Ay- mafia rahastaa!

35

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VERENIMIJÄT

      Itse muutin vois noista VVO:n kämpistä, kun vuokrat nousivat ihan sikavauhtia.

      • zlxoijgtzx

        Myös Kokkareiden Satossa vuokria nostetaan koko ajan.


      • ijdjöjld

        Maltillisesti korkeintaan 2,5%, heidän tarkoitus ei ole rahastaa heikoimmassa olevia


      • TotuudenNimessä

        EKokoomusmafia hybriditrollaa ja propagandoi taas. Unohtui että kokoomus poisti vuokrasäännöstelyn ja sai aikaan jatkuvasti nousevat vuokrat sekä Kelan asumistukimenot asuntobusneksellään. VVO on nyt konna vaikka Sato ym. vuokrafirmat sekä yksityiset vuokraajat tekevät samaa vuokraryöstöbisnestä jonka takaa löytyy siis kokoomus ja sen oikeiston rahaeliitin EKokoomusmafian hyvävelirapparit.


    • AikaKaksinaismoralistist

      Missä ay, siellä ongelma.

      • muuta.kongoon.ek.mölö

        missä ek siellä ongelmajätteet


    • wertteri

      Hyvä ay-liike kun rikastutte,voidaan tapella kok,kesk ja petossuomalaisia vastaan jotka vihaa tavallisia ihmisiä suomessa,lakon tullessa rittää rahaa lakkoavustuksiin.

      • hullullehomolle

        Työttömät ei lakkoile.


    • SAKimeKyrpää

      Ahne ammattiliitto imee rahaa duunareitten selkänahasta. Vitun Lyly ja Ihalainen olette kusipäälorttoja.

      • zxiyrxz

        Sanoo palstan kokoomuslainen konkan tehnyt exyrittäjä joka kadehtii ammattiliittoon kuuluvien saamaa työttömyyskorvausta. Olisit liittynyt liittoon vajukki.


    • MaxRiisto

      Ay-liike on yksi härskeimmistä riistäjistä. Omistavat VVO:sta 60 %. tulouttaneet viiden vuoden aikana puhasta verovapaata tuottoa 50 milj. Tekevät isoja vuokrankorotuksia, mistä aiheuttu yhteiskunnalle rajut asumistukien nousut. Kaksinaamaista touhua.

      • muutapuuhaako

        Tuotto käytetään uuteen asuntotuotantoon. Asuntotonttien hinnat on korkeita. Haluaisit tietysti asua veneen alla.


      • zsapijugfs

        Sama meno kepujen ja kokoomuslaisten omistamissa vuokra-asuntofirmoissa kuten esim. Sato.


      • SATOn_omistajat

        "kepujen ja kokoomuslaisten omistamissa vuokra-asuntofirmoissa kuten esim. Sato. "

        SATO n omistajat vähän väärin.
        Ruotsalainen Balder Invest omistaa 53.3% ja toiseksi suurin on hollantilainen APG.
        Varma myi osakkeistaan puolet joitain 22% joten APG:n osuus oltava yli 22%


      • ffdyhdhgfgjgj
        SATOn_omistajat kirjoitti:

        "kepujen ja kokoomuslaisten omistamissa vuokra-asuntofirmoissa kuten esim. Sato. "

        SATO n omistajat vähän väärin.
        Ruotsalainen Balder Invest omistaa 53.3% ja toiseksi suurin on hollantilainen APG.
        Varma myi osakkeistaan puolet joitain 22% joten APG:n osuus oltava yli 22%

        Härskeimpiä ovat Ay liikkeet, se on pientä noilla muilla ja ne maksaa bisneksistään veroja


    • xlskjhgs

      Myös kepuilla ja kokoomuslaisilla on omat vuokra-asuntobisneksensä kuten esim. kepun Nuorisosäätiö josta kepu Kaikkonen rohmusi vaalirahaa Nuorisosäätiön hallituksessa ollessaan ja sai ehdollisen vankeustuomion.

    • AyRikollisuus

      Ammattiliitot eivät maksa veroja mistään tuloistaan. Osinkotulotkin ovat verovapaita. Ammattiliitoissa toimivat henkilöt ovat kaikki ammattirikollisia.

