Miksi älypuhelin kiinnostaa ja koukuttaa?

älypuhelinRäplääjät

Mikä siinä älypuhelimessa viehättää,? Ihmiset räpläävät älypuhelinta, oli sitten kaupassa, kahviossa tai missävain, niin aina näkee jonkun räpläävän älypuhelinta.
Kiinnostas tietää mikä siinä älypuhelimessa oikein viehättää?
Tiedoksi en ole vanha, ei vain kiinnosta älypuhelimet.

8

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäminäminähän

      Jokainen haluaa nähdä, mitä hänestä on sanottu naamakirjassa ja mitä ruokaa naapurin rekulle on tarjolla puhumattakaan jaskan auton tuuningin viimeisistä vaiheista. Salkkareita reaalielämästä, voi kun on jännää!

    • lankajuorut

      Ennen nettiaikaa juoruttiin suusta suuhun tai lankapuhelimella. Nykyisin kytätään mitä joku puhuu susta siellä naamakirjassa ja kuvia päivitetään jatkuvasti, se vasta elämää on, jos mikä.

    • minua.ei.kiinnosta

      Olen 41v eikä mulla ole vieläkään älypuhelinta. Aikoinaan en ollut gsm puhelimissakaan ensimmäisten joukossa sitä hankkimassa.
      Nykyinen gsm puhelin tosin alkaa olla jo niin kulahtanut että joku puhelin pitäisi varmaan kohta hankkia tilalle. Älypuhelinten kallis hankintahinta ja liittymämaksut ei kyllä miellytä, tavan gsm on paljon halvempi ja tietokoneella saa hoidettua nettiasioinnit ja muut hommat paljon paremmin kuin puhelimella. Puhelin on tietysti aina mukana oleva mutta ei mulla ole mitään niin tärkeää asiaa että pitäisi juuri sillä sekunnilla päästä hoitamaan se jostain tien päältä tms.
      En käytä someakaan, tai on mulla profiili facebookissa mutta mitään tietoja en ole sinne laittanut, en edes kuvaa ja Youtubesta katselen videoita joka päivä ja kuuntelen musiikkia mutta en käytä sitäkään lörpöttelyyn.
      Älyluurien kamerat tosin on varmasti parempia kuin halpojen gsm puhelimien mutta on mulla erillinen digikamera, tosin se ei ole tietysti aina mukana.

      • minua.ei.kiinnosta

        Ostin joku aika sitten sen älyluurin mutta eipä tuo kauaa jaksanut kiinnostaa. Läppärin suuremmalta näytöltä on paljon mukavampi käyttää nettiä, youtubea jne.


    • einaamakirjaa

      Mulla on ikää reilut 30 ja en tosiaankaan räplää (toisin kun varsinkin teinit) puhelinta jatkuvasti. Suurin syy älypuhelimen ostamiseen oli hyvä kamera ja saa tarvittaessa katsottua äkkiää netistä esim säätietoja.

    • JTK-TRE

      Ei ole ihmisillä muuta elämää,kuin älypuhelin. Nykyihminen ei tule minuuttiakaan toimeen,jos ei kukaan viestitä ja kaveruus loppuu,kun ei ole kilpailua,kummalla kalliimpi. Mutta,kun aikuisetkin pelaa jotain peliä bussipysäkillä,kotona ja töissä,eikä kauppaankaan voi mennä ilman. Ihan sairasta touhua. Jos pyydän apua johonkin asiaan tai kysyn jotain,niin lähes jokainen vastaa,että katso netistä?Ettekö te pirunviulun kyttääjät tiedä itse mihinkään vastausta,no ei tietenkään,kun koko kansa katselee itsenäisyysjuhlia,hiihtoa,jääkiekkoa tai saara aaltoa,niin ei siinä paljon järkeä tarvitse,kun vain on oluet haettu. Se on suurin saavutus,kun saa esittää tölkki kädessä hölmöä,joka juuri osaa käydä töissä kysymättä kännykältä neuvoa. Oikein kaupunkilaista joutosakkia kaikki kännykän räplääjät,ei osata autoa edes laittaa,hitsata,porata,sorvata,takoa,rakentaa taloa tai edes korjata. Auton pesee kone,renkaat vaihtaa liike,auto viedään huoltoon,viemärin aukaisee huoltomies,auraa kulkuväylät ja hiekoittaa,ettei vain aivottomat kaadu. Toisaalta on hyvä,että työpaikat on viety kiinaan ym. kun ei nämä nykyihmiset osaa mitään,muuta kuin juoda kaljaa ja käydä tapahtumissa.

      • nykyaikakuraa

        Hyvin avauduttu, noin se tuppaa nykyään olemaan.


    • olenjokumies

      Välillä teen päiviä, jolloin en käytä kännykkää ja konetta. Kuinka mahtava on irtautua virtuaalimaalilmasta ja lähteä ulos jonnekin, myös jää aikaa muiden asioiden tekemiseen. Ei aina huomaa kuinka nopeasti aikaa lähtee koneen ääressä ja että jää paljon tekemättömiä asioita kun liian paljon aikaa menne näihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe