Helluntailaiset ja MV-Lehti

38

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • faraoEG

      Pe.Ku kyselee vaikka aina TIETÄÄ kaikki asiat

    • Rauno_Merikarvialta

      MV-lehdellä on jo yli 300.000 säännöllistä lukijaa, se alkaa olla valtamedia Suomessa. Ja voittokulku senkun jatkuu.

      • capiche

        Todistaa vain, että Suomessakin on vielä paljon tietämättömyyttä ja rasisteja. Ja jotkut heistä kutsuvat itseään uskovaisiksikin. Yli 5,2 miljoonaa suomalaista on onneksi sen verran valistuneita, että ymmärtävät faktan ja salaliittoteorioiden eron.


      • homottajille.kyssäri

        Ja valtamediaanhan ei voi luottaa.


      • Nestori_saimaalta

        Mie en luena ennää muuta kui MV lehteä ja Ristin Voittoa. Ja nii tietysti raamattua ja verottajan kirjeet.

        Näillä uon pärjänny


      • Sisar_Herrassa

        Olen kokenut usein siunauksen ja lämmön lukiessani MV lehteä. Toivoisin niin, että Suomen kaikki uskovat ammentaisivat totuutta ja ilosanomaa sen kautta.


      • Simelius1

        Katsoin eilen Suomi ensin mielenosoitusta Forssasta ja ajattelin että on vielä ihmisiä Suomessa jotka välittävät isänmaastaan. Muut alkaa olla maanpettureita. Mv on ainoa tietokanava mitä kulissien takana todella tapahtuu. Heillä on ainakin pyrkimys totuuteen vaikka joskus liioittelevat asioita. Valtamedia pimittää matuasioita koska haluaa islamin tänne ja kansallisvaltion tuhottua. Toisaalta se pelottelee Venäjällä joka on sama asia kuin josta suvakit meitä syyttää. Mehän varoitetaan islamista ettei tulisi pahin tilanne jossa islam on vallassa ja suomalaiset alistettu sille. Onko parempi varoittaa kuin että sonnat housussa? Minusta on parempi varoittaa että ymmärtäisimme torjua uhan ja äänestäisimme oikeat puolueet valtaan. Nämä nykyiset eivät tee mitään isänmaan hyväksi. Päinvastoin.


      • rauha.laskeutuu.sydämeen
        Sisar_Herrassa kirjoitti:

        Olen kokenut usein siunauksen ja lämmön lukiessani MV lehteä. Toivoisin niin, että Suomen kaikki uskovat ammentaisivat totuutta ja ilosanomaa sen kautta.

        MV on totisesti Hyvä Sanoma!


      • Simelius1
        Simelius1 kirjoitti:

        Katsoin eilen Suomi ensin mielenosoitusta Forssasta ja ajattelin että on vielä ihmisiä Suomessa jotka välittävät isänmaastaan. Muut alkaa olla maanpettureita. Mv on ainoa tietokanava mitä kulissien takana todella tapahtuu. Heillä on ainakin pyrkimys totuuteen vaikka joskus liioittelevat asioita. Valtamedia pimittää matuasioita koska haluaa islamin tänne ja kansallisvaltion tuhottua. Toisaalta se pelottelee Venäjällä joka on sama asia kuin josta suvakit meitä syyttää. Mehän varoitetaan islamista ettei tulisi pahin tilanne jossa islam on vallassa ja suomalaiset alistettu sille. Onko parempi varoittaa kuin että sonnat housussa? Minusta on parempi varoittaa että ymmärtäisimme torjua uhan ja äänestäisimme oikeat puolueet valtaan. Nämä nykyiset eivät tee mitään isänmaan hyväksi. Päinvastoin.

        Kun kerran hallitus valtamedia ja koko valtiokoneisto pelottelee Venäjällä, niin sitten kyllä voidaan varoittaa Ilmestyskirjan pedon eli islamin noususta.