      • zxliuytz

        Säätiötkään eivät maksa veroja kuten kepun Nuorisosäätiö.


    • nytvaihtoehtoa

      Onkohan Rinteellä tähän vaihtoehtoa?

      • Sosialismilopetettava

    • Desantteja

      Kuolema ay-koirille.

      • sabotöörejä

        Nälkä kuolema on parempi noille yrittäjien vihollisille


      • zxjcgfc

        Kakkakokare vauhdissa.


    • VVOkusetusRiittäNyt

      SAK siat vietävä lahtipenkkiin. Lyly ja Ihalainen teurastettava ensimmäiseksi ja Rinne sitten perässä.

      • zjxhdcfcvg

        Kokoomusloinen uhoaa.


      • stanankepulikok

        ek kokkareloiset vietävä sähkötuoliin, ilman kasteltua sientä.. ja velli-mäti mattila ensimmäisenä.


    • khusdhodij

      Jotain tuommoista

    • HalpaKaksio
    • HalpaaKuinLeipä

      Mites Sato? 2016 vuokratuotot olivat 67,9 (61,6) milj. € ja sijoitetun pääoman tuotto oli 7,4 (9,8) %.
      Taisi sinne Kokoomuksen "sosiaalisiin" asuntoihin mennä vähän asumistukia.

      Tässä mukava Sato-kaksio, vuokra "vain" 1 780 €:
      https://www.sato.fi/fi/loyda-koti/vuokra-asunnot/helsinki/etu-toolo/mechelininkatu-3a/88649

      Sitten iltapäivälehden keskustelussa päiviteltiin kun yksinhuoltajaäidiltä menee
      1000 euroa kuussa vuokraan. Kyseinen hoitsu ei varmaankaan asu metsässä!

      • SATOkämppä.köyhälle

        > Tässä mukava Sato-kaksio, vuokra "vain" 1 780 €:

        Tavallaan oikean kokoinen mutta sisäänvedetty parveke taidetaan laskea neliömetrimäärään 62½ m2
        On taas päästetty arkkitehti kikkailemaan rakennuskustannukset puolitoistakeraisiksi


    • satonkorjuuaika

      Vuonna 2015 VVO sai 371M€ liikevaihdosta 225M€ voittoa, sisältäen 70M€ asuntojen myynnistä. Myydyistäkin asunnoista kerättiin korjausrahastoa mutta mitään korjauksia ei tehty. 155M€ voittokin mahdollistaisi vuokranalennuksen lähes 400€/kk, muutama kymppimilli jäisikin.

      BTW: Saton suuri omistaja on göteborgilainen Balder Invest, osuuksia on myös jollain hollantilaisella sijoitusyhtiöllä. Ulkomaillakin huomattu että Suomessa saa suuryhtiö nylkeä vuokralaisia rajattomasti.

      Yksityinen ei voi riskeerata että vuokralainen huiman vuokrankorotuksen jälkeen "äänestää jaloillaan". Sato ym:t voivat

      • nettoa.korotuksista

        >> Yksityinen ei voi riskeerata että vuokralainen huiman vuokrankorotuksen jälkeen "äänestää jaloillaan". Sato ym:t voivat <<

        Totta. 5% vuokrankorotuksen jälkeen 1% asunnoista tyhjenee. Korotus kannatti.


    • eivoimuutasanoa

      Ensin valtio rahoittaa/tukee/avustaa ay-kämpän rakentamista 30% :lla. Sosialisti majoittuu kämppään, valtio tukee sosialistia asumistuella sadoilla euroilla joka kuukausi. Asumistuki valuu verovapaalle ay liikkeelle. Kyllä kommarit osaa

    • voitot_ulkomaille

      Kaikkien "ylistämästä" SATO-yhtiöstä omistaa 53.3 % Balder Invest, Göteborg.
      APG eläkesijoitusyhtiö Hollannista on toiseksi suurin omistaja, jotain yli 20% sen jälkeen kun Varma myi sille puolet osuudestaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe