Mitä tämän aiheen kuuluisi käsitellä....

änimöl

Jumaluus löytyy sinusta, jos asetut ihmisyyden polulle... Mihin suuntaan sinä katsot, mitä sinä seuraat, katsotko sinä sisääsi joskus.., katsotko sinä harkitusti ja tarkkaan??? Tämän maailman opit ohjaavat meitä usein asettumaan polulle, jossa me unohdamme meidät itsemme... Emme aseta aikaa itsellemme jotta meistä voisi tulla parhaita versioita itsestämme, Me olemme jättäneet elämänarvomme, sekä luonteisen jumalamme, me unohdamme, että olemme tietyn verran edellä muuta eläinkuntaa, mutta jos ymmärrämme sen, mitä jahtaamme, on kauneutta ja kokemuksia, Avaa silmäsi, se on jokapuolella... Kaunis luomakunnan järjestelmä... Uskonnot oppivat, että älä palvo luontoa, viekö se ihmisen polulle, jossa hän ei koskaan huomaisi omaa todellista potentiaalia, ei hän voisi ylittää omia odotuksiaan ja tulla parhaaksi versiota itsestään... Siihen minä luotan ja siina minä lepään kun jumala hymyilee minussa, minun sydämmessä... Hän ja hänen luomus on osa häntä ja siksi minä kunnioitan jumalaa. sillä hän on vakaa, eläti luonnon ja universumien energioiden yhteytymä.. henki joka aina on portinpitäjänä... Ja luoja loi miehen, jotta hän voisi tehdä muista miehistä heille luotettavan jumalan... Luoja loi näin pelottoman ilmapiirin... Rakkaus voittaa aina, ja ylläpitää huolehtien.. Siksi Jumala loi puolijumalia, jotka joskus tulevat tähän maailmaan opettamaan ja jatkamaan luomistyötä... Luomis työ on koko galaktisen eliökunnan luomistyötä ja me joskus löydämme ystäviä pitkien aikavälein... Seqvenssi ikuinen. Siis haluatko sinä olla osa tätä maailmaa, täytä siis itsesi taidolla... OPeta itseäsi taidolla, Ja rakasta kaikkia, sinua mukaanlukien tasavertaisesti, ja silloin huomaat, että jumala haluaa kolkuttaa sinun oveesi ja luoda sinusta kiitollisen yksilön kaikkea kauneutta ainiaan ylistävän, ja erittäin innokkaan nuoren aikuisen... Joten miten olisi??? Haluatko löytää jumalan, katso sinne minne on helppo, niinkin helppo nähdä, että se on niin vaikeata, katso sisääsi, huomaa, kaikki loppuu aikanaan... Kuin harmaa meri, sinä tuhlaat elämääsi asioihin jotka eivät tue sinun omalaatuisuuttasi... Haluatko uutta ja jännittävää... Aloita itsestäsi, se pohjaton meri, riittoisa ja yllätyksiä piisaa ;)...

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        54
        4306
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        14
        2199
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        25
        1714
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1468
      5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        23
        1390
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1268
      7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        8
        1194
      8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        13
        1126
      9. 22
        1076
      10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        291
        994
      Aihe