Mitä tapahtui eilisissä jaksoissa?

lkdjfklsdj

Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi eilisen tapahtumat pääpiirteittäin, kun molemmat jaksot jäivät väliin?

8

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjhgf

Nehän näkee mtv:n katsomosta.

• Glub

Ei mitään tärkeää. Nyt, kun Meganin kosto on tapahtunut, voikin pitää hyvin taukoa sarjan katsomisesta, kunnes taas ensi viikolla alkaa jännitys lisääntymään. :)

• skjdfhsdhfksj

Joo, kiitos, pääsin hyvin kärryille vaikka toissapäivä jäi väliin. Sellainen tarkentava kysymys, että eihän Megan kuitenkaan lähtenyt kylästä? Häntä ei eilisessä jaksossa näkynyt ja kävi mielessä, että joko hän kiikutti sikiönsä turvaan Jailta.

• Glub
        skjdfhsdhfksj kirjoitti:

Joo, kiitos, pääsin hyvin kärryille vaikka toissapäivä jäi väliin. Sellainen tarkentava kysymys, että eihän Megan kuitenkaan lähtenyt kylästä? Häntä ei eilisessä jaksossa näkynyt ja kävi mielessä, että joko hän kiikutti sikiönsä turvaan Jailta.

Ei lähtenyt, no worries. :) Tässä nyt Jain alamäki jatkuu seuraavaksi, ja jännitys siitä, saako selville Meganin raskaudesta.

• Telenovela

Mene tuonne http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/33005003/emmerdale
      ja katso haluamasi jaksot. Muutama mainos haittana...
      Näin yksinkertaista.

• Monatapaa

Android laiteen, puhelin tai abletti, käyttäjä voi ladata ilmaisen sovelluksen Google Playsta. Kuten Areena,Ruutu. IE selaimella ja Chromella näkyy W koneissa.Ei tarvitse muuta. Silverlight ei tarvita enää MTV katsomossa.
        Uusinnat seuraavan päivän aamulla noin klo 10-11.

• klskljfds

Laitoin kysymyksen klo 16.41 eli tunti ja parikymmentä minuuttia ennen seuraavien jaksojen alkamista, jolloin olin työpäivän jälkeen lähdössä tunniksi kävelyttämään koiraa, joten en ehtinyt katsoa jaksoja Katsomosta, jonka olemassaolon toki tiesin. Seuraavat jaksot katsottuani en tietenkään palaa katsomaan väliinjääneitä, koska kärryillä pysyy muutenkin.

Olen pahoillani, että kysymykseni aiheutti turhautumista, mutta kuten huomaat, oudoillekin asioille on usein luonnollinen selitys.

• Päivystäjäkö
        klskljfds kirjoitti:

Laitoin kysymyksen klo 16.41 eli tunti ja parikymmentä minuuttia ennen seuraavien jaksojen alkamista, jolloin olin työpäivän jälkeen lähdössä tunniksi kävelyttämään koiraa, joten en ehtinyt katsoa jaksoja Katsomosta, jonka olemassaolon toki tiesin. Seuraavat jaksot katsottuani en tietenkään palaa katsomaan väliinjääneitä, koska kärryillä pysyy muutenkin.

Olen pahoillani, että kysymykseni aiheutti turhautumista, mutta kuten huomaat, oudoillekin asioille on usein luonnollinen selitys.

Odotitko, että täällä päivystetään sinua varten ja annetaan vastaus heti?
        Jaksokuvaukset löydät mtv.fi/emmerdalesta sekä iltapulu.fi:stä ja telkku.comista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      54
      2518
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2402
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      18
      1899
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1702
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      52
      1662
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      925
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      111
      847
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      797
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      36
      787
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      713
    Aihe