Miksei mun paino enää putoo vaikka syön yhen mikroaterian päivässä? Ja liikun pari tuntia päivässä. Ja joo, tiiän että mikroateriat voi lihottaa, mutta minkäs teet kun ei osaa laittaa ruokaa.
Kiltit ihmiset auttakaa.
3
234
Vastaukset
- hankalatilanne
Sun kehos on menny säästöliekille, siksi et laihdu. Tossa tilanteessa on 2 vaihtoehtoa: a) nostat kalorimäärää huomattavasti ja pysyt siinä pari viikkoa ja sen jälkeet alat taas vähentää syömistä tai b) alennat kalorimäärää entisestään kunnes et pysty syödä melkeen mitään "lihomatta" joka johtaa siihen et joudut osastolle (varsinki jos oot alaikäinen) Mut riippuu aika paljon sun bmi:stä kans, ootko alipainoinen vai normaalipainossa?
Oon vielä normaalipainossa... Laihtunu vaan 3 kiloo siitä mihin mut sairaalassa lihotettiin. Ja siitäkin on jo monta vuotta kun pääsin pois sieltä että nyt haluisin pikkuhiljaa nähä tuloksia, että osaanko enää oikeesti laihduttaa...
- Lintu95
olet jo liian laiha. Jos olet ollut jo sairalassakin, älä enää jatka laihduttamista. Normaalipaino on oikeasti paras. Puhu jollekulle ja yritä hankkia apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774412Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112323- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211301
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81116- 611038
- 35946