Neitsyt & Poikaystävä

Loviisaqq

Eli siis oon 13v ja poikaystäväni 15v. Poikaystäväni haluaisi seksiä mutta, ei tietenkään painosta ja itsekkin kovasti haluaisin vaikka näin nuori oon.. Himot ovat kovat MUTTA, en silti haluaisi menettää tän ikäsenä viel vaikka seksiä haluanki kokeilla.. Mun suunnitelmis on ollu siit saakka ku seksi rupes kiinnostamaan niin että, tulisin menettämään vasta 16v vaikka himot olisivat kuinka kovat.. Mutta en tiiä. Kannattaisko mun pitää kiinni viel tost jutust et tulisin menettää vast 16v vai et meen nyt jo sänkyyn koska himot. Apuja?

10

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JokuVaann1

      Miksi et harrastaisi seksiä nyt? Jos sinulla on poikaystävä, ihminen joka välittää susta, niin hänhän olisi paras henkilö, jonka kanssa kokisit ensimmäisen kertasi. Siitä saattaisi tulla hyvä kokemus, sillä siinä olisi myös tunteet mukana :)

      Mutta tee niin kuin susta itsestäsi parhaalta tuntuu. Mutta kannattaa kokea se ensimmäinen kerta itselleen tärkeän henkilön kanssa, niin se tuntuu parhaimmalta :)

    • pienikaluinen

      ei siihen seksin puutteeseen taida kuolla vaikkei ihan lapsena saisikaan

    • Murrettu_Mies

      Jos vähänkään epäilyttää niin ei kannata varsinkin jos neitsyys merkitsee paljon. Olet vielä nuori eikä sinulla ole kiirettä.

      Itse menetin neitsyyteni kun olin 20-vuotias miehen alku. Suhteeni tyttöystävääni ei ollut kovin terve (sisälsi manipulointia ja henkistä väkivaltaa) ja kun hän sitten ehdotti seksiä, menin pieneen paniikkiin. En tiennyt yhtään mitä tekisin. Kyllä minullakin haluja oli mutta en ollut täysin varma asioista. Pelkäsin että muija minut jättää jos en suostu ennemmin tai myöhemmin. Jos taas suostuisin, saattaisin myydä neitsyyteni halvalla henkilölle joka ei minusta tuntunut aina välittävän.

      Mietin asiaa n. kolme viikkoa kunnes lopulta himot veivät voiton päädyin sänkyyn hänen kanssaan. Harrastimme seksiä vielä kerran tämän jälkeen ja olin oikein iloinen päätöksestäni enkä sillä hetkellä katunut sitä lainkaan.

      Sitten tapahtui se mitä pahiten pelkäsin. Tyttöystäväni jätti minut ja parin viikon päästä tämä nuoleskeli kännissä hänelle ennalta tuntemattoman henkilön kanssa. Olin aivan romuna tämän jälkeen. Tunsin oloni petetyksi, arvottomaksi ja hyväksikäytetyksi. Tästä kaikesta on kulunut jo puoli vuotta, mutta olo on edelleen huono. Kadun silloista päätöstäni.

      Tarinan opetus: Jos vähänkään epäilet niin älä suostu. Saatat nimittäin myöhemmin sitä katua, varsinkin jos kyse on ensimmäisistä vakavista ihmissuhteista.En nyt väitä, että poikaystäväsi olisi samanlainen kuin tyttöystäväni. Varmaan ihan mukava kolli kun noin ihanasti hänestä kirjoitat :)

      Älä tee sitä ellet ole varma.

      • hklcx

        Se että sulle kävi paskasti ei ole syy sille miksi heidän ei kannattaisi ottaa riskiä. Se että sulle kävi paskasti ei edes tarkoita että sun ei olisi niillä tiedoilla mitä sulla oli mennä sänkyyn.


      • Murrettu_Mies

        Et ymmärtänyt pointtia vaikka sen ainakin kahdesti tuohon kirjoitin. Ei kannata tehdä mitään jos ei ole varma. Aloittaja selvästi pitää neitsyyttä ja sen menetystä melko isona ja tärkeänä asiana eikä sen kanssa siksi kannattaisi hätäillä. Muutenkin aloittaja on vasta 13 ja poikaystävä 15. Voi kuulostaa nuorten korviin tyhmältä, mutta yleensä noin nuoret eivät yleensä osaa tehdä merkittäviä päätöksiä.

        Syy miksi toin oman tarinani esille ei ole se että haluaisin varoitella riskeistä, vaan korostaa ettei kannata tehdä mitään joka ei ole omaa itseään. Tietenkin joskus täytyy poistua mukavuusalueelta ja tutustua asioihin mutta koskaan ei saa poistua liian kauas. Se mikä sitten on liian kauas on suhteellista. Omassa suhteessani poistuin liian kauas satuttaen itseäni enkä halua kenenkään kokevan sitä samaa. Ehkä neitsyys ei ole sinulle iso asia, mutta monelle, minut mukaan lukien, se on ja siksi näiden asioiden kanssa ei voi olla liian varovainen.


    • Niin, olet aikanuori, mutta on se kyllä aika paska olo, jos tekee mieli
      kokoajana, mutta malttia.......

    • mutta_

      Tulevaisuutta ajtellen kannattaa muistaa, että mitä myöhemmin aloittaa sitä kauemmin nauttii ja haluaa. Noin nuorille ensimmäinen yritys on kummallekin pettymys eikä yleensä onnistu. Arvaan, että skokeilussa pettynyt poika jättää sinut ja etsii uuden kumppanin.

    • Parastatoivon

      Lakia rikotte jos sen teette. Kaupantekijäisinä rikotte toisenne. Kantsii miettii mitä tekee nyt.

      • rennosti.m

        Ei riko lakia. Jos täysi-ikäinen on alaikäisen kanssa seksissä, täysi-ikäinen rikko lakia. Jos molemmat ovat alaikäisiä ja suunnilleen samalla kehitystasolla, kuten ap:n mainitsemassa tilanteessa, ei ole mitään laillista estettä. Sitä paitsi seksi on kivaa, poskettoman kivaa. Siitä vaan! :)


    • gklkx

      Riippuu ihan minkä merkityksen haluat seksille antaa. Jos se on jotain mikä sinusta kuuluu aikuisuuteen ja aikuisten parisuhteeseen, niin tee sitä vasta kun olet aikuinen. Jos taas olet sitä mieltä että se on vaan hauskaa puuhaa poikkiksen kanssa, niin anna mennä.
      Itse olen vähän sitä mieltä että seksille ja varsinkin ekalle kerralle annetaan vielä nykyäänkin liian suuri merkitys. Toisaalta itselläni ei olisi tullut mieleenkään harrastaa seksiä 13v.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe