Jumaluus on meidän kaikkien perusominaisuus (sielu-Henki), joka meidän tulisi itsekukin löytää, ymmärtää ja siis tulla tietoiseksi "itsestämme", mutta sitä on vielä niin monelle liian vaikeaa käsittää, koska uskonnot ovat antaneet meidän ymmärtää, että se kuuluu vain Jumalalle ja "ainoalle pojalleen" Jeesukselle.
Siksi varmaankin täällä on ollut tosi vähän toimintaa...paitsi viime viikkoina, kun tänne foorumilla on alkanut tulla selvästikin mieleltään häiriintyneen multinikin aloituksia pimeän mielensä pascasta laidasta laitaan. Ihmettelenkin, kuinka kauan suomi24-foorumi sallii moisen "Jumalan pilkan"?
palstan taso alimmillaan?
5
58
Vastaukset
- analyysi
Alhainen älykkyysosamäärä korreloi mielenterveysongelmien kanssa.
- UskovaisetUhraajatOlette
IDIOOTIT, Jumalien, Valtiaiden puolesta puhujat. Kyllä se on niin, että vaikka mekin kaikki valkoihoiset ihmiset haluamme kaikille ihmisille hyvää ja pelastusta (nimenomaan Valtiaista, Itsekkäistä kiduttaja-Tyranni-diktaattoreista), niin kyllä nyt saa tulla vaihtokaupat= te, jotka täällä ihmisiä annatte tollaisten Valtiaiden Käsiin, Tahtoon, niin saatte mennä itse lähelle Niitä Valtiaitanne, ja olkaa itse sitten siellä Heidän kidutus-häpäisytaivaassa. Sillä meitä IHAN niin kaikkia muita valkoihoisia, eläviä ja kuolleita, ON jo ikuisuuden kidutettu, kiusattu, hengiltä häväisty ja raiskattu kaikilla tavoin, ETTÄ menkää ITSE Niiden luo, syliin istumaan, kun EI teillekään valkoihoiset, syyttömät, viattomat ihmisUHRIT riitä. Olette kaikkien valk.ihoisten ihmisUHRIEN uhraajat, ja noita-rovioille heittelijät.
Nyt TURPA kiinni, äläkä kukaan teistä uskovista ENÄÄ tule YHTÄÄN koskaan russuttamaan, päätänne aukomaan YHTÄKÄÄN valkoihoista tai kidutettuja KOHTAAN IKINÄ enää. Te höynäytetyt uskovaiset annatte mieluummin kaikki ihmiset uhrattavaksi ja kidutettavaksi, KUIN että Uskoisitte, ETTÄ VAltiaat, JUmalat ja Jeesukset OVAT IDIOOTTI-kiduttajia, laittomia, luvattomia kiduttaja-DIKTATTOREJA, IKuisen laittoman, Oikeudettoman INVAASIONSA kanssa, ja näin, kiduttamalla TULEAVAT kaikki ihmiset, kansat täällä ALISTAMAAN luvattomaan IVAASIOONSA. Olette tuomitut, uskovaiset!!! - passittaja
UskovaisetUhraajatOlette kirjoitti:
IDIOOTIT, Jumalien, Valtiaiden puolesta puhujat. Kyllä se on niin, että vaikka mekin kaikki valkoihoiset ihmiset haluamme kaikille ihmisille hyvää ja pelastusta (nimenomaan Valtiaista, Itsekkäistä kiduttaja-Tyranni-diktaattoreista), niin kyllä nyt saa tulla vaihtokaupat= te, jotka täällä ihmisiä annatte tollaisten Valtiaiden Käsiin, Tahtoon, niin saatte mennä itse lähelle Niitä Valtiaitanne, ja olkaa itse sitten siellä Heidän kidutus-häpäisytaivaassa. Sillä meitä IHAN niin kaikkia muita valkoihoisia, eläviä ja kuolleita, ON jo ikuisuuden kidutettu, kiusattu, hengiltä häväisty ja raiskattu kaikilla tavoin, ETTÄ menkää ITSE Niiden luo, syliin istumaan, kun EI teillekään valkoihoiset, syyttömät, viattomat ihmisUHRIT riitä. Olette kaikkien valk.ihoisten ihmisUHRIEN uhraajat, ja noita-rovioille heittelijät.
Nyt TURPA kiinni, äläkä kukaan teistä uskovista ENÄÄ tule YHTÄÄN koskaan russuttamaan, päätänne aukomaan YHTÄKÄÄN valkoihoista tai kidutettuja KOHTAAN IKINÄ enää. Te höynäytetyt uskovaiset annatte mieluummin kaikki ihmiset uhrattavaksi ja kidutettavaksi, KUIN että Uskoisitte, ETTÄ VAltiaat, JUmalat ja Jeesukset OVAT IDIOOTTI-kiduttajia, laittomia, luvattomia kiduttaja-DIKTATTOREJA, IKuisen laittoman, Oikeudettoman INVAASIONSA kanssa, ja näin, kiduttamalla TULEAVAT kaikki ihmiset, kansat täällä ALISTAMAAN luvattomaan IVAASIOONSA. Olette tuomitut, uskovaiset!!!Pakkohoitoon vain.
- Psyk_AfEhnenhjälm
Säälittävyyden huippu = kilahtanut uskovainen
- passittaja
Kun uskovainen menettää fantasiauskonsa niin siitä tulee tuollainen huutaja niinkuin tuo capseilla kirjoittaja. Kovinta mielisairaalakamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768