Onko paikka samanlainen kuin ennen onko liha suomalaista?
el cebo sjoki
6
244
Vastaukset
- lapuanmikki
En tiedä koska se sinun ennen oli mutta jos vaikka vertaa 10 vuoden takaiseen niin annokset pienentyneet ja hinnat nousseet reippaasti. Liha ihan hyvä vaikka tuleekin jostain tukusta. Ennen tekivät lihan itse. Tukun sämpylöiden tilalle vaihdettu omat jotka hyviä. Voisi sanoa että sämpylät parantyneet rajusti eikä liha ole kuri huononpaa kuin ennen.
Asiakkaan seurantaa siellä tehdään nykyään vähän turhan innokkasti eli bonarikortti on digitaalinen ja siitä näkee tarkalleen koska olet siellä käynyt, mitä ostanut ja missä muualla olet sitä käyttänyt ja niissä liikkeissä joissa on nfc-portit sinun liikkumisesikin kirjataan tietokoneelle ja sinusta muodostetaan profiilia. Eli kun on se Komia-kortti taskussa niin lukulaite lukee sen ja tietokantaan kirjataan missä liikut. Komia kortti vakoilee sinua kaikkialla - 9876547777
tällä määrällä ruokapaikkoja on pakko laskea laatua nostaa hintoja tai lopettaa...kaupunkien kirous...yks on tietty jättää verot maksamatta ja vaihtaa joka vuosi omistuspohjaa samalla paikalla ja nimellä onnistuu se niinkin
- Jaajaa48
On suomalaista.
- nälkäon
Oli mitä oli. Hyvää on ja tarpeeksi.
- sepola22
Kaupparekisteristä pois potkittujen firmojan listalla oli Kebab El Cebo, Seinäjoki???
- Säynätsalo
Keba söi kebabin kebabbilassa ja oli kuulemma kebabbi oikein kebabbien kebab.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078