      • Veli_itsekkin

        Onko Ilja Janitskin Lieksan helluntaiseurakunnan veljiä.


    • PasiToivonen

      Kun Hesarista soitettiin ja tyrkytettiin lehteä, sanoin että hankin tietoni MV-lehdestä ja Magneettimediasta. Toivottavasti eivät enää soittele.

      • OLetteEksyneitä

        Vai niin, vai luetaan täällä KUOLAVIHAjuutalaisvihamielistä MITÄ VITTUA-lehteä!!!

        Tuo räävitön lehti on muuten myöskin aivan äärimmäisen KUOLAVIHA antikristillinen - siellä haukutaan siis ihan kybällä meitä Jeesukseen uskovia kaikilla mahdollisilla ikävillä nimityksillä!!!

        Ja tällaista te luette????


      • Käytäjärkees

        Lukeminen ei tarkoita vielä, että on kannattaja.


      • RiivaajienMV
        Käytäjärkees kirjoitti:

        Lukeminen ei tarkoita vielä, että on kannattaja.

        Kyllähän se juuri sitä tarkoittaa - miksi muuten lukisit saatanallista sontaluukkua, jos et olisi siitä kiinnostunut???


      • Nestori_saimaalta
        OLetteEksyneitä kirjoitti:

        Vai niin, vai luetaan täällä KUOLAVIHAjuutalaisvihamielistä MITÄ VITTUA-lehteä!!!

        Tuo räävitön lehti on muuten myöskin aivan äärimmäisen KUOLAVIHA antikristillinen - siellä haukutaan siis ihan kybällä meitä Jeesukseen uskovia kaikilla mahdollisilla ikävillä nimityksillä!!!

        Ja tällaista te luette????

        Noh,..., onhan siellä pikku puutteita, ..., ei se ihan Raamatun veroinen julkaisu ole. Mutta totuus ja armo kullä sieltä henkii.


      • rauha.laskeutuu.sydämeen
        Nestori_saimaalta kirjoitti:

        Noh,..., onhan siellä pikku puutteita, ..., ei se ihan Raamatun veroinen julkaisu ole. Mutta totuus ja armo kullä sieltä henkii.

        Armo ja laupeus!


    • alaarvoista

      En tunne tätä tunnettua helluntailaista. Enkä taatusti lue mv-lehteä. Aloittaja taas meinaa, että jos yksi hellari on idiootti, niin kaikkien on pakko olla. En myöskään allekirjoita aloitteita, joilla rajoitetaan kenenkään ihmisoikeuksia.

      • Isipappa_

        Taidat olla sateenkaarisuvakki, jos kaikki kukat saa kukkia, myös kannabis. Vai oletko sen kanalla, että partalapsien oikeuksiin, siis ihmisoikeuksiin, kuuluu saada tulla raiskaamaan tyttäriämme, jos käyttää kondomia.


    • Aploodeja

      Mv on AINOA lehti,joka kertoo totuuden.Uskovat ovat teeskentelijlitä,anuksen nuolijoita.Mv parasta,mitä tässä yhteiskunnassa on.Suomi ensin mielenosoittajat ovat Jumalan miehiä,MIEHIÄ sanan varsinaisessa merkityksessä.Mun "uskova"ystävä on valmis jakamaan vakoaan kaikille "turvapaikan"hakija miehelle,vetoamalla"iloista antajaa Jumala rakastaa".Aploodit Mv lehdelle ja Iljalle!!

      • tajuatko

        MV-lehti on vihanlietsoja, tarkoituksena manipuloida ihmisten ajatuksia.


      • Narsisti_rasisti

        Eikös se ole yleensäkin kirjoitetun ja puhutun viestinnän tarkoitus, manipuloida. Kyllä olet NAIVI. Oletko lukenut muuta kun AkuAnkkaa ja RistinVoittoa.


      • Tonteri_Anneli
        tajuatko kirjoitti:

        MV-lehti on vihanlietsoja, tarkoituksena manipuloida ihmisten ajatuksia.

