Kyllä moni finskijäbäkin on tavallaan auki
revitty.Nykäs Matti esim. ei kestänyt median
odotuksia/paineita.
Mutta ei sii mitää; ehkä ex mäkikotka järkiintyy
nyt kun ensimmäiset viikot mediaeristystä on
takanapäin.
Merkillinen ilmiö tämä median saalistusvietti!
Rahaa revitään toisten kustannuksella.
Varsinainen esimerkki aikanaan Timo K Mukka.
Roikut jo ristillä Timo K Mukka (hymylehti)
Luut pehmeenä myös sinä ex urpo l!
"Mut auki revittiin"
4
1285
Vastaukset 4
- sorsanposki
...että tässä junttilandiassa on selviö :olla kuuluisa =olla proletaarien ,olla lehtien ,olla tv.n on olla kaikkien hampaissa koska aina on joku joka pelkää että tuo saa paremmpaa leipää kun mä ,hauskinta on se kun tavataan tuonpuoleisessa.jatkuuko sielläkin sama homma vai voiko levätä,edes vähän?
- Lailla Virran Olavin
Onhan tosiaan surkeita tyyppejä, jotka katsovat
"uran" olevan laskussa, ellei lärvi perkele näy
viikottain jossai mediapalstalla.
Että se jaksaa ätlöttää!
- seven
- Smurffi
Multakin on revitty niin monta T-paitaa, että ei oo enää varaa ostaa uutta. Pitää lainata varmaan kaverilta 5000 mummoo, että pääsis jenkkeihin ostaa uuden. Ei mulla muuta syytä sen kanssa olla olekaan. Tää on taas tämmöstä. Mutta iho-oireilla pääsee pitkälle, kosmetologilla asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131829- 1471175
- 901121
- 671093
- 1041058
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku164911- 94751
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654