Kaverin sheivaus

Kokemustarikkaampana

Käytiin kaverin kanssa saunassa illalla ja hän katsoi alapäääni ja totesi, jätkällähä on siisti karvotus. Sanoin joo, eilen ajoin ylimääräset pois. Kaveri sanoi että ei oo ajellu ikinä karvojaan kokonaan ku onnistuu varmasti jotenkin sössimään niin että tulee haava (ei ole ikinä ajanut partaansakkaan höylällä)
Sanoin eihän sillä höylällä kovin helposti haavaa saa aikasiks, aika huolimaton tarvi olla että haavan saa aikasiksi. Kaveri siihen että oishan se kiva jos oisi tollai siisti karvoitus mutta en arvaa alkaa höylällä ajelee.
Sanoin kaverille että saksilla ekaks lyhyemmäks ja höylällä loput. Kaveri sano pitäsköhän se uskaltaa koittaa? Kävin hakemassa sakset ja annoin ne kaverille. No hän alkoi lyhentämään karvojaan ja sitten kysyi nytkö ne vois höylällä ajella loppuun. sanoin joo voi. Hain hänelle höylän ja suihkusaippuan ja sanoin, laita reilustu saippuaa ni hyvä tulee. kaveri laittoi saippuaa ja otti höylän käteensä ja sanoi, en mä perhana uskalla täl alkaa ajelee, ihan varmaa tulee joku mega haava.
Sanoin siit vaa rauhakseen vetelet höylällä. Kaveri totes, en saatana aja. Kysyin no ajanko mä ne? Kaveri sano, no mun puolesta saat ajaa, ite en uskalla. Sanoin no sit ihan relax etkä tee mitään äkkinäisiä liikkeitä. Sanoin kaverille, hitto en oo ennen muuts toisen miehen karvoja ajellu, naisten kyllä ja toisekseen en oo muuten pitäny toisen munastakaan ikinä kiinni. Kaveri sano, ainii tosiaan onks sun pidettävä mun munasta kii.
Sanoin on jos meinaan sun karvat ajella ja otin hänen munasta kiinni ja aloin ajelemaan hänen palleista karvoja. Hetkn olin ajanut niin kaverin muna alkoi seisomaan. Kaveri sano, ei perhana mulhan alko väkisin seisomaan. Sanoin hyvä vaa et alko koska on helpompi ajaa ite munasta karvat ku se seisoo. Aikani siinä höyläilin ja kysyin kaverilta, miltäs se nyt alkaa näyttämään? Kaveri kattoi ja sanoi, nythän se näyttää siistiltä.
Sanoin ajan vielä ite vehkeestä karvat pois. Höyläsin hänen munasta karvoja niin kaveri sanoi, on tää vähän noloa et alko seisoo ku otit sen käteesi. Sanoin eihän siin mitää noloo ole, kiihottuuhan sitä jokainen kun joku ottaa munasta kiinni ja ihan hyvä että alkoi noin helposti seisomaan ni oli helpompi ajaa karvat ku että jos ois ollu koko ajan ihan löysä muna. No kokemus tämäkin,ajaa toisen miehen munakarvat ja pidellä jäykkää munaa kädessään :D

4

1660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Repeeminen

XD ei vittu

• Ennoomikkääfani

Kiva fantasia sulla

• hank-pillunaama

tottahan toki sheivasit myös kulmakarvat?

• Aamukäsi

Alkoko sul itelläs seisomaan kun pitelit toisen jäykkää kullia? Mulla vähän samanlainen kokemus ja yhteisrunkuksihan se sit meni...

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      158
      4530
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2522
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      145
      2173
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      30
      1295
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      70
      1174
    6. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1112
    7. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1013
    8. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      67
      992
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      53
      933
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      114
      908
    Aihe