        Mutta kun minä olen löytänyt MV-lehdestä rakkauden.


    • Jyrkkätyyli

      MV-lehdessä on hieman saman tyylistä jyrkkyyttä, kuin kovahenkisessä tuomiosaarnassa.

      Tietenkin lehden aihealueet ovat eri sektorilta, eivätkä helluntailaiset voi niitä kaikkia hyväksyä, mutta ehkä lehti tuon jyrkkyyden takia vetoaa joihinkin helluntailaisiin.

      • Olavi_Uusiväyrynen

        Totta, kyllä se helvettikin on tulikivenkatkuinen, vaikka Luterilaisen kirkon seksuaalisesti suvaitsevien siipi koetaakin kertoa, että tokkopa sitä koko helvettiä edes on.


    • PasiToivonen

      Vai niin, vai luetaan täällä KUOLAVIHAjuutalaisvihamielistä MITÄ VITTUA-lehteä!!!

      Jeesus vihaa sinua Jos et kannata suvakki-ideologiaa.

      Trump’s Christian Supporters Going to Hell?

      In a piece on The Blaze entitled “Dear Christians, If You Vote for a Godless Man, You Are Asking for Tyranny,” a 29 year-old blogger warns conservative Christians that the wages of voting for Donald Trump is eternal damnation.

      https://exzoom.net/2016/01/23/trumps-christian-supporters-going-to-hell/

    • OLetteEksyneitä

      Äläs nyt viitsi sentään hakea tähän soppaan jotain Trumpia Amerikoista asti, hän on oman maansa maahanmuuttovastainen ja jopa Venäjän rahoittama ehdokas, muttei varmasti ole juutalaisten ja kristittyjen vihamies, kuten MITÄ VITTUA-lehti on!

      • OLetteEksyneitä

        Lisään vielä, että jos Trump olisi näiden kaikkien vihamies - ei jäljelle jäisikään kovin paljon ihmisiä enää, jotka häntä voisivat äänestää.

        Eihän hän sentään kaikille voisi pyllistää - joitakin päin pitäisi kumartaakin!


    • PasiToivonen
    • PasiToivonen

      Tuo räävitön lehti on muuten myöskin aivan äärimmäisen KUOLAVIHA antikristillinen - siellä haukutaan siis ihan kybällä meitä Jeesukseen uskovia kaikilla mahdollisilla ikävillä nimityksillä!!!

      Ja tällaista te luette????

      Suomi on vapaa maa. Minä luen mitä minä haluan. Et voi estää minua.

      Olen helluntailainen ja kannatan MV-lehteä ja Magneettimediaa.

    • kauhistuttavaa

      Naurettava väite että mv haukkuu kristittyjä!Mv on nimen omaan enemmän kristityn maan säilyttämisen puolesta ja julkaissut muslimien hirvittävät kristittyjen teurastukset.Totuutta kun ei tiramisukristityt halua kuulla.

    • Simelius1

      Mikä nykyihmisessä on kun ei kestä rajuakaan kritiikkiä lähes mistään? Ihmiset ovat tulleet turhan lässyttäjiksi. Pitää kestää kritiikki jos väärin on tehty. On väärin esimerkiksi kannattaa Suomen tuhoa liittovaltiolla. On väärin näännyttää kansa elintasopakolaisilla. On väärin suosia matuja suomalaisten kustannuksella. On väärin että maata rakentaneet vanhukset joutuvat kärsimään kun perusteettomia (Mikkelin vokissa 130 hylättyä päätöstä ja vain 8 hyväksyttyä) matuja täällä elätetään maailman tappiin. Jos näistä ei kestetä asiallistakaan kritiikkiä, sitten vaan hame jokaiselle päälle. Kuinka akkamaiseksi ihmiset, miehetkin ovat muuttuneet?

      • Sinun ajatuksistasi tietenkään yksikään EI ole väärä? Sinulta löytyy se ainoa oikea totuus asiaan kuin asiaan?

        Suomella ei ole talousongelmia ollut aikaisemmin? Ne ovat yhtäkkiä nyt vasta esiin pompahtaneet?

        Olet absoluuttisen varma siitä, että ilman EU-jäsenyyttä Suomella menisi paremmin? Saisinko perusteluja?


      • vellihousuja
        Ja.taaskin.asialinjalle kirjoitti:

        Sinun ajatuksistasi tietenkään yksikään EI ole väärä? Sinulta löytyy se ainoa oikea totuus asiaan kuin asiaan?

        Suomella ei ole talousongelmia ollut aikaisemmin? Ne ovat yhtäkkiä nyt vasta esiin pompahtaneet?

        Olet absoluuttisen varma siitä, että ilman EU-jäsenyyttä Suomella menisi paremmin? Saisinko perusteluja?

        Siinä taas yksi tärkeilevä tenaleidi!Nauravat nämä vaimonsa ja lapsensa jättäneet neidit suomen suvakeille.Pisteet mv lehdelle ja niille MIEHILLE,jotka mielenosoitusten kautta,tuovat esiin totuutta.


      • >On väärin että maata rakentaneet vanhukset joutuvat kärsimään kun perusteettomia (Mikkelin vokissa 130 hylättyä päätöstä ja vain 8 hyväksyttyä) matuja täällä elätetään maailman tappiin.

        Nyt en saa ajatuksistasi enää lainkaan tolkkua. Siis ei ole hyvä, että hakemuksia hyväksytään, sen tiesin, mutta nyt ei ole hyvä niinkään että hylätään? Mitä oikein haluat?


      • vellihousuja kirjoitti:

        Siinä taas yksi tärkeilevä tenaleidi!Nauravat nämä vaimonsa ja lapsensa jättäneet neidit suomen suvakeille.Pisteet mv lehdelle ja niille MIEHILLE,jotka mielenosoitusten kautta,tuovat esiin totuutta.

        Tarkoitat siis sitä kansanosaa, joka ei ole juuri kansakoulun tai peruskoulun jälkeen koulun penkkiä kuluttanut? Sitä kansanosaa, joka lähinnä yhteiskunnan piikkiin itse elelee?


    • valitettavasti

      Olipa alottajalta oudosti tulkittu nuo J-P Rahkonen sanat.

      "mv-lehti on valitettavasti ainoa laajaa näkyvyyttä saava julkaisu, josta on mahdollista saada vaihtoehtoista ja ennenkaikkea poliittisesti epäkorrektia näkemystä asioihin ja usein se lähestyy totuutta rehellisemmin kuin meidän omat propagandalaitoksemme: Yle, hs ja mtv3"


      Valitettavasti.

      • Simelius1

        Niin. Tämä on ponttini. Mv edes pyrkii totuuteen mutta nämä muut ei, varsinkin kun kyse on näistä asioista. Jossain kulttuurissa ja urheilussa, jotka ovat agendan kannalta merkityksettömiä, valtamedia voi pysyä totuudessa. Ei ole hyväksyttävää että valtamedian toimittajat ovat puolueellisia. Kun mv:n toimittajat ovat "puolueellisia", tämä johtuu siitä että haluavat antaa toisenlaisen totuuden asioista. Siis paikata aukot ja valheet joita valtamedia jättää. Valtamedian pitäisi olla esimerkillinen puolueettomuudessa mutta ei sinne päinkään. Vain siten saataisiin vihattu mv pois.


    • mikkelinmies1

      Mikä tämä MV on? Ja että helluntalaiset olisivat sen takana. Ei tule mieleen muuta kuin Mertoranta, tähtien autonkuljettaja ja ex-vaimonsa laulaja. Ainoat, joilla olis ollut varaa moiseen, siis perustaa lehti. Yritetään yhdessä vielä. Vielä matkalla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe