SPEDE,VESKU;SIMO:EREym

hönö

Katsoin THIS IS MY LIFE DVD.Kyyneeleet tulvi silmistäni.Minä näin elokuvan välityksellä silmäyksen menneestä.Tutut vanhukset ja heidän kommellukset silloin,joskus näin nyt uudestaan.Spede oli siellä mukana.Loistavasti rakannettu.Uskottava Uunon elokuva,kaunis rakastettava kunnianosoitus PERTTI PASALLE.Ystävyys on sitä,että tajutaan toisten heikkoudetkin.Riidellään ja poikkivälejä pidellään,mutta KUITENKIN!Minulla ei ollut kunnia tuntea SPEDEÄ muutoin kun,television välityksellä.MIESTEN MIES HÄN OLI!Ere Kokkonen,Vesku Loiri,SIMO SALMINEN on minun silmissäni KOTIMAISEN ELÄMÄN SANKAREITA.(VILLE-VEIKKO SALMINEN, PENTTI SIIMESihanat kotimaiset elokuvat)=heidän VASTANÄYTTELIJÄT/DAAMINSA ELINA POHJANPÄÄ,LAILA KINNUNEN:(V-K on vikkelä veitikka.Elokuvassa se itseironisesti esitettiin.KIITOS V-K! VESKU:vaatimaton OULUN POJISTA lähtien tehnyt taiteellisesti satasella tuntien patsaan arvoisen työn tehnyt.Älä Loiri Salmista unohda.Minä en teitä unohda.KIITOS TEILLE KAIKILLE THIS IS MY LIFE TEKIJÖILLLE:ERITYIS KIITOKSEN ANNAN KILPAILLUN VETÄJÄNAISELLE(en tiedä nimeäsi)OLit uskottavampi,,inhimillisempi,voitit ylivoimaisesti HEIKOIN LENKIN VETÄJÄN:HÄN OLISI PARADOKSI,sinun roolisi TODELLISUUTTA:ERE KOKKONEN:Sinäkö olet KAIKEN TAKANA?Minä itkin VIIMEISEN TURHAPURON KATSELTUANI!KIITOS TEKIJÖLLLE:TEILLÄ OLI/ON NÄPPITUNTUMA! KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hönö

      HÄMÄLÄINEN(TAISTO?)Appiukko.Marita ny???Anoppi.UUNON vaimo?:Minun sydämmessäni he on aina ,vaikken oikeita nimejä tietäiskään.JOOS MIIINÄ OOLISIN KRII:TIKKO;OISIN MINÄ MAAILMAM PAARAS SILLOINKIN;KUN MII-NÄÄ TUUR-HAA-PUUU-ROON NOSTAI-SIIIN-YLIMMÄISEEN SUOSIOOON:)

    • poika

      Kyllä, Uuno herättää aina nostalgisia muistoja mieleen aina niin ihanilta lapsuusvuosilta, itse en ole nähnyt kyseistä elokuvaa, mutta jos se on yhtä Hyvä kuin aikaisemmat niin enpä usko että pahasti petyn

      Niistä sai aina virtaa ja erergiaa ja uusia ideoita

      Pertti "spede" Pasanen oli/on yksi kanki isolla K:lla, ja pahoin pelkään että, ei tule toista hänenlaistaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe