Pelaat, pelaat, pelaat vain

huomattuon

Viimeiseen korttiin mä pelin pelasin jne.

20

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekanainamuistaa

Luin Tammilehdon elämäkerran ja lainasin kirjastosta kaikki levyt, mitä siellä Sorsakosken laulamana oli. Paras on kyllä eka eli Hurmio. Kari Tapio paransi levyillään vanhemmiten, mutta toisin kävi Topille. Hänen äänensä on kyllä paras ekalevyssä. Sen ilmestyessä, en ollut yhtä vaikuttunut, minusta se ei ollut hänen tyyliään, mutta nyt ajattelen ihan toisin, kiitokset Hietaselle. En edes tiennyt hänen levyttäneen noin paljon. Ensimmäisessä Agents-Topi-levyssä keikkatunnelma tulee kyllä hyvin esille, mutta äänellisesti eka on paras.

• biinpäniin

Myös hänen viimeisin levynsä on yllättävän hyvä ja tosi hyvä, kun ajattelee tilannetta.

• Miesmuistelee

Mä muistan kun se eka levy tuli ulos. Sovitukset teki Otto Donner.

• karutotuuselämästä

Sellasta se on. Yhden naisen miehet voittaa aina. Pelimiehille jää luu kouraan

• hihihihihihihihih

Höpönhöpön,aina löytyy joku joka kuvittelee kaiken olevan rakkautta,ja peti on valmis ,eipä siinä sitten muuta kun temppujen jälkeen bye bye

• Mikäjäihampaankoloon

Sinä hävisit ja koita nyt niellä tappiosi. Kuka leikkiin ryhtyy sen kestäköön.

• paljononaikaa

Vielä Topi Sorsakoskesta eli Pekka Tammilehdosta. Jos hänen sairaudestaan ei olisi puhuttu mitään ja Antti-veli olisi vetänyt stetsonin ja lasit päähän niin kukaan ei olisi edes huomannut vaihtoa. Veljen laulunäänestä ei ole puhuttu mitään, mutta olisiko omena pudonnut kauas siitäkään puusta. Todella hämmentävästi parrassaan saman näköinen kuin aito TS ainakin kuvien perusteella.

• Miesmuistelee

En muista tota kävelyä mökkitiellä kesällä 76 hyvin hyvin. Yläpihalla oli vielä silloin tiheä metsä. Mökki oli aika erillään muusta maailmasta, ei sähköä puhelinta tai edes kaivoa. Voit lukea kirjani myöhemmin sitten kun tulee ulos. Toki fiktiota, joten hyvin etäännytetty. Luin tuosta tuon pätkän tosi huonosti kirjoitettu ja toimitettu. Mutta silti toi tuon aikakauden mieleeni.

• Miesmuistelee

Ei se veli juuri laula. Näin vähän aikaa sitten bäkkärillä. Aika humalassa oli, mutta silleen hilpeästi. Se erään bändin kitaristi oli jotenkin depressiivisen oloinen ja piilovittuili mulle jotenkin. Olin etten ollut huomaavinani. Liikaa vainajia jo noissa piireissä.

• paljononaikaa
        Miesmuistelee kirjoitti:

En muista tota kävelyä mökkitiellä kesällä 76 hyvin hyvin. Yläpihalla oli vielä silloin tiheä metsä. Mökki oli aika erillään muusta maailmasta, ei sähköä puhelinta tai edes kaivoa. Voit lukea kirjani myöhemmin sitten kun tulee ulos. Toki fiktiota, joten hyvin etäännytetty. Luin tuosta tuon pätkän tosi huonosti kirjoitettu ja toimitettu. Mutta silti toi tuon aikakauden mieleeni.

Minä taas pidin kirjasta tosi paljon ja luin sen yhteen pötköön ja jo toiseenkin kertaan, Tosin olin tosi fani aikoinaan. Sääli oli Agents-yhteistyön katkeaminen, mutta ei kai siinä ohjelmistoa ehtinyt päivittää, kun keikkaa tehtiin tappotahtiin.

• Miesmuistelee

Ilmeisesti ne oli tossa vaiheessa jo aika kyllästyneitä toistensa naamoihin. Noi bändit on aivan omituisia entiteettejä....

• paljononaikaa

Agents-Sorsakoski kokoonpano oli vaan jotain ihan erityistä, koska Agents osasi soittaa ja Topilla oli vetävyys, ns. lavakarisma, jotka yhdessä juuri tuossa kokoonpanossa todella toimi. Agents taisi sittenkinkin päästä helpommalla tästä erosta.

• Olen nollan naisen mies. Häntä en voi löytää. Jatkan eteenpäin, mutta toivo nähdä hänet elää vielläkin.

• Ihansivusta

Voi kun söpöä, taidat olla kiltti pelimies ;-)

• En tunne Sinua, mutta etkös jossakin viestissäsi TÄLLÄ PALSTALLA kirjoitellut,
        että olitte joskus koulussa samalla luokalla, ja että asutte nyt sattumoisin noin 1 km:n päässä toisistanne(?) Miten ihmeessä, et sitten "voi löytää" tai "nähdä" ihmistä, joka asuu niin lähellä sinua?

Onko sinulla koiraa? Jos on, alat ulkoiluttaa koiraasi hänen kotitalonsa lähistöllä aamuisin, päivällä ja iltaisin. Ihme on, jos et häntä joskus tapaa!

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

En tunne Sinua, mutta etkös jossakin viestissäsi TÄLLÄ PALSTALLA kirjoitellut,
        että olitte joskus koulussa samalla luokalla, ja että asutte nyt sattumoisin noin 1 km:n päässä toisistanne(?) Miten ihmeessä, et sitten "voi löytää" tai "nähdä" ihmistä, joka asuu niin lähellä sinua?

Onko sinulla koiraa? Jos on, alat ulkoiluttaa koiraasi hänen kotitalonsa lähistöllä aamuisin, päivällä ja iltaisin. Ihme on, jos et häntä joskus tapaa!

En omista koiraa. Kyllä olet oikeassa, hän asuu jossain noin 1 km päässä ja en ole nähnyt hänet, vaikka käyn näissä paikoissa lähes joka päivä. Nyt on mennyt 8 kuukautta näkemisistä. Tottakai voi olla etten tunnistanut hänet, silloin jos näet jonkun 1 - 3 kertaa elämässä, niin kasvot muistuu huonosti. Esimerkiksi voin muistaa luokkalaisia , jos en nähnyt heitä yli 10 vuotta, mutta tämä tapaus on vähän poikkeuksellinen. Hän on täysin tuntematon.

Voin luvata sinulle 500 euroa, jos löydät minulle hänet. Tarvitsen oikean henkilön.

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

En tunne Sinua, mutta etkös jossakin viestissäsi TÄLLÄ PALSTALLA kirjoitellut,

En ollut hänen kanssa samalla luokalla. En tiedä missä hänen koti on. Asuinpaikka on oletus. Kun minulle tuli sellainen tunne , että näin hänet myös aikaisemmin. Ennen toukokuuta.

• Pitäisiköhän minunkin osallistua tähän keskusteluun?

Taidanpa osallistua, vaikken erityisemmin ihaillut Topi Sorsakoskea
      tai muista mitään vuodesta 1976. (Agents on kyllä OK yhtye, mieheni suosikki.)

Kappaletta "Viimeiseen korttiin" olen kuunnellut VAIN seuraavan, heleä äänisen artistin tulkitsemana:

https://www.youtube.com/watch?v=05Q48_-yuuE

• paljononaikaa

Puhun elämäkerrasta Topi Sorsakoski: viimeiseen korttiin ja lipsahti keikkamuistelun puolelle, koska kirja toi keikkamuistot niin elävästi mieleen, ettein voi uskoa, että niistä ajoista on jo vuosikymmeniä aikaa.

• she.hehheh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6101
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5532
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4169
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3832
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3775
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3199
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      63
      2951
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59