Ai jaa, kuinka sitten se teidän hönö-porukka ei koskaan ole kasvanut, aina samat parikymmentä hörhöä huutelemassa.
Sitten kun on joku vastamielenosoitus jollekin rasismi kirjoittelulle, niin siellä on heti joku 16 000 ihmistä.
Pieni ero on teidän "kansalla" ja oikealla kansalla.
- NoShit
Miten on älyttömäksi mennyt, että pitää rakentaa heimo, jossa paska sikiää, jolla heitellään toista heimoa, jossa on siinnyt oma paskansa, jota heittelevät takaisin. Pelkkää paskasotaa ja tekopyhää itsensä jalustalle nostamista. Kaikkia teitä heimolaisia yhdistää siis silkka paska. Ja mikä hulluinta, omaa paskaa kiillotellaan ja luullaan sen olevan kultaa. Hyhhyh.... Pitkään, ihmettelin, että miksi en löydä omaa heimoani, minkä paskaa voisin puolustaa. Sitten tajusin olevani aivan liian älykäs, jotta vaihtaisin aivojeni tilalle paskakikkareen, jossa pyhän paskan palvonnan myötä pääsisin paskapäiden kanssa yhteiseen paskapyhättöön puhumaan paskaa. Sori jätkät, en vain kykene alentumaan teidän tasolle. Jään edustamaan älykkäämpiä näkemyksiä ja toivon kohtaavani saman henkisiä. Kiitos, mutta pitäkää paskanne :) Näillä eväillä Suomi pysyy paskana maana.
- jarnatarkka
Olenkin miettinyt, mistä rahat tulee näille Marcoille ? Kyllähän se nyt tuosta videosta käy ilmi. Suomalaisilta työtätekeviltä ja Venäjältä.
Venäjälle on suurta hyötyä, kun saa aiheutettua Suomessa ristiriitoja ja epäjärjestystä. Matut on sivuseikka, mutta niiden varjolla ratsastamalla saadaan hulinoita aikaiseksi ja työllistettyä kuntien henkilökuntaa ja muita viranomaistahoja.
Ulkomaalaisten pois häätämisen voi aloittaa marko taavitista, hän on kaikkein ongelmallisin ei Suomalainen.
Häntä ja hänen aivopesemiä kavereitaan ei oikea työ kiinnosta, näiollen aikaa riittää häiritsemään toreilla työtätekeviä veronmaksajia.
Kun joku toimittaja, tai muu vastaava yrittää haastatella häntä ei toivotuilla kysymyksillä, raivostuu hän välittömästi ja aloittaa karjumisen.
Tällaista toimintaako me työtätekevät haluamme vähillä verovaroillamme tukea ? Tuskin.
Pakolaisongelma on ratkaistava piakkoin, esim passittamalla välittömästi miespuoliset 15-70 vuotiaat takaisin kotimaahansa.
Sitten käsitellään jäljelle jäävä joukko, ketkä heistä palautetaan heti ja ketkä voivat jäädä määräajaksi.
Todellakaan Marcon tarkoitusperä ei ole pakolaisissa, vaan takana on paljon suurempaa. Ja tämä kaikki johdetaan itänaapurista käsin. Luultavasti yhtenä käsikirjoittajana on meidän oma "dosentti" Backman, niin kuin hän itseään tituleeraa, josta on myös eriäviä mielipiteitä olemassa.
Backman on taitava aivopesijä, 99 % hänen puheistaan mustamaalaa Suomea ja Suomalaisia.
Hänen käsialaansa on myös Janus Putkosen aivopesu ja sen yhden Pieksämäeltä kotoisin olevan ressukan pestaaminen Venäjän leipiin Ukrainaan.
Miettikää ihmiset tarkoin, mitä uskotte. Manipuloijat ovat viekkaita ja jotkut jopa asiansa osaavia.
Tämä Marco ei sitä todellakaan ole. Totuus paistaa kilometrien päähän hänen touhuistaan. Kiitos ja anteeksi. - ööllnwwqffg
Minun mielestä Marco on ihan hyvällä asialla. Kuuntelen mielellään hänen puheitaan.
Ne ovat järkeviä puheita.
Ei täällä laittomia maahan muuttajia tarvita.
Onneksi on joku joka jaksaa uurastaa. Hyvä Marco.- Veibooda
Politrukki SFU.
- markoulosmaasta
Se tämä marco oli joskus hautausurakoitsija ja häpäisi ruumiita (taustat ja oikeusjutut löytyy arkistoista). Nyt häpäisee meidän suomalaisten isänmaata. Vitun mamurunkkari - ulos ja heti!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549