Vähänkäytetty.fi nettikirpputori

Annu89

Ootteko jo tutustuneet?
Uusi, mahtava löytö meidän taloudessa! Kotiäitinä kun ylimääräistä rahaa ei ole, niin olen täällä saanut hyvin myytyä (ja ostettua) mm. vauvan vaatteita yms. ylimääräistä tavaraa 😊 ei tarvitse kivijalkakirppareille enää kuljettaa tavaraa.

Suosittelen! Winkwink

13

2178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • b0b8b8b7

      Ketjun aloittajalla taitaa olla oma lehmä ojassa. En ole missään kirpparilla nähnyt jostain räteistä pyydettävän tuollaisia hintoja!!!!
      Normi kirppikseltä esim. vastaavia naisten vaatteita saa 0,50 e - 1 e:n hinnoilla. Vähänkäytetyssä maksavat maltaita.
      Myyjänä - jos et saa tuotetta kaupaksi, joudut lunastamaan omat kamasi takaisin, jollet lahjoita niitä. Ihme juttu: maksat omista tavaroistasi.

      • Eiköniinn

        Eikai se takaisin lunastaminen maksa kuin postituksen verran? Eli postit pitää myyjän maksaa molempiin suuntiin, silti tulee halvemmaksi kun viikon pöytävuokra kivijalka myymälästä? :D


      • Ajattelija889

        Näin minäkin ajattelisin


    • Jekylli

      Minä olen tehnyt paljon hyviä löytöjä, lasten ja naisten vaatteista. Tuotteita hinnoiteltu laidasta laitaan, mutta hakukriteeteitä käyttämällä löytää helposti haluamansa. Nyt ensikertaa yritän myyntiä, saa nähdä meneekö kaupaksi. Oma työnsähän se myyntiin laitto oli, mutta ei mikään aivan hirvittävä homma.

    • Hyvaseon

      Itse tein vasta tilauksen, odottelen pakettia saapuvaksi tänään. Muutamalla kymmenellä eurolla sain tilattua vaikka mitä, varsinkin lapsilleni olisi löytynyt vaatetta vaikka kuinka paljo. Ei kaikki siellä ole ylihintaista, riippuu niin paljon myyjästä miten on tuotteensa hinnoitellut!

      • Hepo80

        Minä olen käyttänyt salamakauppa.fi palvelua. Sain kirpputoritavarat myytyä suoraan kotiovelta ja sain rahat suoraan käteen,eikä tarvinnut lähetellä mihinkään. Pääsin eroon samalla vanhoista elektroniikkalaitteista,mitkä ei kirpputorilla mene kaupaksi. Kirpputoreilla on kiva käydä,mutta sinne itse tavaroiden vieminen on työlästä. Vähänkäytetty.fi on liian kallis minun mielestä.


      • ihanoutosysteemi
        Hepo80 kirjoitti:

        Minä olen käyttänyt salamakauppa.fi palvelua. Sain kirpputoritavarat myytyä suoraan kotiovelta ja sain rahat suoraan käteen,eikä tarvinnut lähetellä mihinkään. Pääsin eroon samalla vanhoista elektroniikkalaitteista,mitkä ei kirpputorilla mene kaupaksi. Kirpputoreilla on kiva käydä,mutta sinne itse tavaroiden vieminen on työlästä. Vähänkäytetty.fi on liian kallis minun mielestä.

        miten toi pelittää? siis nekö pistää sun tuotteille hinnat? kivempi ois ite määrätä, paljonko haluaa...


    • Tutustelija

      Pitääpä tutustua

    • Suttariha

      Pisteet tälle. Pieniä lastenvaatteita löytyy kivasti ainaki ( koot 58-68), naistenvaatteissa ollut muutama hutiostos, vaan suurinosa ollut sitä mitä odotettukin. Ne on nämä torit ja muut täynnä huijareita niun mukava tuolta tilata kun ei kukaan joudu huijatuksi.

    • vähänkäytettyonihanjees

      Olen myynyt ja myös ostanut. Myyntiprovikka on muuttunut eurosta 1,90euroon. Pitää miettiä, kannattaako kaikista edullisimpia edes myydä.
      Lastenvaatteita olen ostanut, ja itselleni myös jotain. Olen ollut tyytyväinen! Kirjautuneena ostoskoriin voi jättää ostokset odottelemaan mahdollista alennusta, jos ei ole kiire. Usein kuitenkin parhaan menee päältä. Heillä on aika usein maksuton postimaksu -kampanjoita eli kannattaa tilata uutiskirje. Myös myyjille on välillä postimaksuttomia myyntiinlähettämisiä. Tällä hetkellä uudet tilaajat saavat ensimmäiseen tilaukseen ilmaiset postit https://vahankaytetty.fi/?ref=cnZjYm9Ia0hUM2s9

      • Kantsiipaketoida

        Mä oon noista halvimmista ruvennu tekee niitä sellasia tuotepaketteja, kun niin saa nyt tehä! Esim. lasten pöksyjä oon paketoinut muutamat yhdeksi paketiksi = menee vain kerran toi 1,90 €.


    • kuukkeli1234

      Pointsit tälle. Eka tilaamani satsi tuli vähän aikaa sitten, ja sitä on mitä pitikin! Ehkäpä pitää harkita myymistä myös. Tilaus toimi hyvin, ja ekan sai ilman postimaksuja.

    • shoppailija111

      Lisää kokemuksia? Ovatko tuotteet ok laadukkaita? Tuo yllä mainittu ilmaispostilinkki näytti ainakin vielä toimivan. Pitäisköhän testata....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe