https://www.google.fi/search?q=himmler&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwimr9K6mezOAhVBXCwKHbPfCaEQ_AUICCgB&biw=1680&bih=87 Tässä Suomen Hitler inkarnaatio. Nuolee kieli ruskeana Natoa ja Usaa on vaaraksi Suomelle.
Suomen Hitler inkarnaatio
4
<50
Vastaukset
- GGMan
Vain koppalakki puuttuu ja natsitervehdys eduskunnan edessä.
- Pekka_E
Ei mitenkään älykäs vertaus, vaikka perää hiukan onkin. Nuolemisista, baltiantiltuista yms. puhuvat yleensä vain vähä-älyiset ryssäntrollit.
- PersuGestapo
Valkoinen Rintama kiittää!
Jussi - Huvittunut
Niinistö on persu ja siksi älyä puuttuu, mutta pelkuruutta ryssiä kohtaan riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101