Ville Niinistö aamutelkkarissa!
En ole itse vihreä enkä kuulu mihinkään muuhunkaan poliittiseen lahkoon ! koska olen sitoutumattomana oppositiossa! mutta kyllä mie häyn sanoa jotta Ville Niinistöllä on järkevät puheet ja kommentit tuostakin kolmen S,n hallituksen keksimästä kituuttamis sopimuksesta, sekä äsken kokoon koppuoidusta budjetista !
Late Lapista. SSSS Ry!
VIHREIDEN VILLE NIINISTÖ !
6
<50
Vastaukset
- suvakkionvajakki
vihervasemmisto kannattaa suomelle tuhoisaa rajat auki politiikka...
Joo tuosta pakoloispolitiikasta olemme Viken kanssa täysin eri mielipuolta !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Rajatkorkeintaanraolleen
Voisin jopa äänestää Vihreitä, ellei heidän ohjelmassaan olisi tuota mahdotonta ja tuhoisaa "Suomi auki kaikille"-politiikkaa. Tuollaista politiikkaa ei voi ajaa näin pienessä maassa, jossa ei ole järjestyksenpitoresursseja eikä varoja ruokkia, asuttaa ja huoltaa vapaamatkustajia.
En voi ymmärtää, miksi muuten järkevät ihmiset eivät tätä täysin konkreettista tosiasiaa tajua.- porwaari
Minä en noita turkistarhauksen vihaajia sulata ikinä! Nämä kumminkin ovat sitten islamin halal-halailijoita, perkkele.
- samaapaskaa
Ville on populisti parhaasta päästä, tuolle ei kukaan pärjää.
- guskj
Kun Ville Niinistö komposti on auki niin vihreiden politiikkaa haisee mädänneelle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau637011Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414945- 792792
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat422089- 181968
- 311721
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,121572Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151439- 161306
- 241294